mommy's to be 15 t/m 31 januari 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boef12, 14 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anjou

Anjou Niet meer actief

Soepkip helaas dus toch. Sterkte!! 2x is niet niks

2. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

mendy nog nooit gehad.

mvm is geweest:D:D

3. TSCM

TSCM Actief lid

13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Mooie test Beertje!

@Nijntje: 3+, mooi! Ik heb nog één digitale test liggen. Vorige week dinsdag (4+2 denk ik) had ik 2-3. Ik wacht nog even zodat er zeker 3+ komt te staan, haha.

4. Sterre12

Sterre12 Actief lid

29 sep 2011
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @soepkip; ach nee he, ik hoopte zo dat het iets anders was! Het bloeden heeft dus toch doorgezet.. Heel veel sterkte meid. Goed dat je naar de gyn kan, wie weet kan die onderzoeken hoe het komt zodat je dit niet nog een keer hoeft mee te maken..

mvm; goed zeg dat er zo veel mensen meedoen!

@mendy;ik zou zeker de huisarts/vk/gyn bellen. Verschrikkelijke pijn lijkt me iets waar je voor mag bellen..

Hier is het rustig. Na het bruinverlies van zondag en maandag is het gestopt; alleen beetje bruinige afscheiding maar niets nieuws. Durf er nog niet helemaal blij mee te zijn. Op dit forum zie je al hoe snel het mis kan gaan :(

5. yvonneh

yvonneh Actief lid

26 feb 2013
    282
    151
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Sterkte soepkip :(

6. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Pfff wat naar soepkip:(:(

7. TSCM

TSCM Actief lid

13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Ik heb voor de zwangerschap van mijn zoontje een partiële mola gehad. Als je een mola hebt, is je hcg torenhoog. Op een echo zien ze dan allemaal blaasjes. Als je een keer een mola gehad hebt, is de kans iets hoger dat je dat nog een keer krijgt.

Nu ben ik in het begin altijd een beetje onzeker en bang dat het misgaat. Om daar wat 'grip' op te krijgen, test ik best vaak. Mijn testen werden snel donkerder en de mevrouw van Moeders voor moeders vond mijn test ook al erg donker voor de termijn die ik zelf denk te hebben. Vanochtend een digitale test met indicator gedaan en die gaf 3+ aan. Dat klopt op zich ook wel met 5+4, maar ik had net vorige week gelezen dat die indicator pas heel laat 3+ aangeeft.

Aan de ene kant vind ik al die goede testen een geruststelling dat mijn lichaam op dit moment niet bezig is met het loslaten van het vruchtje. Aan de andere kant maak ik me toch weer een beetje zorgen door mijn eerdere ervaring. Wat als het wéér een mola is...

Om een mola uit te sluiten, mag ik een echo met 6 weken, maar dat wil ik deze keer liever niet omdat ik bang ben dat het hartje dan nog niet klopt. Mijn eerste echo is nu met 7+5. Twijfel nu een beetje om toch te bellen voor volgende week.

Moest het even van me afschrijven :)

8. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Soepkip, sterkte!!

TSCM, het lijkt mij heel slim om nog niet zo vroeg een echo te laten doen. Is het misschien iets om je bloed te laten onderzoeken op stijging hCG?

9. Beertje13

Jeetje Tscm. Ik hoop het niet voor je.

10. TSCM

TSCM Actief lid

13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Ik heb er op zich wel vertrouwen in hoor. Maar soms vliegt het me even zo aan. Bij mijn zoontje had ik ook donkere testen. Ik ben ook niet veel misselijker of zo, dus ik ga het proberen los te laten :)

Dankjewel dat ik het hier even kon spuien :)

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mendy, Hier ook een (spoed) sectio gehad, maar nu nergens last van. Is bij mij ook langer terug.

Soepkip, Sterkte! :(

TSCM, oei, dat is dan wel heel spannend. Gister ook een intake gehad met MvM ze vond mijn test ook erg donker voor mijn termijn (hij was net zo donker als de controle streep).

Beertje, mooie test!

Verder weinig onthouden. :)
    Ben aan het werk, helaas...

