mommy's to be 15 t/m 31 januari 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boef12, 14 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annadre

annadre Actief lid

25 aug 2010
    115
    0
    0
    't Gooi
    Succes larambla!

Hier is het strippen geslaagd. Nu afwachten.
    Als er niks gebeurt donderdag nog een keer. Als het dan nog niet gaat, vrijdag gyn bellen voor controles en plannen van inleiding volgende week.

Spannenddd!!!

2. Momma

Momma Actief lid

9 mei 2013
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes larambla!! Anandre jij ook!! Spannend hoor!

3. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Hopelijk komen de beebjes snel!

Liam kwam vannacht gewoon weer om 3:00... Kijken hoelaat hij vannacht komt.

Grrrrr wat een gepuzzel zeg met de fles. Liam trekt de dr. Brown fles in 10min leeg, veeel te snel en daar krijgt hij ook darmkrampjes van.... Heb nu de avent, difrax s kers en dr. Brown geprobeerd. Ga nu denk de difrax dental s halen op de dr. Brown fles...

Hij heeft een onrustige dag... Veel krampjes. Och wat kan hij dan zielig brullen 😰 kan dan zo mee janken met hem... Hopelijk is hij na het badje wat relaxter.

Met mij gaat het goed! Al 3 dagen geen huilbui gehad whoohoo. Voel me nu ook zekerder. Dus ik blij, Liam blij (op de krampjes na), ml blij haha. Mijn moeder is deze week hier dus heb Liam even bij haar geparkeerd zodat ik even een tukkie kan doen... Truste 😴

4. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Gefeliciteerd mama Jlyn!

Annadre, spannend! Hopelijk zet het door!

Larambla, heel veel succes morgen! Spannend idee he? Had ik ook toen de weeen echt bleken.

Ik vond hier de persweeen heel naar. Ondanks dat je er dan iets mee mag doen. Vond ze erg pijnlijk. Maar had ook een infuus met weeenversterkers, dus missvhien lag het daaraan. Hier ook een knip gehad trouwens, maar niks van gevoeld! Zelfs het hechten voelde ik niks van. Alleen een klein prikje van de verdoving. ( was wel jammer toen de verdoving uitgewerkt was trouwens, toen begonnen de hechtingen pas pijn te doen)

Hier komt de kleine man nog wel snachts, we mogen hem in principe 6 uur achter elkaar door laten slapen. Even kijken hoe dat aankomende nacht gaat. Maar rukjes van 3 a 4 uur slaap maakt hij wel snachts gelukkig.

5. Sophia5

Sophia5 Lid

5 aug 2013
    96
    0
    0
    Hee dames.

Na een zware bevalling van 30! uur is eindelijk onze zoon gisterochtend geboren. Hij doet het heel goed!

Andere dames veel succes en zet hem op!

Xxx

6. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    Jammer dat het niet heeft doorgezet Wishgirl, succes morgen bij de VK!

Spannend LaRambla! Raar is dat he als je weet dat je kindje om een bepaalde tijd gaat komen. Heel veel succes morgen! Eindelijk kan je straks je kindje vasthouden!

Annadre, hopelijk doet het wat en kan jij ook snel je kindje in je armen sluiten!

Klinkt bekend Elliepellie! Wordt ook helemaal gek van al die spenen. Emma wordt juist snel moe als de speen te langzaam gaat, maar de fase 2 speen van dr. Brown gaat weer te snel. De Kers S van Difrax te langzaam en de M weer te snel. De dental heb ik ook maar die heeft echt een hele andere vorm dus die wil ze niet. Medela spenen S en M ook geprobeerd maar ook geen succes (zijn trouwens precies dezelfde spenen als de dr. Brown spenen). Ga straks de brede speen van Difrax maar even proberen.

Fijn dat je je weer beter voelt en je weer lekkerder in je vel zit!

7. Momma

Momma Actief lid

9 mei 2013
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Sophia!! 30 uur!! Diepe buiging!!
    Ik heb morgen ook weer controle bij vk. Ben benieuwd wat ze gaan doen?! Tja is 39 wk en 4 dgn zullen zien. Hier veel harde buiken en die steken daaronder verder niks . Vanmiddag ook wel menstruatie krampjes gehad maar tja valt allemaal mee. Dus denk dat weinig gaat gebeuren binnenkort!

8. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    Gefeliciteerd met jullie zoon Sophia!!!
    30 uur, jeetje dat is niet niks. Rust goed uit en geniet van jullie kleine!

9. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    Zwangerschapslijst:

16 januari
    elliepellie, 31 jaar, 1e kindje, jongen (bevallen)
    nieuwkomertje, ?? jaar, 1e kindje, jongen (bevallen)
    17 januari
    sterre12, 32 jaar, 1e kindje, jongen
    18 januari
    love2live, 31 jaar, 1e kindje, meisje (bevallen)
    20 januari
    moontje86, 28 jaar, 1e kindje, meisje (bevallen)
    mommychar, 26 Jaar, 2e kindje, jongen (bevallen)
    21 januari
    nijntje27, 33 jaar, 3e kindje, zh (ks) jongen (bevallen)
    annadre, 29 jaar, 2e kindje, jongen
    22 januari
    daantje1987, ?? jaar, 1e kindje (bevallen)
    mendy, ?? Jaar, 2e kindje (bevallen)
    julia88, 25 jaar, 1e kindje, jongen (bevallen)
    23 januari
    mamavjulia, ?? jaar, 3e kindje, Meisje (bevallen)
    24 januari
    beertje13, 24 jaar, 2e kindje (bevallen)
    mama Jlyn, ?? jaar, 2e kindje, Meisje (bevallen)
    25 januari
    joyyke85, 28 jaar, 2e kindje, zh, Meisje (bevallen)
    tscm, 29 jaar, 2e kindje, -
    nadesy, 30 jaar, 5e kindje (bevallen)
    26 januari
    lola1982, 31 jaar, 2e kindje (bevallen)
    bayja, 32 jaar, 1e kindje, -
    Sophia5, 25 jaar, 1e kindje, Jongen (bevallen)
    Tetje0885, 29 jaar, 5e kindje -
    27 januari
    loesje9, 27 jaar, 1e kindje, -
    nina75, 35 jaar, 3e kindje (bevallen)
    29 januari
    DearAngel, ?? jaar, 1e kindje, Meisje
    31 januari
    Wishgirl, ?? jaar, 1e kindje, -
    key, 26 jaar, ?? kindje, -
    usababy, 29 jaar, 1e kindje, -
    emily27, 30 jaar, 2e kindje, jongen (bevallen)
    momma, 30 jaar, 1e kindje, meisje
    LaRambla , 24 jaar, 1e kindje, meisje
    2 februari
    vio, 23 jaar, 1e kindje, -

Bevallingslijst
    love2live (38+5) 9 januari 2015 van een dochter
    elliepellie (39+1) 10 januari 2015 van zoon Liam
    beertje (38+3) 12 januari 2015 van een zoon
    nijntje27 (38+6) 13 januari 2015 van zoon Jurre
    moontje86 (39+1) 14 januari 2015 van dochter Emma
    mommychar (39+2) 14 januari 2015 van zoon El Jorai Isaiah Joshano
    daantje1987 (39+0) 15 januari 2015 van een dochter
    emily27 (37+6) 16 januari 2015 van een zoon
    julia88 (39+1) 16 januari 2015 van een zoon
    nieuwkomertje (40+2) 18 januari 2015 van zoon Nolan
    mama Jlyn (39+2) 19 januari van dochter Vayen
    nina75 (39+4) 24 januari 2015 van dochter Femke
    joyyke (40+0) 25 januari 2015 van dochter Esmae
    sophia5 (40+1) 26 januari 2015 van een zoon

8 jongens en 6 meisjes

vlindertjes
    nanette
    reckless
    anjou
    yvonneh

10. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    LaRambla, Annadre en Wishgirl heel veel succes!

Sophia gefeliciteerd met jou zoon. Wat een bevalling wel zeg..

Elliepellie mooi blij dat het beter gaat. Voor babytje wat minder hopelijk is het veranderd.

CB was hier vandaag en baby groeit goed, hij was bij geboorte 2880 en nu 3420 dus ben gerust. Is wel heel erg wennen met twee jongens nu, maar begin er steeds meer handigheid in te krijgen.

Fijne dag nog...

11. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Vandaag tot nu toe gaat het stukken beter met Liam. Na het badje gisteren was hij helemaal ontspannen... Wel moet hij steeds scheetjes laten, ookin bad hahaha

Vandaag stond ik wel even te huilen in de badkamer maar dat kwam door het nieuwe nummer van Niels Geusebroek... Erg semtimenteel 😉

12. Momma

Momma Actief lid

9 mei 2013
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben blij te horen dat het beter gaat met te kleine elliepellie. Kraamtranen zeker heb gehoord dat meeste vrouwen daar last van hebben.

Hier terug van vk die zei dat ik pas met 41 weken gestript wordt daarvoor doen ze het niet. Zit nu op de bank en baby is veel Aan het bewegen heel druk. Heb ook erg veel harde buiken achter elkaar en behoorlijk steken daaronder. Heb tot nu toe die steken alleen savonds gehad maar nu ook ineens. Wie herkent dit als beetje begin van bevalling na een dag of iets?

