mommy's to be 15 t/m 31 januari 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boef12, 14 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soepkip82

Soepkip82 Lid

28 apr 2014
    62
    1
    6
    Testje heb ik weggegooid. Was een actiontest. De clearblue gaf zondag 1-2 weken aan. Ik heb ze,f ook nog even aan een blaasontsteking gedacht. Bloedverlies was idd alleen tijdens het plassen. Er zit nog niets in mijn inlegkruisje. Ik had vroeger heel vaak blaasontsteking, maar dan had ik echt pijn bij het plassen. Heb ik nu niet.

2. Soepkip82

Soepkip82 Lid

28 apr 2014
    62
    1
    6
    Ik heb net gebeld. Ze probeerde me te gerust te stellen dat het heel vaak voorkwam. Heb net weer geplast. Niets te zien. De vk kan in ieder geval nog niets voor me betekenen.

3. Anjou

Anjou Niet meer actief

Soepkip Sterkte!! in elk geval even je plasje na laten kijken. Een blaasontsteking kan heel anders verlopen qua klachten als je zwanger bent!
    Heb je nog weer een testje gedaan?

4. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Pff wat een onzekerheid.. Ik duim voor je dat het goed mag blijven gaan! Mijn streep is ook niet even donker als de controlestreep hoor maar wel echt mooi dieproze vandaag. Het hoeft nog geen knaller te zijn 4 dagen na nod!

5. Loesje9

Loesje9 Actief lid

18 nov 2013
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames,

ik kom me hier ook heel voorzichtig melden. vandaag 5w1d. Vind het superspannend door mn 2 eerdere miskramen... Gister de vk gebeld en 17 juni de 1e echo! Ik mocht wel eerder maar ga dit weekend op vakantie en ben de 16e pas weer terug, dus nog even geduld! We hopen heel hard dat we dit keer wel een kloppend hartje mogen zien. Duimen jullie mee?

Soepkip wat spannend meid, maar het kan inderdaad nog van alles betekenen...

6. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Kijk hier mijn testjes. Bovenste is van vanochtend 18dpo, de onderste van gisteren 17dpo.

7. Sterre12

Sterre12 Actief lid

29 sep 2011
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan is het nu afwachten.. Ik duim voor je dat het bij dit beetje blijft!

8. Soepkip82

Soepkip82 Lid

28 apr 2014
    62
    1
    6
    Heb net mijn moeder gebeld. Zij vertelde dat ze bij haar eerste zwangerschap ook drie keer moest testen voordat het duidelijk was. Ik ga in ieder geval geen test meer doen. Krijg er alleen maar stress van. Afwachten dus.

Welkom Loesje 9! Voor jou ook zeker spannend. Ik duim voor je.

9. Loesje9

Loesje9 Actief lid

18 nov 2013
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    mooi key! de mijne was met 18 dpo vergelijkbaar geloof ik.

10. Sterre12

Sterre12 Actief lid

29 sep 2011
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @key; dat ziet er goed uit! van welk merk zijn deze testen?

@loesje9; Welkom en gefeliciteerd! Jij ook al eerdere miskramen; helaas komt het vaak voor he? Dat maakt deze weken extra spannend voor iedereen, voor ons duren ze erg lang in ieder geval. Ik duim zeker voor je mee!

11. Merlijn1981

1 okt 2012
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn dochter testte ik de eerste keer niet zwanger, een week erna was ik wel zwanger. ik ben fan van clearblue ( met zwangerschapsindicator maar dat is omdat ik alles wil weten)

12. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Hey Sterre,

Ja is ook allemaal spannend! Heb 12 juni de 1e echte afspraak bij de verloskundige, zou dan week of 8 moeten zijn.

Kan niet wachten, en hoop dat ik dan idd wel een hartje hoor.
    Het is zo een spannende tijd, heb ook een sollicitatiegesprek gehad vandaag maar omdat ik zo pril ben nog niks verteld!

Andere dames, wat vervelend voor jullie die onzekerheid. Hopelijk zijn het allemaal gezonde kleintjes die blijven zitten, probeer ook een beetje te genieten

13. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

dit is mijn rijtje.

vanavond mvm wel zenuwachtig voor die test.

soepkip ik hoop dat het snel stopt. en dat het niks ergs is

14. TSCM

TSCM Actief lid

13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Oh meiden, wat naar he, die onzekerheid... Hopelijk horen we over een paar weken allemaal een hartje kloppen!!

@Loesje: Welkom!

Vanochtend is moeders voor moeders geweest. Ik doe weer mee!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,2 KB
      Weergaven:
      1
  15. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Dit zijn action testen! Mn envelop iit nederland was eindelijk aangekomen:)

16. Soepkip82

Soepkip82 Lid

28 apr 2014
    62
    1
    6
    Lieve meiden.

Ik heb niet eens zo lang meegeschreven, maar ik neem afscheid van dit topic. Ik heb momenteel een miskraam. Ik heb de huisarts gebeld, ik krijg een verwijzing naar de gynaecoloog. Ik wil graag weten of er iets mis is, of dat wij domme pech hebben.

Ik wens jullie allemaal een fijne en gezonde zwangerschap toe.
    X

17. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

neeeeeeee meen je niet :(:(:(:(
    Ik denk aan je sterkte..

vreselijk

18. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Heel veel sterkte soepkip.

Is er hier iemand die ook bij de 1ste is bevallen dmv een sectio?
    Ik heb sinds vandaag een verschrikkelijke pijn aan me litteken en weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.

19. TSCM

TSCM Actief lid

13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    @Soepkip: Oh nee meid! Wat naar... Ik wens je veel sterkte de komende periode... Het is niet niks, zo'n miskraam! Zeker niet als het er meerdere zijn. Dikke knuffel!

@Beertje: Hoe was Moeders voor moeders?

@Mendy: Ik zou gewoon even de verloskundige bellen denk ik. Ik heb er verder geen ervaring mee, dus kan je niet helpen.

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ah nee, soepkip.... heel veel sterkte!

mendy, ik heb twee sectio's achter de rug en geen last van mn litteken. Maar als je t niet vertrouwd, gewoon ff bellen

ik ga mezelf trouwens zo opgeven voor mvm. Heb vanmiddag getest en kreeg 3+ op het schermpje!

Deel Deze Pagina