Leuk zeg, paar weken geleden een brief van school dat mijn oudste en nog een aantal kinderen 'geselecteerd' waren voor het sinterklaasjournaal, ging aanvankelijk over een foto die bij/in te pietenhuis komt te hangen. Maar een paar dagen geleden de vraag of hij ook een telefoon gesprek wilde doen met Dieuwertje Blok hij heeft t gister met mij n keer doorgenomen en vandaag was hij opgebeld en moest t 3 x opnieuw doen en toen was t goed. Mijn kanjer nu dus verplicht iedere dag kijken
Geweldig wat leuk! Vanaf wanneer is het sinterklaasjournaal? En hij heeft de dieuwertje gesproken! hihi mijn neefje (inmiddels 18) was destijds al op Dieuwertje en mijn zoon lijkt ook aardig gecharmeerd van haar te zijn!
Hey Jucade, Was hij het blonde jongetje dat een cadeautje voor sinterklaas in zijn schoen had gedaan?
Wel het telefoongesprek, maar een foto van een ander jongetje en n andere naam ivm privacy hij was donderdag wel met foto op tv met pepernoten maar ook n andere naam.
Jammer die heb ik in de snelheid niet gezien, vanochtend was de weekherhaling van het sinterklaasjournaal en dit gesprekje bleef hangen. Hij deed het echt heel leuk zeg! Had hij bij het inspreken ook echt dezelfde vragen, het kwam best heel natuurlijk over voor een vooraf opgenomen telefoongesprek!