Ja inderdaad, harde buiken is niet abnormaal. Behalve als ze pijnlijk gaan worden dan is het raadzaam om de vk te bellen. Tenzij je zelf heel goed weet dat je véél te veel gedaan hebt. Maar het is een vervelend gevoel! Voel je je baby al meer of beter?
Haha ik zie nu het berichtje, op het moment dat de kleine man lekker aant trappelen en zwemmen is in mn buik.. Ik voel hem in iedergeval dagelijks. Moet er soms even wat moeite voor doen... Echt pijnlijk was de harde buik niet.. En gelukkig ook nog maar weinig last van. Maar we gaan het merken.. De laatste loodjes wegen het zwaarst. Wel lief van je dat je nog vraagt hoe het met het voelen van de kleine gaat liefs..
Hallo Dames, hoe gaat het met jullie allemaal met mij gaat het goed op rug klachten na.. Hmmmm iemand daar nog tips voor haha... Morgen heb ik weer controle afspraak by de gyno zal wel laten weten hoe dat gaat verlopen en over 2 weken heb ik nog een groeiecho..
Rugklachten heb je omdat je de zware buik gaat compenseren met je rug door die wat hol te maken. Hier gaat het goed alleen snachts slaap ik zo licht.... Voor de rest harde buiken die steeds gemener worden maar mag nog niet klagen. Morgen heb ik weer controle bij de vk maar helemaal geen zin in eigenlijk..
Ik had vandaag ook helemaal geen zin in de gyno maar ik ben er weer vanaf en alles ziet er goed uit. Mn rugklachten lijken inderdaad met de dag erger te worden. Zou tijgerbalsem ofzo helpen. Jij morgen dan succes @Gootje1988
Hallo dames, klein weekje afwezig geweest en wat voor een week Afgelopen wonesdag op 6-6 zijn wij onverwachts ouders geworden van een zoon. Dinsdag dacht ik blaasonsteking e hebben, urine was goed, klachten bleven dus wonesdag vk gebeld, daar heen om 12 uur 3 cm ontsluitig, naar het zh toe, om 3 uur 7 cm ontlsiting, toen ging het niet hard, weeen om de 2 minuten ik was kapot om half 6 ruggenprik, om 8 uur vliezen gebroken tone nog seeds 7 cm ontsluiting, 22 uur volleidige ontsluitng en 22.30 is hij geboren. hij is inmiddels thuis en doet het goed!
Oké super. Geen idee of dat helpt, denk eerder fysiotherapie. Dankjewel Ah gefeliciteerd! Hij kon niet wachten om z'n ouders te ontmoeten! Gewicht wel goed ondanks zo vroeg?
Wow dat is nog een mooi gewicht voor zo vroeg! Vorige week dinsdag zat mijn dame met 35+1 op 2375 gram Geniet ervan!
Ohhhh gefeliciteerd met de geooorte vab jullie zoon! Hij had inderdaad niet willen wachten op zn ouders! Fijn dat alles. Goed is en jullie al lekker thuis zijn. Geniet er van!!!
Oh wauw, gefeliciteerd! Mooi gewicht heeft jullie kleine Onze baby werd met 35 weken ook op bijna 2700 gram geschat. Geniet van elkaar!
Ik weet niet of je tijgerbalsem mag gebruiken tijdens de zwangerschap. Zou eerder even contact opnemen met de fysio, of een zwangerschapsmassage inplannen. Ik ga donderdag weer voor een massage, dikke aanrader!
Helaas hebben we hem weer naar het ziekenhuis gebracht, hij bleef teveel afvallen, Hij doet het verder gaoed, maar zn energie gaat naar geelheid weg werken en hij maakt zichzelf wkker en heeft dan honger, hierdoor groeit hij nog niet, daardoor in het ziekenhuis.
Oh hopelijk gaat er snel verandering in komen voor de kleine man. Wel fijn dat alles verder goed gaat met de kleine man.