Een week of 4 geleden zijn we begonnen bij de nieuwe baas en een week nadat we daar waren begonnen had ik zw test gedaan en bleek dat ik zwanger was erg leuk natuurlijk maar waarom nu??? Ik ben inmiddels 4 weken verder en heb van de week te horen gekregen dat we niet weer hoefde te komen bij t bedrijf omdat ik mij 2x had ziek gemeld want ik trok t werk echt niet. We zitten nu weer thuis zeg maar en begin me steeds slechter te voelen ik had al nergens geen zin maar dat wordt alleen maar erger en heb nergens zin meer in en lachenkan ik al helemaal niet meer ja als een boer met kiespijn. Maandag hebben we de 1ste afspraak met de vk en benieuwd hoe dat gaat verlopen misschien dat ik wat positiever wordt afw88 maar weer. greetzzz
ehm......wilde je niet zwanger worden dan? want dan zou het niet moeten uitmaken dat je net een andere baan hebt veel succes bij de vk maandag, wie weet ben je na de 1e echo op slag verliefd op je wondertje.
Jee wat vervelend.. het zal wel met je hormonen te maken hebben dat je je zo voelt.. Misschien is het over een aantal weken wel weer heel anders... Succes maandag!
jeetje enorm vervelend van je werk! hier me de eertste 3 maanden perfect gevoeld zelfs meer gaan werken en nu zit ik al een week thuis in de ziektewet en mag waarschijnlijk niet meer aan t werk gaan tot na de zwangerschapsverlof (blijf hopen dat ik nog gewoon aan de slag kan) eertste maanden stijf van de stress gestaan of de zwangerschap wel goed zou blijven gaan en al dus werk was heerlijke afleiding nu last van mn bekken en heupen, deel van slijmprop al kwijt vraag me ook af waar de enorme roze wolk is Mn eigen moeder heeft ook nooit die roze wolk gevonden al met al geniet ik wel van het trappelen en draaien van de uk het gaat om het goeie eindresultaat! hou je daar aan vast!
Hallo, begrijp wel wat je bedoelt... Tuurlijk is de kleine wel welkom... Maar het is zeker niet altijd die leuke wolk. Toen ik 2 streepjes zag moest ik ook wel effe slikken... Gaan we weer, mijn vorige zw.schap was ook niet zo leuk. Te hoge bloeddruk en last van zw.schap suiker. Oké deze zw.schap is misschien wel heel wat anders. Voel me nu eindelijk goed. Durf zelfs over een paar weken op vakantie te gaan!! Heel veel suc6... Als de kleine er is is het ook weer anders en straks voel je de kleine schoppen in je buik.. Mvg NHS <object width="120" height="180"><param name="movie" value="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Natasja&year=2010&month=1&day=12&babycount=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Natasja&year=2010&month=1&day=12&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"></embed></object>
echt vervelend voor je, misschien een kleine troost vanuit hier, ik leef ook totaal niet op een roze wolk!! eerlijk gezegd denk ik soms, aggrrrrr ik wil niet meer!!!! natuurlijk weet ik waar ik het voor doe, en is het erg fijn als ik even naar de echo kijk, voel ik me gelijk weer een stuk beter. maar voorals nog met die verschrikkelijke misselijkheid en pijn in mn buik en rug en al die gekke hormonen die rond vliegen in mn lichaam is het niet bepaald een feest. en dan ook nog eens een vriend die wel eens loopt te zeuren ( heb soms ook echt moeite met werken,vanwege het vele spugen en echt gewoon niet lekker gevoel en moe) en die vind dak gewoon moet werken. als het echt niet gaat snaptie dat ik naar huis ga, en gelukkig werk ik bij mn vader in het bedrijf! maar aangezien die nog niet mogen weten dat ik zwanger ben pas na 3 maanden vertellen we het, is het moeilijk uit te leggen wat er aan de hand is. totaal geen vergelijkbare situatie natuurlijk, maar wil alleen maar mee geven dat er heel veel dames zijn die het erg moeilijk hebben tijdens de zwangerschap, zeker in het begin, dus geef je echt mn steun en hoop dat het snel beter word als je de echo heb gezien. geloof me daardoor voel ik me altijd weer ietsje beter! succes dus verder meid en veel plezier, probeer ook een beetje te genieten van je zwangerschap, al lijk ik een klein beetje te begrijpen dat het niet helemaal gepland was... liefss
De kleine is van harte welkom echt wel maar we hadden afgesproken nog een jaar te w88 maar goed t is nu eenmaal. M'n mannetje heeft nu in ieder geval weer werk dus dat is alweer een tegenslag minder heb ook vandaag mijn eerste echo gehad en heb t hartje horen kloppen dus dat was ook weer een fijn gevoel en over 2 weken de 2de echo. Bedankt voor jullie medeleven greetz