Momentjes...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Spruitemoeder, 17 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

10 feb 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik loop soms over van liefde!
    De tranen over mijn wangen omdat ik zo vreselijk van mijn kleintje houd!
    Het zijn misschien nog wel een beetje de hormonen, maar die liefde is natuurlijk echt.
    Natuurlijk zijn er zware momenten, maar de kleine dingetjes maken het zo snel weer helemaal weer goed!
    Zoals 's morgens veel te vroeg uit bed moeten en wel kunnen schreeuwen om nog een uurtje slaap... zijn kamertje inlopen en dan begroet worden met de meest prachtige glimlach op de wereld. Ik zou hem platknuffelen!
    Natuurlijk ben ik niet de enige met het liefste kindje op aarde ;)
    Van welke momentjes genieten jullie? Wanneer lopen jullie over van liefde?
    Wanneer zijn jullie apetrots? Of iets anders waar je gewoon ontzettend blij van werd?

2. Nicolemarie

9 sep 2013
    47
    0
    0
    Oldenzaal
    Ooooh hoe herkenbaar. Slaapdronken, voor de zoveelste keer midden in de nacht een aai over de bol brengen, maar ze is zooo blij dat ik kom. En gaat dan ook heerlijk verder slapen. Maar wij zijn gebroken 's ochtends. Ik loop over van liefde als ze heerlijk aan het spelen is en ineens opkijkt. Dan lacht ze zo lief met een zacht geluidje. Blij dat ik er ben en ze weer verder kan spelen.

Een ander momentje ( die er uit springt, er zijn er zoveel) Samen op de fiets en dan probeert ze om zich om te draaien omdat ze mij een kusje wil geven, aaaaaah.

Gewoon genieten zo'n baby die bijna een dreumes is ( volgende week jarig :)

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik ben nu heel verliefd. Hij slaapt nog! Record! :D

Nee mijn favoriet nu is s'avonds als ik hem het flesje geef, dat is het enige moment dat hij echt nog mijn babytje is ipv een dreumesje. Dan drinkt hij het flesje op zijn gemak op. Neemt zijn flesje heel lief vast en wisselt contstant van handje. Die oogjes die kijken me dan heel lief aan. Dan smelt ik helemaal.
    S'ochtends drinkt hij het flesje in 2 minuten leeg en dan gooit hij het flesje met een boog over me heen en wil hij onmiddellijk spelen

Als hij lekker aan het spelen is, heerlijk om naar te kijken.
    Als hij iets nieuws kan en wij hem toejuichen. Dan is hij zo trots en roept hij mee, die glinsteroogjes dan :)
    Als hij wakker word, als we hem dan gaan halen dan gaat hij heel snel zijn favo knuffel zoeken in bed en neemt die keilief vast want die moet mee naar beneden. Voor ik in zijn kamertje ga klop ik op de deur en zeg ik "is er hier iemand wakker" en dan hoor ik "hrrrmmmmm" zo schattig haha
    Als hij zich pijn heeft gedaan (niet leuk) maar hoe snel hij getroost is.

Hij kan heel goed alleen spelen maar als ik in de keuken ga koken dan neemt hij een speelgoedje en komt hij er altijd mee in de keuken spelen. Vind het wel heel schattig dat hij dat doet. Toch een teken dat hij graag bij mij is :)

Er zijn duizenden momenten waarbij ik helemaal verliefd ben.

Het geweld is wakker :D

4. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Jaaa, mijn dochter doet dat ook, als ik haar uit bed wil halen en de gordijnen open doet, dan kijkt ze met die knijpoogjes en lacht ze me toe. Heerlijk! Of als ze gewoon aan het lachen is. Eigenlijk smelt ik altijd als ik haar zie. Als ik met haar rondloop en in de spiegel ga kijken dan kan ze zo verbaasd kijken. Van het weekend had ik voor het eerst een jurkje aangedaan.... zo schattig.
    Als ze haar papa ziet, gaat ze ook altijd lachen.
    Op het verschoonkussen hangt een knuffeldoekje en telkens als ze die ziet, moet ze ook lachen...
    Ik kan wel uren doorgaan :D

5. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren was ik met haar aan het babyzwemmen. Ze zag papa langs de kant zitten en gaf hem haar meest lieve glimlach aller tijden. En een zwaai er achter aan. Smelt.

6. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Heel herkenbaar!:)
    Ik smelt de hele dag door van mijn meisjes:D.
    Maar mijn favo momentje, is toch wel 's avonds voordat wij naar bed toe gaan, gaan mijn man en ik nog even de meisjes toestoppen.
    Ze liggen dan altijd zo vredig te slapen, zo mooi om te zien, ik kan ze dan wel opvreten :p:D.

7. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.034
    6.138
    113
    Happyland
    Hier ook de hele dag door hoor.
    Fijnste moment vind ik als ze zo nu en dan huilend wakker wordt, dan sprint ik naar boven en zodra ze in mn armen ligt valt ze heerlijk in slaap. Dan blijf ik nog eventjes met haar knuffelen en me verwonderen over hoe mooi het is om haar mama te mogen zijn, daar ben ik iedere dag nog steeds heel dankbaar voor.:)

Deel Deze Pagina