Weet iemand de gouden tip?? Inkt/stift op het Nederlands elftal shirtje van mijn zoon.. Ik baaaal zo.. Ze zijn namelijk niet goedkoop en ook geen idee hoe hij aan de stift kwam .. Zitten 2 vlekken (lijkt wel of een stift gelekt heeft) maar ik zou hem graag weer mooi krijgen...
Van Dr beckman zijn verschillende vlekkenverwijderaars. Of anders even zoeken op internet: oma weet raad..!
ik doe er spiritus op, even laten intrekken en in de wasmachine, moet dan wel een verse vlek zijn en niet eerst al gewassen. Dan krijg ik ze er altijd weer uit.
Mijn man had nog een balpen in zijn broekzak zitten toen hij de was in ging. Op één of andere manier was alleen een jurkje van mij vies geworden, en de rest van de was niet. Behoorlijke inktvlek. Uiteraard net nieuw gekocht....baalde enorm! Eerst een keer flink ingesmeerd met shout en weer gewassen. Niks geholpen. Toen in de melk gelegd. Ook geen resultaat. Toen nagellakremover op de vlek gesmeerd en tis er helemaal uit! Gelukkig... heel klein beetje witter geworden dan de rest van het jurkje, maar dat moet je echt weten!!!! Misschien heb je er wat aan. Succes ermee! Ik hoop dat je het er uit krijgt.
Het is er uit wat een opluchting.. Maar of het inkt was??? Ik deed in een bak water bio text (geen idee of ik het goed schrijf ) en ineens het water blauw uitlek naar derest van zijn shirtje (ik schrok me dood toen ik dat zag.. Dus water eruit gegooid en schoon water gedaan en hij is weer zo oranje als wat ben zo blij overigs heeft dit shirtje al veel te verduren gehad.. Chocola /spaghettie saus modder/zand zelfs teer .. Alles eruit.. Licht dat aan het shirtje ofzo iedergeval super kwaliteit zelfs het logo zit er nog op ( niet gestikt het thuis shirtje wel het uit shirtje die heeft de oudste ) dus helemaal happy woensdag kan hij weer schoon aan