Hoi allemaal, In augustus heb ik een miskraam gehad bij 7 weken zwangerschap. Mijn vriend en ik hebben daarna besloten om er begin 2013 pas weer voor te gaan, vanwege emotionele redenen maar ook omdat mijn vriend nu in het buitenland is en ik tijdens het begin van een nieuwe zwangerschap niet alleen wil zijn. Ik heb pas geleden mijn vriend opgezocht en we hebben toen gevreeen, maar zonder in details te treden zou de kans op zwangerschap heel klein moeten zijn. Maar nu zou ik over 5 dagen ongesteld moeten worden, maar ik had gisteren een paar druppels bloedverlies.. dat heb ik normaal nooit voor mijn menstruatie, en ik had dit de vorige keer dat ik zwanger was ook. Dus ik ben nu heel benieuwd of dit een innestellingsbloeding was... Ik vind het enorm spannend en wil het hier even van mij afschrijven.. Ergens zou ik nu nog niet zwanger willen zijn omdat ik dan dus de eerste spannende weken alleen ben. Aan de andere kant is het heel bijzonder om zwanger te raken, omdat ik om mij heen zie dat dat soms heel veel moeite kost en ben ik ook wel blij dat het bij ons dus wel snel zou kunnen gaan. Maar ik weet nog niets zeker... nu maar 5 dagen aftellen om te kijken of mijn menstruatie komt of niet...
spannend hoor! Over een paar dagen kan je een testje wagen.. wanneer is je vriend weer in NL? begin 2013 is niet meer zo ver weg..
Dank je voor je reactie Pleak. Wanneer hij er precies weer is, is nog niet duidelijk. Waarschijnlijk half of eind januari. Je hebt gelijk dat het niet zo lang meer duurt. Voor ik echt weet of ik zwanger ben, is het ook weer een dikke week verder. Maar voor hij er dan is zou ik dan wel weer rond de 7 weken zwanger zijn, toen het de vorige keer misging. Ik weet dat ik me nog niet druk zou moeten maken zolang ik nog niet zeker weet of ik echt wel zwanger ben, maar dat is best wel lastig
Jeetje meid, wat een moeilijke situatie! Dat wachten alleen lijkt me al heel moeilijk om zonder je man te moeten doen. En dan die eerste weken...Ik leef met je mee!! Het is natuurlijk wel zo dat als je door die ene kluspartij toch (tegen verwachting) zwanger bent geworden, het lot wel heel duidelijk wil dat jij een kindje gaat krijgen! Het is dan echt voorbestemd zou je kunnen zeggen. Hou je ons op de hoogte?? Heel veel sterkte! Groetjes Patricia
Ik denk dan maar zo, voorbestemd!!! En anders had je die ene x veilig moeten klussen. Succes met wachten hoor
Dank voor de lieve reacties! Ja we hadden natuurlijk echt veilig kunnen klussen als we het echt niet hadden gewild. Hij is alleen maar heel even in mij geweest, om het maar even duidelijk te maken waar we het over hebben We willen ook echt een wel een kindje, dus we hadden in het achterhoofd mocht het toch gebeuren mag het ook nu. Ik had net weer een paar minidruppeltjes op het wc-papier. Ik zou het wel erg vroeg vinden voor mijn menstruatie; nu zou het dag 25 van mijn cyclus zijn, dat heb ik nog nooit van mijn leven meegemaakt. Misschien waag ik me morgen wel aan een vroege test..
Wat spannend. Als ik het goed lees is hij dus voor het zingen de kerk uit gegaan? Dan is de kans natuurlijk niet zo heel groot, maar het kan dan nog steeds. Als je het vol kunt houden zou ik nog even wachten met testen, vroeg testen geeft toch minder duidelijkheid, en mijn ervaring is dat ik er uiteindelijk ook niet echt op vertrouw.
Spannend, en ja er hoeft er maar 1 de juiste weg in te zwemmen, hihihi, hoop dat het positief is voor jullie. Laat je het weten als je getest hebt?