13. annadre

annadre Actief lid

25 aug 2010
    115
    0
    0
    't Gooi
    Hier hebben de voorweeen helaas niet doorgezet.

Sophia gefeliciteerd!

Hoe gaat het met Sterre?

14. Nina75

Nina75 Actief lid

9 nov 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo zit je de hele dag op zwangerschapspagina en zo heb je ineens geen tijd meer...!
    Ik hoop vanavond bij te lezen en te reageren. Hier gaat alles boven verwachting goed! Femke begint alweer aan te komen, mijn kraamtranen waren van korte duur en de borstvoeding loopt op rolletjes. Ze meldt zich strak om de drie uur en 's nachts al om de vier uur, dus we kunnen ook nog een beetje slapen. Een model-baby dus tot nu toe 😀. Ze bestaan 😉. Nu hopen dat dat zo blijft...!
    Sterkte andere dames; ik lees hopelijk vanavond bij.

15. Wishgirl

Wishgirl Actief lid

22 jul 2013
    350
    0
    0
    Hee ladies!

Annadre: jammer zeg dat het niet doorzet...

Hier vmorgen bij vk geweest en ze hebben me gestript..
    ze vroegen of ik dat zou willen als er al ontsluiting was natuurlijk.
    Ik volmondig jaa!
    Gekeken en had al 2cm..gerommel was dus nie voor niks geweest!
    Nu afwachten. .de vk verwacht vannacht of morgen de kleine..alles zag dr super uit down under.
    net nog high tea gehad met vriendin..nu op de bank rusten..voel flink wat gerommel..dus spannend!!

Goed te horen dat alle babies het goed doen!!

Larambla..Ben benieuwd hoe het met je ks is gegaan! !

Groetjes!

16. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Proficiat sophia, 30 uur jeetje.. Hier nog geen 2 uurtjes, bizar Hoe het kan verschillen he.

Hier alles ok.. Beebje is teveel afgevallen, inmiddels 10% van haar geboortegewicht dus ben aan het bij voeden met een spuitje bij elke borstvoeding. Stuwing begint hier volgens mij langzaam te komen dus hoop over 2 dagen al wat meer melk te produceren. Moet haar nu echt vol gaan proppen aldus kraamhulp en vk.. Ze doet het verder super en is een pracht van een meisje. Deze mama (en papa!) Zijn tot over de oren verliefd.

Voel me zelf gelukkig ook super, goed fit en schaafwonden is al genezen van de bevalling dus heb eigenlijk nauwelijks klachten. Bekken/schaambot voelt wel nog wat instabiel maar kan ook door de kracht van de bevalling komen.

Schrijf wel wat minder want de borstvoeding neemt eigenlijk mijn hele dag in beslag. Dames die nog moeten succes en voor de rest geniet van de kindjes!

17. Nina75

Nina75 Actief lid

9 nov 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    jee, wat is er veel geschreven de laatste dagen.
    Gefeliciteerd Sophia en respect voor zo'n lange bevalling.

LaRambla inmiddels ook mama geworden, denk ik?

Wat een gepuzzel, he, die eerste dagen/weken met voedingen, verschillende spenen, wel of niet bijvoeden, etc. Joyyke, wij hebben de eerste dagen bijgevoed met een spuitje, omdat ze maar 2650 gram woog bij de geboorte. Het is even een gedoe na elke voeding, maar bij mij kwam al vrij snel de bv op gang en toen kon ik stoppen. Had ze wel een goed geboortegewicht?

Moontje, hoe gaat het voeden nu bij jou? En was de baby aangekomen toen je weer ging wegen?

Fijn dat jij je beter voelt elliepellie en dat de kleine man het zo goed doet. Dat wordt een hele beer zo; wat een grote flessen drinkt hij weg! Moet vast een lekker idee zijn. Ik heb geen idee wat ze binnenkrijgt, maar ze begint vanaf vandaag te groeien en was maar 150 gr afgevallen (wel met een beetje bijvoeding dus).

Nijntje, ik doe mijn ogen nog even dicht voor het gewone leven. Hier ook mijn laatste kraamweek; drie is echt genoeg, haha. Vanaf vandaag ook echt aan het genieten. Ik heb fantastische kraamverzorgenden. Ja, ik heb er twee: een leerling erbij van 40+ die zelf drie kinderen heeft. Dus er wordt hier zelfs gekookt voor ons en ik word van alle kanten bediend. Ook de kinderen reageren goed op de kraamzorg (of de dokter, zoals mijn zoontje het noemt).

Dames die nog moeten wachten: sterkte! Ik kan me voorstellen dat jullie er klaar mee zijn. Ik weet dat ik deze kraamweek ga missen straks, maar de buik absoluut niet. Dus ik snap dat jullie uitkijken naar jullie kleintje.

