Gefeliciteerd Sterre, inderdaad is erg zoeken in de begindagen allemaal wennen.. Mooi Nina ze doet het goed! Emily bij jou ook dus de goede kant op. Vandaag alweer februari, succes voor de nog laatate dames op de lijst!
Hoi dames! Wat al te verwachten was na al die voorweeen ze is er!! Weegt 4235 flinke dame dus. Met mij gaat het ook redelijk goed!
Wel duidelijk aan de beterende hand, de koorts is wel weg, maar ze was vandaag echt super vervelend. Echt heel intensief. Duidelijk nog een beetje 'ontzieken'. Normaal al vervelend, maar met al die gebroken nachten al helemaal!
Wow gefeliciteerd! Wat een flinkerd! Hopelijk gaat het met jou snel ook helemaal goed ipv redelijk goed....
Gefeliciteerd Sterre en Momma! Ik ben op 30-1-2015 bevallen van Simon. Het ging supersnel en we waren naar net op tijd in het ziekenhuis. Het gaat erg goed met ons! Liefs
Nieuwe mama's: geniet van de kraamweek! Hij is zo weer voorbij Hier een eerste 'normale' dag. Voor het eerst alleen thuis met de kleine meid. En mevrouw heeft meteen een 'regeldag'. Wil om de twee uur drinken, terwijl ik zo'n mooi schema had. Vannacht voor het eerst ook twee keer moeten voeden... Ik geef er maar even aan toe en verwen haar maar lekker. Ze hoeft ook niet altijd zo voorbeeldig te zijn, toch? Alhoewel: de eerste regeldag valt meestal rond dag 10, las ik net. En ze is precies 10 dagen. Jullie al regeldagen gehad met de borstvoeding??
Hallo allemaal! Ook hier baby nieuws ! Ik ben donderdag op vrijdagnacht bevallen van onze zoon! De bevalling was heel heavy en lang..na 27 uur hield ik hem pas in mijn armen. Nu is het genieten! De rest ook gefeliciteerd! Groetjes kim
Gefeliciteerd!! Klinkt inderdaad als een zware bevalling! Sterkte bij het herstel en geniet van je zoon!
Zwangerschapslijst: 16 januari elliepellie, 31 jaar, 1e kindje, jongen (bevallen) nieuwkomertje, ?? jaar, 1e kindje, jongen (bevallen) 17 januari sterre12, 32 jaar, 1e kindje, jongen (bevallen) 18 januari love2live, 31 jaar, 1e kindje, meisje (bevallen) 20 januari moontje86, 28 jaar, 1e kindje, meisje (bevallen) mommychar, 26 Jaar, 2e kindje, jongen (bevallen) 21 januari nijntje27, 33 jaar, 3e kindje jongen (bevallen) annadre, 29 jaar, 2e kindje, jongen (bevallen) 22 januari daantje1987, ?? jaar, 1e kindje (bevallen) julia88, 25 jaar, 1e kindje, jongen (bevallen) 23 januari mamavjulia, ?? jaar, 3e kindje, Meisje (bevallen) 24 januari beertje13, 24 jaar, 2e kindje (bevallen) mama Jlyn, ?? jaar, 2e kindje, Meisje (bevallen) 25 januari joyyke85, 28 jaar, 2e kindje, Meisje (bevallen) 26 januari Sophia5, 25 jaar, 1e kindje, Jongen (bevallen) 27 januari nina75, 35 jaar, 3e kindje (bevallen) 31 januari Wishgirl, ?? jaar, 1e kindje (bevallen) emily27, 30 jaar, 2e kindje, jongen (bevallen) momma, 30 jaar, 1e kindje, meisje (bevallen) Bevallingslijst love2live (38+5) 9 januari 2015 van een dochter elliepellie (39+1) 10 januari 2015 van zoon Liam beertje (38+3) 12 januari 2015 van een zoon nijntje27 (38+6) 13 januari 2015 van zoon Jurre moontje86 (39+1) 14 januari 2015 van dochter Emma mommychar (39+2) 14 