@Juun012 tot hoeveel weken kreeg jij groei echos dan? want ik heb de laatste groei echo al gehad. terwijl ik nog 9 week moet
Ik krijg met 34 week nog een extra echo, werd gebeld door de verloskundige, er komt iemand langs om het andere echo apparaat goed uit te leggen en duidelijk te laten zien hoe je de juiste instellingen pakt. En ik ben best lastig om een mooie groei echo te maken dus ze zei al ik wil eigenlijk jou, en nu komen ze over 2 week weer dus ben ik gelijk gebeld, dus krijg nog een extra echo gezien ik overal schaduw omheen heb door de ligging van de baby, dus mag proefkonijn zijn haha. maar of ze dan ook gaan meten weet ik niet.
Heee hee vandaag weer een echo gehad. Hij blijft aan de grote kant de echoscopiste dacht zelfs dat ze begin van mn zwangerchap misschien verkeerd gemeten had aangezien alles rond de 30 weken nu zit. ( dus ongeveer 1.5 week verder) zo was dat bij de 20 en 24 weken echo ook... daarna nog een gesprek gehad met de gyno en die zei nee hoor je kindje is gewoon groter dan een ander maar hij doet het goed en dan ia het prima! Zn gewicht was nu 1445 gram. Dus ja.. even afwachten zal ik de 40 weken nu dragen of niet.. haha nu 30 mei naar de verloskundige pfff duurt weer even. Groeiechos krijg ik volgens mij nu niet meer aangezien ik niet meer na de echoscopiste hoef. Zo... jullie zijn nu op de hoogte
Ja dat kan ik mij voorstellen! Echt bizar. Hebben ze dan zo verkeerd gemeten? Bij mij doen ze elke echo, alles 2x opmeten. Baby moet er wel goed voorliggen maar dat is bij iedereen. Andere kinderen in het ziekenhuis geboren? Ik heb op zich niks tegen het ziekenhuis hoor maar het is wel een drukte daaro
Ik snap er zelf ook nog steeds niks van. Zij ook niet, want ze waren duidelijk in shock Ik ben alle keren in het ziekenhuis bevallen ivm medische indicatie. Een thuisbevalling zal er voor mij helaas nooit inzitten. Al is dit sowieso de laatste, haha. Ik krijg trouwens groeiecho’s tot 36 weken.
@Diazz en @Juun012 wel fijn dat jullie tot 36week groei echos krijgen! dan kunnen ze inderdaad aardig goed schatten qua lengte en gewicht. Hier doet de verloskundige de groei echos tot 32 week en dan met 34 week 36 week en daarna wekelijks controle van hartje luisteren en bloeddruk meten
Hee Dames, Dan toch maar gewoon een vraagje! Ik heb eigenlijk al heel de week wel last van buikpijn, van die lekkere zeurende buikpijn! Hebben jullie daar ook zn last van gehad, of moet ik me dan wel onrustig maken! By de gyno praatte ze er een beetje over heen, en heb ik het maar gelaten... Maar nu vroeg ik het me toch eigenlijk af.. Want vanmiddag was het ook 5 minuten ook wel goede buikpijn die daarna dan ook wel rustig wegtrok.. ( ps: Als ik lastig ben mogen jullie dat ook wel zeggen hoor, maar jullie zijn net iets verder als ik! )
Ja idd. Als het bij 32 weken zou stoppen dan heb je een minder goede schatting denk ik. Ik ben vanaf 30 weken, iedere 2 weken al onder controle en vanaf 36 weken is dat iedere week. @mvrtjex93 Je zou last kunnen hebben van het indalen van je kindje. Ik heb dat tot nu toe bij alle 3 rond de 29 weken gehad. Aantal dagen een soort van voorweeen en dan blijkt mijn kindje ingedaald. 'Buikpijn' door je hele buik heen zeg maar? Of op 1 bepaalde plek? Ik voel met indalen dan ook altijd extra pijn in mijn liezen.
Hee @Juun012 dat is dan inderdaad het probleem... ook mn liezen enz en inderdaad over mn gehele buik.. fijn dat het herkenbaar klinkt is het toch geen vreemde vraag vanuit mij. Thanks!!
Ik heb de hele zwangerschap af en toe buikpijn hoor, vooral toen ik net zwanger was, ik hield kramp dus was er van overtuigd dat ik ongi zou worden. mocht je het echt niet vertrouwen hun gewoon opbellen hoor!
Lief dat je het vraagt, het gaat goed hoor voel de kleine man steeds meer. En de buikpijn gaat wel. Alleen als ik langer stukken loop beetje bij mn lies. Gisteren avond ben ik ook trotse tante geworden... dus nu kan ik alleen helemaal niet wachten op onze kleine man!! Maar bijna 29 weken. Nu gaat de tijd wel wat sneller.
En anders gewoon ff je vk bellen als je het niet vertrouwd! Fijn dat de bewegingen duidelijker worden Oh ja dat snap ik helemaal! Vrienden van ons hebben afgelopen vrijdag hun 3e kindje gekregen. Ik kan ook bijna niet meer wachten! Gelukkig heb ik genoeg afleiding van mijn andere 2, voor je het weet ben je aan het bevallen haha
Jaa ga dadelijk toch denk ik even bellen na zaterdag amper weer bewegingen gevoelt. Ik wordt er dan weer onzeker van. Die kleine is nu al zo eigenwijs denk ik. Maar id alleen even een geruststellibg als ik hoor dat alles daar binnen nog goed is.