Uitslag zaandonderzoek, ervaring.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Chann1992, 6 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Hallo dames,

Wij zijn alweer een jaar bezig met onze kinderwens en helaas zonder resultaat.

Nou heeft mijn vriend een zaadonderzoek laten doen, de uitslag was goed, alleen de snelle zaadcellen (Type A progressief) zijn ze minder tevreden over die kregen maar 8 procent.

Nu moet hij nog 1x zaad inleveren om te kijken wat er dan uit komt.

Heeft iemand ervaring met deze uitslag, en zijn jullie toen alsnog natuurlijk zwanger geworden of met hulp? Ik weet niet zo goed wat ik er namelijk van moet vinden en mijn vriend is nogal nuchter want de rest is wel allemaal goed. De huisarts had het namelijk over IVF dat dat een optie zou kunnen zijn.

Nou hoop ik dat het allemaal niet meer nodig is, menstruatie is namelijk ver te zoeken, maar me lichaam heeft me wel vaker voor de gek gehouden haha.

Bedankt alvast :)

2. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Beste,
    Geen ervaring met deze uitslag bij mijn vriend is alles okee (65% vd 200miljoen). Wij zijn ruim 2 jaar bezig en ik denk dat de huisarts misschien IUI bedoelt?
    Wij gaan morgen naar de gyn om dat de bespreken en als laatste optie is er IVF...

3. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    2 jaar is ook lang zeg :(
    Dat zou ook nog kunnen, ze heeft zoveel verteld aan info.

Bedankt voor je reactie, hopelijk is het snel raak ! Succes morgen bij de gyn :)

4. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Hi! Ja altijd veel info en dan kom je thuis en dan weet je t niet meer!. Ik denk IUI dan brengen ze het zaad verder de baarmoeder in dus hoeven ze niet zo hard te swemmen ;)
    En als dat allemaal niet lukt of iemand is verminderd vruchtbaar (of t lukt gewoon niet) dan komt IVF.
    Allemaal vrij heftig.
    Zelf ben ik sinds twee weken begonnen met acunpunctuur en kruiden. Ben benieuwd!
    Succes en hoop dat t binnenkort mag lukken.

5. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Oke, nu snap ik het wat beter haha !
    Wat is acupunctuur?:)

Deel Deze Pagina