Mom to Be (Juli 2018)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mvrtjex93, 30 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Ow jeetje dat is toch wel het nadeel van voor de 37 weken geboren worden! Hopelijk gaat het gauw weer beter en mag hij gauw weer naar huis, sterkte!

Ja alles was prima, nog steeds niet volledig ingedaald en een ampul met medicatie mee gekregen voor als ik het ziekenhuis niet red

mvrtjex93 vindt dit leuk.
  2. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    hij heeft een sonde gekregen, het deel wat hij niet opdrinkt krijgt hij via de sonde, het wisselt per keer, hij was nu maar 10 gram afgevallen normaal wle zon 30 gram. en de bilirubie waarde was nu goed en hoeft niet weer geprikt te worden.

Hleaas spuugt hij in het ziekenhuis ( sinds gister) regelmatig, dit deed hij thuis nooit, dus we wachten af verder.

Ik ben kapot en erg emotioneel, geen normale kraamweek gehad omdat de kraamvrouw normaal rust en wij continue naar het zh moeten ( gekozen om naar huis te gaan in het zh krijg ik ook geen rust en thuis rust ik beter)
    dus straks hartstikke eng als hij wel weer thuis komt.

3. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat enorm heftig allemaal. Fijn dat hij minder afvalt, maar toch zorgelijk dat hij nu spuugt. Hopelijk gaat dat ook gauw beter.

En een dikke knuffel voor jou. Het is ook niet niks allemaal. Je stelt het je zo anders voor allemaal. Ipv die grote roze wolk, al die zorgen... sterkte!

lorreke vindt dit leuk.
  4. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Klopt hoor, is ook nog erg onwerkelijk, eerst al veel te vroeg en niet verwacht dat hij al zou komen, dan doet hij alles perfect mag hij mee, blijft hij afvallen dus toch weer terug.

Helaas is een roze wolk er op dit moment inderdaad niet bij, is eerder een donderwolk. maar als hij straks thuis is en we lekker kunnen genieten is de roze wolk er wel weer :)

Echt kraamvrouw voel ik me ook niet, juist omdat we steeds heen en weer moeten dus je komt ook nog niet echt tot rust.

5. mvrtjex93

mvrtjex93 Fanatiek lid

4 okt 2013
    1.086
    481
    83

Ahhh wat balen allemaal zeg en begrijpelijk dat even een donderewolkje is maar probeer de licht puntjes te zien en probeer ook de eerste weken van de kleine man te genieten

lorreke vindt dit leuk.
  6. Juun012

Juun012 Bekend lid

30 jun 2017
    797
    275
    63
    Vrouw
    Jeetje wat heftig @lorreke ! Hoe gaat het met jou en de kleine?
    Kan mij voorstellen dat dit alles behalve een roze wolk is bah, dat stel je jezelf toch anders voor...

Hoe is het met de andere dames?
    Hier mentaal echt bagger, loop inmiddels bij de ggz. Hopen dat het allemaal maar met hormonen te maken heeft!
    Lichamelijk ben ik er stiekem klaar mee:cool: Niet dat het zo zwaar is maar ik voel me al zolang zwanger!! Wil graag weer een keer op mijn buik liggen of bijv. zin hebben in sex:oops:
    maar de harde buiken worden steeds meer en pijnlijker!
    Afgelopen vrijdag opnieuw groeiecho gehad, helaas was de kleine man nauwelijks gegroeid, dat viel dus ff tegen. Nu volgende week bij de gyn komen voor groei echo en flow-meting. Dus dan wordt bepaald of ik ingeleid ga worden, zooo spannend

7. mvrtjex93

mvrtjex93 Fanatiek lid

4 okt 2013
    1.086
    481
    83

Met mij gaaat het.. Ik ben ook helemaal klaar met het zwanger zijn.. Ja ik weet het nu al...... Maar het is helaas zo.. Ik kan dan ook eigenlijk niet meer wachten. Volgende week krijg ik nog een groei echo. Want ons kindje is aan de grotere kant en misschien willen ze het er over hebben om eerder in te leiden. Ik ben dan ook erg benieuwd na volgende week. Vandaag wel veel last van mn buik en vagina. Wat het is i dont know. Maar jet kijkt aan te spannen.. Misschien dat de kleine man zich aant indalen is. Maar zeker weet ik het niet. Ik vind het nu allemaal wel spannend worden. Maar kan ook weer niet wachten en dan hopelijk straks dat ik ook niet veeel last heb van hormonen... Pfffff.

8. mvrtjex93

mvrtjex93 Fanatiek lid

4 okt 2013
    1.086
    481
    83
    Vandaag nog even. Een extra controle gedaan wegens buikpijn... De kleine man is nu. Voor de helft al ingedaalt daar kwam ook de buikpijn van... Is er nu ook een kans dat die dan eerder komt. Of kan die ook makkelijk nog 6 weken zo ingedaald liggen?! Mn moeder verwacht wel dat die nu eerder gaaat komen...

9. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Al was je kindje helemaal vast ingedaald, het zegt helemaal niks erover. Eerste kindjes komen ook vaak te laat dus ga van het ergste uit dan kan het altijd mee vallen.

10. mvrtjex93

mvrtjex93 Fanatiek lid

4 okt 2013
    1.086
    481
    83

Oke dankjewel ben erg benieuwd naar de kleine man. Nog een paar weken

11. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Ja snap ik, hier gelukkig nog max 4 weken maar hopelijk niet meer dan 2

12. mvrtjex93

mvrtjex93 Fanatiek lid

4 okt 2013
    1.086
    481
    83

Jaa bij ons max 5 a 6.. We gaan woensdag extra in gesprek maar als goed is laten ze mij niet langer lopen dan 40 weken. Dus ben erg benieuwd.. Het komt nu allemaal zo dichtbij..

13. mvrtjex93

mvrtjex93 Fanatiek lid

4 okt 2013
    1.086
    481
    83
    All ben ik ook erg benieuwd hoe het met @lorreke en de kleine man gaat.

14. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    ik mis mijn buik juist, haha heel apart,

De kleine man doet het heel goed zit alweer op zn geboortegewicht, dus we hebben hem nu weer lekker thuis :) nu begint de blauwe wolk langzaam te komen nu nog mooi weer datr we kunnen wandelen haha.

15. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Ah wat fijn! ❤️
    Volgende week weer hitte golf.

Oké spannend, inleiden is ook niet alles hoor. Bij M ingeleid en hoop liever dat deze dame spontaan komt.
    5 juli word ik in ieder geval gestript als het kan, hopelijk is het niet nodig.

lorreke vindt dit leuk.
  16. mvrtjex93

mvrtjex93 Fanatiek lid

4 okt 2013
    1.086
    481
    83
    Nee heb inderdaad verhalen gehoord dat inleiden ook niet prettig is dus hoop dat meneertje zich dan ook eerder meld dat inleiding niet nodig is..

@lorreke wat fijn dat het weer de betere kant op gaat met de kleine man. En volgende week wandelen want dan wordt het moooi weer:)

17. Juun012

Juun012 Bekend lid

30 jun 2017
    797
    275
    63
    Vrouw
    Nee helaas indalen zegt niets over wanneer je baby komt! En inderdaad, een eerste komt vaak overtijd.

Hier lag meneer ingedaald maar is weer teruggekropen haha.

Wat betreft inleiden, ik heb er goede ervaringen mee maar ik zou ook liever natuurlijk bevallen! Het is wel een hoop circus aan je lijf

18. mvrtjex93

mvrtjex93 Fanatiek lid

4 okt 2013
    1.086
    481
    83
    Ja neem ook aan dat iedereen natuuurlijk wil bevallen. Ik ben w erg benieuwd volgende week weet ik misschien wel meer...

19. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Ja gaat vast goedkomen, net 2 fijne nachten gehad, meneer sliep lekker en meldde zichzelf.
    De eerste paar nachten thuis waren drama hele nachten wakker vanaf savonds 8 a 9 uur tot 4 a 5 uur volgende ochtend. dat was voordat we hem weer heen moesten brengen, maar ben er nog wel bang voor hoor dat het weer zo word hele nachten wakker, maar komt natuurlijk dat dat toen zo was, zegt niets maar elke keer als ik op bed ga denk ik er aan en ben ik bang dat het weer gebeurt.

Vandaag al even naar de supermarkt geweest met zn allen net een gezinnetje zijn we ook maar moeten er nog aan wennen gezien we ook geen kraamzorg meer hebben en alles zelf moeten doen.

Hier lag de kleine man al sinds 28 week ingedaald maar dat zegt niets.
    Bij mij in het ziekenhuis werd ook een vrouw ingeleid, heeft uiteindelijk alsnog 3 dagen geduurd, haar vriend was echt een zombie ook amper geslapen die had echt stokjes voor zn ogen nodig.

20. Juun012

Juun012 Bekend lid

30 jun 2017
    797
    275
    63
    Vrouw
    Oh wat fijn! Een paar goede nachten doet dan wonderen

Leuk is dat he, als gezin op pad! Ik weet dat ook nog zo goed, voelt heel bijzonder.

Ja inleiden kan best heel lang duren! Ik ben 2x echt in een paar uur tijd bevallen maar hoort soms horror. Je dwingt je lijf natuurlijk ook tot iets waar het nog niet aan toe is. Maar goed soms is het niet anders en moet je wel. Maar 3 dagen lijkt me vreselijk

lorreke vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina