Balen dat je eigen huisarts er niet is Elliepellie! Maar goed dat je het overal hebt aangegeven! Fijn dat je je draai begint te vinden! Spannend dames die nog moeten bevallen.. Ben benieuwd wie de volgende is!
Hier helaas niks te strippen, half verweekte bmm en 0,0 ontsluiting dus we wachten weer af. Ben er niet blij mee..
En Beertje; hoe was het om thuis te komen met de kleine? Lijkt me heel onwerkelijk. Geweldig hoe goed jullie het samen doen! Joykke; jammer zeg, je had je daar helemaal op gericht he? Hier doen ze het daarom ook niet voor 41 weken, ze checken de ontsluiting voor die tijd niet eens als het niet nodig is omdat die er meestal toch niet is. Vond ik ook wel jammer.. Nina ook bij jou teleurstelling, maar goed dat je het loslaat want het heeft inderdaad wel voordelen om de natuur z'n beloop te laten. Wie weet verrast de kleine je wel En anders is het nog een weekje wachten op strippen.. Ellie, klinkt goed meid. Maar hou jezelf in de gaten hoor. Als ik iedereen zo hoor zijn de kraamtranen alom aanwezig en hoort dat er bij (zie ik ook wel tegenop straks) maar geen eetlust meer en zo kan niet goed zijn. Ik krijg morgen een echo om te zien of alles nog goed gaat daarbinnen. Ik voel de kleine man nog goed dus dat lijkt me een goed teken. Ze zullen dan ook ontsluiting checken en evt strippen. Ben benieuwd! Ik heb het idee dat vandaag wel wat voorwerk is begonnen; lichte menstruatiekramp onderin mijn buik. Maar geen echte pijn of regelmaat te ontdekken. Ik hoop dat het de komende dagen vanzelf of door strippen op gang komt en dat ik niet volgende week ingeleid hoef te worden!
Dat is even omschakelen, he? Ik was er ook van overtuigd dat ik al wel wat ontsluiting had. Ik heb vanmiddag toch de knop omgezet. Gewoon weer boodschappen gaan doen met mijn zoontje en plannen gemaakt voor het weekend. Anders kruipen de dagen voorbij. Sterkte! Mijn gyn zei dat het toch snel kon gaan, al lijkt er nu nog niet zoveel te zijn gebeurd.
Sterre12 grappig ik had ook gaiter avond en vanochtend lichte menstruatie pijn maar meer dan dat niet. Niks pijnlijk ofzo en ikdacvt joh dat is toch niks want sommige mensen hebben dat weken lang volgens mij of niet?
Momma en sterre..zo herkenbaar dat je vanalles voelt...dinsdag hele dag krampen hegad..maar xijn gewoon voorweeen zei de vk gisteren...vandaag ook weer wat last v onderbuik.. Bleghh wil gewoon weten wanneer het gaat beginnen..ben gewoon niet goed in wachten..nooit geweest ... herkenbaar?
Haha wishgirl dan heb jij meer dan mij gevoeld want ik Heb wel iedere avond deelsteekproef achtig gevoel in mijn vagina. Maar 2 keer lichte menstruatie krampen gehad en duurde maar uurtje maar verder niks hele dag ofzo. Denk dat ik wel over mijn uitgerekende ga (31 januari). Maar moet zeggen dat ik het niet zat ben dus heb nog geen haast ofzo. Dus ben nog niet ongeduldig hihi
Ja had deze uitkomst eigenlijk totaal niet verwacht hihi, ging er eigenlijk wel een beetje vanuit dat ik wat ontsluiting zou hebben. Heb de knop ook wel omgezet, vanavond met mijn moeder even naar de koopavond in de stad geweest. Wat geshopt voor de kleine meid en voor.mezelf oorbellen gekocht. Ga het weekend ook maar gezellig maken en wat buiten de deur plannen. Gaat de tijd ook sneller.. Hoop wel heel erg dat de natuur z'n gang kan gaan en ik niet ingeleid hoef te worden. Afspraak staat wel al voor volgende week vrijdag, krijg dan ctg, echo en consult bij de gynaecoloog. Hoop dat die afspraak niet meer nodig is, mn volgende doel haha. Ik ben ook een ongeduldig type helaas, geen goede eigenschap maar heel moeilijk af te leren. .
