Safety 1st roadmaster ervaringen??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Soumayyaah, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    Hoi Dames,

Wij zijn ons aan het orienteren naar een kinderwagen. Omdat we het niet zo krap hebben waren we aan het zoeken naar een leuke 2de handse, maar na babydump bezocht te hebben vonden we de safety 1st roadmaster ook wel heel leuk.. en zag er naar mijn mening ook wel goed uit. Stevig, licht.. handig zitje. Ik probeerde een beetje op internet te zoeken naar ervaringen met de safety 1st, maar ik kan echt NIKS vinden?? Wie van jullie heeft deze kinderwagen.. of kent iemand met deze kinderwagen.. en wat zijn de ervaringen??

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

safety first is van maxi cosi dus het zal vast goed zijn.
    maar het is wel zo dat het zeker niet kan tippen aan een A keuze wagen en dus ook niet zo stabiel is.
    verder zijn deze wagens veel gevoeliger voor mankementen vanwege het vele plastic.

mijn mening is dat ook ga voor een 2de hands A wagen

3. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    Ok,. bedankt voor je reactie!

Zijn er nog anderen die dit zelf hebben ervaren?

4. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    #4 jongmama, 8 aug 2011
    Laatst bewerkt: 8 aug 2011
    Ik heb de wagen zelf niet maar zou hem ook niet aanschaffen ookal was mijn budget krap. ik zou dan inderdaad ook voor een goed merk gaan 2e hands. Safety 1 is een van de wagens die niet zulke beste kwaliteit zijn en vaak zijn er dingen snel stuk. Hetzelfde als de goedkope budget 3wielers bebiesfirst die je bijv. bij de leenbakker kunt kopen voor c.a 100-150 euro. topmark is ook zo'n slecht kinderwagenmerk. (heb een internetwinkel gehad in verkoop van babyartikelen en 95 procent van de topmark wagens die ik heb verkocht kreeg ik terug met een mankement aan het onderstel) Ik zou voor een merk gaan zoals : quinny, mutsy, Maxicosi oid.
    x-adventure is ook een relatief goedkoop kinderwagenmerk. ben er zelf niet erg weg van vind ze lomp, maar toen ik deze verkocht via mijn webwinkel heb ik nog nooit een wagen teruggekregen met een klacht dus das wel positief.

5. ikke1610

ikke1610 Lid

21 mrt 2011
    33
    3
    8
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf een buggy van safety first en het is echt een superding...Goede kwaliteit hoor, maar als ik ver ga wandelen neem ik de wandelwagen van Quinny mee. Ik vind de plastic achtige wieltjes niet zo lekker rijden op een lang stuk.
    Succes met zoeken

6. Emz81

Emz81 Lid

24 jul 2011
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    De Mutsy transporter is nu te koop voor € 378 bij de Babydump. Wij hebben em vorige maand gekocht.

7. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    Ik heb het ook echt over de combi kinderwagen en niet de buggy. De combi wagen heeft ook luchtbanden, dus inderdaad niet van de ' ratelende' wieltjes. :)

8. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    Ja, ik heb het gezien ja! Ik zat ook echt een beetje te twijfelen tussen de mutsy en de safety 1st. Maar toen ik in de winkel de safety 1st zag dacht ik... die ziet er best goed uit, ook in vergelijking met andere kinderwagens.. hmmm.. van de week toch maar eens even kijken en vergelijken ;)

9. zwendel

zwendel Niet meer actief

Ik heb zelf ook de safety 1st roadmaster combi wagen gekocht bij de babydump. Een vriendin van mij heeft em ook en die is er erg tevreden mee en ze gebruikt hem echt vaak, vandaar dat ik em ook gekocht heb. Gelijk een maxi cosi autostoel erbij gekocht omdat die er ook op kan, de hulpstukjes zitten al bij de safety 1st

10. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
  11. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    Maar jij hebt m nog niet gebruikt,neem ik aan;) Ik vraag me gewoon af of het ook echt is wat sommigen zeggen. Omdat het een B merk is dat ie snel stuk zal gaan..

12. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    De safety 1st roadmaster combi wagen hebben wij laatst ook gekocht aangezien mijn moeder er zelf ook goede ervaringen mee heeft gehad. Ik heb nog een nakomeling zusjes en het was een perfecte wagen. Zij heeft hem ondertussen al 4 jaar en er was nooit iets mis mee. Is ook heel handig om de bijhorende maxi cosi erbij te nemen! Kost ook maar 59,-
    Ik vind het persoonlijk een aanrader en zou hem zeker nemen.

Deel Deze Pagina