januari 2015 van zoon El Jorai Isaiah Joshano daantje1987 (39+0) 15 januari 2015 van een dochter emily27 (37+6) 16 januari 2015 van een zoon julia88 (39+1) 16 januari 2015 van een zoon nieuwkomertje (40+2) 18 januari 2015 van zoon Nolan mama Jlyn (39+2) 19 januari van dochter Vayen nina75 (39+4) 24 januari 2015 van dochter Femke joyyke (40+0) 25 januari 2015 van dochter Esmae sophia5 (40+1) 26 januari 2015 van een zoon sterre (41+3) 27 januari van een zoon annadre (41+2) 30 januari van een zoon Simon wishgirl (39+6) 30 januari van een zoon 11 jongens en 6 meisjes vlindertjes nanette reckless anjou yvonneh
Wat een hoop baby's zijn er ineens geboren, leuk!! Gefeliciteerd met je dochtertje Momma! Een flinke meid inderdaad! Hoe gaat het nu met jullie? En op welke dag is ze geboren, dan ga ik de lijst even bijwerken Gefeliciteerd met jullie zoon Annadre! Fijn dat het goed met jullie gaat! Gefeliciteerd met jullie zoon Wishgirl! klinkt als een pittige bevalling, hoop dat het goed met jullie gaat! Inderdaad gewoon wat vaker voeden Nina, ik kreeg die tip van het CB. Als ze honger hebben gewoon voeden en niet op de tijd letten, ze zeggen dat de baby vanzelf weer in het normale ritme komt en dat dit door een dagje extra niet veranderd. Hier vandaag ook mijn eerste dag alleen. Zit ook al vanaf 11:00 met de kleine op schoot want ze blijft huilen als ik haar neer leg pff. Ze heeft ook elke 1,5 uur a 2 uur honger, dus ben ook extra aan het voeden. Hoop dat ze straks even in slaap valt dan kan ik even wat eten. Heeft iemand al een newborn shoot laten doen? Wij zouden vorige week een shoot hebben maar de fotografe was ziek dus dat ging niet door. Heb toen zelf een paar foto's gemaakt. Als het goed is komt ze nu deze week om foto's te maken.
Gefeliciteerd alle nieuwe mama's! Zeker genieten van de kraamweek.. Die vliegt voorbij! Hier niet evht een duidelijke regeldag gehad. Hij heeft wel vaker overdag dat hij om de twee uur wil drinken. Gelukkig is dat snachts weer 'over' Rot Moontje dat ze zoveel huilt. Dan zit je echt al een hele tijd met haar op schoot.. Als je haar neerlegt als ze slaapt wordt ze wakker? Hier ook eerste dagje alleen vandaag. Is me goed afgegaan, lekker gewandeld met de kleine en wat boodschapjes gedaan met hem. Hier zouden wij afgelopen vrijdag de new born shoot hebben. Maar onze fotografe was ook ziek dus ging het niet door. We wachten op een telefoontje wanneer het wel kan deze week.
Wauw, wat een baby's er bij opeens!! Gefeliciteerd met jullie kleintjes Momma, Anadre en Wishgirl! Ik hoop dat het goed met jullie gaat!
Ja elke keer als ik haar neerleg als ze slaapt werd ze binnen 5 min. weer huilend wakker. Heb uiteindelijk als test een deken onder het boxmatras gelegd zodat hij scheef ligt en ze dus niet helemaal plat ligt, dat leek gelukkig te helpen. Om half 6 lag ze eindelijk lekker te slapen. Meteen het hoofdeinde van haar bedje ook nog wat hoger gezet.
Poeh heftig Moontje.. Heeft ze last van reflux? Gelukkig dat het iets lijkt te helpen. Arm meisje dat ze zo moet huilen. Verder wel goed gegaan vandaag alleen?