@momma; ja klopt, sommige mensen hebben dat wekenlang geloof ik. Dus dat hoeft niet veel te betekenen te hebben. Maar ik ben al blij met voorweeen; dan is m'n lichaam tenminste wel ergens mee bezig. Verschil is dat het bij mij hoe dan ook niet zo lang meer kan duren aangezien ik morgen al een week overtijd ben. Ze laten me niet tot in het volgende weekend zo lopen zei de vk. Ongeduld en moeite met wachten zijn voor mij ook herkenbaar. Maar zet inderdaad de knop maar om want je ziet het aan mij; het kan best nog een tijdje duren voor sommigen van jullie. Ik plan ook gewoon nog leuke dingen in dit weekend, doe boodschappen met de fiets en gister met VL naar koopavond geweest. Ik geniet er nog maar van
Ja is ook beter Sterre doe ik ook ga nog steeds op pad uit eten bios stad in en al. Valt me wel dat mensen echt raar naar mij kijken hahahah. Soort van Huh wat doe je hier ga thuis zitten met je dikke buik hahaha helemaal Als ik zeg tja moet nog 8 dagen voor uitgerekende datum hahah. Ach ik kan niet stil zitten thuis ook niet. Ben hele tijd bezig.
En Beertje... hoe gaat het thuis? Sterre, wat zei de verloskundige? Hoe lang laten ze je maximaal door lopen? Kan bij jou echt niet lang meer duren. Hier gaan ze niet verder dan 41 weken, zeiden ze. Het helpt mij enorm dat ik de knop heb omgezet. Zat ik maandag en dinsdag nog 'te wachten'; nu ben ik mijn zoontje naar de markt geweest, naar school gewandeld, vriendinnetje van mijn dochter mee terug genomen, etc. etc. Ook probeer ik voldoening te halen uit het huishouden, ben normaal niet zo'n huisvrouw, maar vind het heerlijk dat alles op orde is. Morgen gaan we zelfs met het hele gezin nog naar een familiereünie aan de andere kant van het land; mits ik me goed voel natuurlijk (en koffer + maxi cosi mee). Waarom niet? De dagen vliegen ineens om )
Ja ik onderneem ook nog zoveel mogelijk! Dan vliegen de dagen idd voorbij! Vandaag nog met vriendin even de stad in geweest. Het weekend staat ook weer voor de deur, das ook altijd fijn als vl thuis is en je samen dingen kunt ondernemen! Maar ik merk vandaag duidelijk wat minder activiteit in mijn buik...beeb was tot nu toe altijd erg druk..veel gestamp...vandaag ech bijna niks...wel beweging..maar heel rustig. De vk heeft gezegd dat ik moet bellen als ik twijfel..maar is dit hysterisch als ik bel ? Wil niet overkomen als een gestresste kip..want ik voel wel beweging..maar tis gewoon niet zoals normaal... Wat zouden jullie doen? Dankje!
Bij onrust altijd bellen... Vinden ze echt niet erg. En stress hebben is ook niet fijn.... Ik had dat ook een keer. Vk gebeld, ctg en echo gehad. Gelukkig niets aan de hand en ik kon met een gerust hart slapen!
Persoonlijk Zou ik niet bellen heb wel vaker gehad maar heb altijd afgewacht en kwam altijd goed. Maar vk zegt altij altijd bellen als het heel anders is!! Dus doen zal zeggen. Ik heb vaker dat de baby niet bewoog maar advies van de vk is 2 uur op linkerzij liggen als je dan nog niet na 2 uur baby voelt dan bellen. Iedere keer gebeurde het wel. En tja laatste tijd beweegt de baby minder doordat ruimte minder is. Maar voor je gemoedsrust aangezien het bijna weekend zo ik zeggen bellen!!
Wishgirl; bij twijfel bellen hoor. Bij mij is de kleine de ene dag ook een stuk actiever dat de andere, maar als het verschil nog groter was geweest had ik gebeld. Nina; stuk fijner als de dagen zo snel gaan hè! Leuk om nog naar familie te gaan. Zeker als je met z'n allen bent; waarom niet inderdaad als jij je goed voelt. En je hebt altijd een goed excuus om eerder weg te gaan als het niet leuk meer is Ik ben vanmiddag naar de vk geweest. De echo was goed; de baby heeft nog genoeg vruchtwater. Ook heeft ze me gestript. Ik had een klein beetje ontsluiting.. Eventueel herhalen ze maandag. Het viel me mee! Maar voel helaas ook nog weinig. Uiterlijk donderdag gaan ze inleiden of vliezen breken.
Wishgirl ik zou bellen hoor, als het zo een verschil is met normaal. Beter een keer teveel gebeld denk ik altijd maar. Fijn dat ze bij jou wel konden strippen sterre, bij mij proberen ze dinsdag weer en anders donderdag.
Nou...gebeld. .bij vk gegeweest. .daar bleek dat beeb sndrs was gaan liggen wat waarschijnlijk hoofdreden was v minder beweging. .maar n procedure is datvje toch doorgaat naar zhuis voor ctg.. Dat dus gedaan..alles gelukkig goed..wel blijkbaar veel harde buiken..om de 5 min...merk ik zelf dus bijna niks van... kan n voorteken zijn maar hoeft nie.. Morgen moet ik nog n ctg laten maken. Als die ook goed is geen vervolg meer in zhuis gelukkig. Ben toch blij dat ik gebeld had. Groetjes