Vermoeidheid slaat toe, gister middag weer een uur geslapen.
    Ook vervelende uitslag van erfelijkheidsonderzoek. Ben drager van een verschrikkelijke ziekte. Nu moet mijn vriend ook drager zijn anders heeft het voor de baby geen consequenties, dus mijn vriend is gister met spoed naar klinisch geneticus geweest en bloed afgegeven, over 3 weken horen wij meer, anders krijg ik een vlokkentest met 10 weken.

12. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Hè bah, Lola1982, en je had er nog wel zo'n goed gevoel over. Hopen dat de uitslag van het bloed van je vriend op tijd komt en de uitslag negatief (dus goed nieuws) is.

13. TSCM

TSCM Actief lid

13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Oh Lola, wat naar de uitslag niet goed was. Ik hoop dat je man een goede uitslag krijgt!

@donkere testen: een tweeling kan ook nog altijd he ;)

14. Beertje13

Wie een tweeling?

Lola wat erg zeg. En wat een onzekerheid.

Jullie al een gevoel wat het word?

Ik zelf denk een jongen!

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Bedankt dames! Ja afwachten nu. Als we beide drager zijn hebben wij 1 op 4 kans op een kindje met deze spierziekte, zoals mijn nichtje ook heeft. Op zich heeft een ieder 1 op 48 kans om drager te zijn, alleen bij mijn vriend weet ze het niet, omdat hij antilliaans is.. ;) Dan liggen de percentages weer anders ofzo!

TSCM, haha, zei de dame van moeders voor moeders ook al! :$ Zit wel aan beide kanten van de familie!

Beertje, geen gevoel!

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Lola, balen van de slechte uitslag.... heel spannend nu dus...

tscm, ik heb nu 3+ op de test bij 5+3. Zou je niet te druk proberen te maken over het snel groeiende hcg.

Hier heel veel tweelingen in de familie... zelf ook zwanger geweest van een tweeling. Helaas bij beiden misgegaan... acht voor mezelf de kans op een tweeling nu niet groot (meer), maar je weet nooit. .

Gevoel, eerst een meisje, maar nu toch n jongen. Als ik kijk naar de chinese geslachtskalender wordt t een meisje. Maar die is bij E.smee en L.evi ook niet uitgekomen...

17. TSCM

TSCM Actief lid

13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Je hebt gelijk, Nijntje! Ik heb er ook echt wel vertrouwen in, maar toch duikt die gedachte dan af en toe op. Ik had gehoopt dat ik na een goede zwangerschap verlost zou zijn van dat rugzakje, maar dat draag je altijd met je mee denk ik.

De misselijkheid is hier toegeslagen. Oh, wat was ik vergeten hoe vervelend dat was!

Ik heb het gevoel dat ik een meisje krijg. Willen jullie het van tevoren weten?

18. reckless

reckless Bekend lid

17 apr 2014
    798
    286
    63
    Soepkip: heel veel sterkte meis!!!!

Tscm: kan me voorstellen dat je onzeker bent. Ik hoop voor je dat het goed zit!

Hier: ik durf nog niet zo goed mee te schrijven en te genieten. Ik heb nu al ruim anderhalve week vrij veel bloedverlies, het lijkt wel of ik al anderhalve week ongi ben! Ik ga morgen of zaterdag denk ik nog een test wagen en sowieso maandag de ha of vk bellen als ik nog steeds bloedverlies heb.

Sorry dat ik hier nog niet zo actief meeschrijf. Als het allemaal toch goed zit hoop ik wat avtiever te kunnen worden!

19. Beertje13

jeetje reckless :( ik duim voor je. En laat je morgen je test zien?

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    TSCM, begrijpelijk je onzekerheid. Hier na een rits miskramen voor dochter en eentje na dochter ook erg onzeker! Al heb ik er ergens wel vertrouwen in en ben ik 'gewoon' bang.

Nijntje, mijn dochter begon ook met een tweelingzwangerschap, al zat er alleen een leeg vruchtzakje.

Reckless, pffff killing die onzekerheid bij jou! :(

Ik wil weten wat het geslacht is. Vriend niet. Haha!

Deel Deze Pagina