Julia, hoe gaat het nu met jou? Al wat beter in je vel?

Hier op dag 3 wat huilerig geweest, had vooral moeite met de driftbuien van mijn zoon. Dat in combinatie met stuwing trok ik niet goed. Maar de stuwing is voorbij en nu ik weer wat mobieler ben en bijvoorbeeld 's avonds beneden eet met de kinderen is hij veel rustiger.
    Ik hoop dat het me lukt om de komende drie dagen nog heel erg te gaan genieten. Als Femke het zo goed doet als nu, komt dat vast goed. Ik ga gerust midden op de dag lekker in bed liggen en dan krijg ik fruitsalade en thee op bed gebracht. Heerlijk vind ik dat. Mijn herstel gaat ook vrij goed. Ik merk wel dat ik snel moe ben en ik heb ook nog wel last van de hechtingen (bij de knip). Die kunnen vrijdag worden doorgeknipt door de verloskundige. Hebben jullie daar ervaring mee? Het wordt wel aangeraden om op die manier de druk te verminderen.

Nou ladies, lang verhaal geworden. Succes allemaal weer met darmkrampjes, slapeloze nachten en het wachten op de bevalling...

18. nieuwkomertje

nieuwkomertje Actief lid

18 apr 2014
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, proficiat voor degene die zijn bevallen! :) Geniet van jullie kleintjes. Hier alles goed. Ondanks mijn pittige bevalling en de slapeloze nachten.

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hier ook erg druk met vooral alles regelen, haha
    gisteren kwam er een vriendje van esmee spelen en vandaag ging ze spelen. En aangezien ik haar lopend moest brengen en halen (straat verderop), is het een gepuzzel om dat tussen de flessen door te regelen...
    gisteravond al weer een uur gewandeld, al weer 12 kg kwijt en dus mn positiebroeken weggelegd!
    wel apart om te beseffen dat deze tijd nooit meer terug gaat komen...
    jurre doet het verder best goed. Zit nog 100gr onder zn geboortegewicht, maar drinkt sinds gisteren zn flessen prima leeg en dus zitten we weer op 7 voedingen ipv 8.

20. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    Fijn MommyChar dat de kleine zo goed is aangekomen en dat het goed gaat!

Elliepellie fijn dat het vandaag beter gaat met Liam! Werkt de andere speen een beetje?

Momma, jammer dat je nog even moet wachten. Die steken en krampen herken ik wel, de vk vertelde dat dat waarschijnlijk kwam door de baby die met haar hoofd aan het bewegen was. Doordat ze zo laag lag, voelde dat als druk en steken van onderen.

Nina, fijn dat je kraamtranen weer voorbij zijn en dat het goed gaat met Femke! Ook lekker dat ze s'nachts al netjes om de 4 uur komt voor de voeding. Ik kreeg op een gegeven moment steeds meer pijn bij de hechtingen, dat bleek te komen door een knoopje die strak zat. De dag dat de vk het knoopje door zou knippen heeft deze zelf al losgelaten en wat een opluchting was dat zeg! Deed meteen een stuk minder pijn.

Spannend Wishgirl! Succes!

Succes met de bijvoeding Joyyke, hopelijk komt de bv snel op gang en gaat jullie kleine snel haar gewicht weer inhalen! Fijn dat jij je goed voelt, geniet van de kleine!

Jeetje Nijntje alweer een uur gewandeld, ik ben nog niet eens buiten geweest. Fijn dat de voedingen zo goed gaan!

De intake bij het CB is verzet naar morgen, weet dus nog steeds niet of Emma is aangekomen. Sinds gisteren lijkt wel eindelijk haar temperatuur stabiel te blijven gelukkig. Heb eindelijk een speen gevonden waar ze redelijk uit drinkt, ene voeding gaat goed en bij de andere voeding loopt ze weer constant te smakken.
    Gisternacht heeft ze van 23:00 tot 3:00 lopen huilen en krijsen, we kregen haar niet stil, zweet stond op haar hoofdje, zo zielig :( vandaag begon het goed tot 16:00 toen begon het weer tot net 21:15 weer krijsen, verkrampen, rood aanlopen en niet te troosten. Brak zelf ook in tranen uit, voel me momenteel zo machteloos. Het ene moment slaapt ze 2 min. en dan wordt ze weer huilend wakker en dit gaat zo uren door.
    We hebben zelf het idee dat ze pijn heeft en ze heeft klachten die lijken op reflux, dit gaan we morgenochtend meteen even bespreken, me kleine meisje zit gewoon duidelijk niet lekker in haar vel :(

Deel Deze Pagina