Onze kids hebben zo'n schoenkalender waar zwarte piet een aantal schoenen heeft ingekleurd. Zegt dochter gister: wij zetten geen schoen omdat het niet ingekleurd is, dus andere kindjes zijn aan de beurt. ik ging op tijd naar bed en manlief een half uur later. Komen wij vanmorgen beneden... heeft hij al onze schoenen gezet en er iets lekkers ingedaan... de kids helemaal gelukkig en dochter zegt dat zwarte piet heeft gehoord wat ze gisteravond zei en daarom iets heeft gegeven . dus manlief is stiekem naar de winkel geweest, terwijl hij supermarkten ontwijkt. Zo... ik ga zometeen lekker een "gekregen" bolletje raffaello eten (of meerdere ). Wat hou ik toch van mijn schat.
dat denk ik ook... ik kan niet voor ogen krijgen dat manlief uit zichzelf naar de winkel is geweest .
Lief! Hihi eergisteren had onze dichter haar schoen gezet, maar 'Piet' was vergeten iets in papa en mama's schoen te doen... Vanochtend zat er in onze schoen een ui en een aardappel haha had mijn man vanochtend gedaan... ze lag helemaal in een deuk...