Reckless, ben ook wel benieuwd naar je test. Ik zou sowieso maandag de ha/vk ff bellen. Lola, wij hebben twee vruchtjes gehad, waarvan eentje met een kloppend hartje... uiteindelijk ging ook dat mis.... tja... die rugzak uit het verleden, denk dat dat altijd wel mee zal spelen... geslacht willen weten, bij de andere kids wisten we het niet. Nu willen we het misschien wel weten... maar van de andere kant... we hebben toch alles al voor jongens en meisjes.... we zijn er dus nog niet uit....
Wij willen het geslacht ook weten. Vond het de eerste keer wel makkelijk.. Ik heb echt nog geen idee wat wij gaan krijgen... Vanmorgen nog even contact gehad met de VK over de pijn in me litteken. Dit schijnt een soort van normaal te zijn. Omdat alles nu gaat groeien wel moet ik het in de gaten houden. Ik ben vanaf nu lekker 2 weken afwezig, ga heerlijk met mijn mannen genieten van de spaanse zon.
Mendy: fijne vakantie! Update: vanochtend getest met kv 2v5 en die was nog steeds knalpositief. Dus ook nog een CB digital gedaan en die gaf aan "zwanger 2-3". Alleen gisteravond een hele heftige bloeding gehad dus denk dat het echt niet goed zit. Wacht nu af tot maandag en ga dan nog weer testen. Daarna sowieso bellen met vk of ha. Dan moeten ze me maar naar de gyn sturen of zo, dit is toch niet echt normaal!
Oh Reckless, wat een spannende tijd. Het hoeft allemaal niks te betekenen, maar ik kan me voorstellen dat je in zak en as zit! 2-3 weken voor 5+1 klinkt voor mij niet verkeerd hoor. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
Lieve Reckless, wat een narigheid! Misschien dat de vk zelf even zal kijken, of inderdaad doorverwijst naar de gyn. Je zit zo lang in onzekerheid zo he? Wat bedoel je met een hele heftige bloeding? Was het helder? Ik doe het zelf ook en ik zit in een zelfde situatie, maar het is eigenlijk wel zonde om je geld uit te geven aan die testen, zeker die dure clear blue; het geeft namelijk geen zekerheid over de situatie. Helaas kan het ook al een tijd mis zijn, ook al test je positief. Ik koop nu alleen de goedkope van de action
Sterre: had wel het idee dat er rood bloed bij zat, maar omdat ik onder de douche stond kon ik het niet helemaal goed zien........ Houd jullie op de hoogte!
Ik heb tijdens de zwschap van levi ook een flinke helderrode bloeding gehad. Dacht echt dat t over was, totdat de echo het tegendeel bewees. Dit is iig niet wat je je van een zwschap voor stelt... sterkte!
reckless bij mij waren de testen (tot 3 weken!) na mijn miskramen nog steeds knalpositief.... wil je hoop niet weghalen hoor, maar besef wel dat die testen nu echt helemaal niks zeggen over of het wel of niet goed zit daarbinnen.... ik was toch echt allang alles al kwijt en toch 3 weken later nog steeds een knaltest, pas daarna werd het minder... helaas kan je niks anders dan afwachten tot je op een echo iets zou kunnen zien. sterkte meid!
Heel veel sterkte soepkip Het is allemaal niet vanzelfsprekend zien we maar weer. Hier begint de misselijkheid wel toe te slaan, nog niet te vergelijken met hoe het bij mijn 1e zwangerschap was. Krijg nauwelijks wat te eten af, moet mezelf echt dwingen. Ik denk echt heel sterk dat we nu een meisje krijgen. Zou fantastisch zijn, een jongen en een meid<3
Goedemorgen! Hoe gaat het hier? Misselijkheid slaat ook toe, tande poetsen is al een hele onderneming! Het vroege wakker worden breekt nu wel op... Had ik bij mijn dochter ook en ik ben al zo moe! Haha!
ik heb net ook overgegeven terwijl mn dochter naast me lag. pff hoort erbij verder heb ik de hele dag honger.
Ff een update: heb vanochtend de hap gebeld. Mocht komen voor een echo. Op de echo was wel een vruchtzakje te zien maar die zat wss te laag. Maandag bloedprikken voor hcg en bellen voor een nieuwe echo op vrijdag. Was wel "rommelig" in m'n baarmoeder maar geen gekke dingen gelukkig. We wachten dus maar weer af........ Wss dus wel een vmk maar hoop vrijdag meer duidelijkheid te hebben
Reckless dat klinkt inderdaad niet heel goed. We hopen op het beste. Heel veel sterkte de komende week!!
Reckless, mijn duimen draaien voor je! Hoe gaat het met jullie? Ik ben sinds een paar dagen echt de hele dag kotsmisselijk. Heb nog niet overgegeven, maar voel me echt beroerd. Als ik elk uur iets eet, is het enigszins draaglijk, maar ik vind het lastig om steeds iets te bezinnen om te eten. Jullie nog tips?
Ik voel mij erg MOE! Moest even nappen hoor.. Heb 'alleen' in de ochtend wat last van misselijkheid en hele gevoelige tepels. Morgen alweer de 7 weken in
Oja, ook valt op dat ik al een poosje in de avond een zoete smaak in mijn mond krijg. Herkenbaar voor een van jullie?
Hier merk ik helemaal niks. Maakt me best onzeker. Maar zegt niks weet ik ook wel. Bij zoonlief ook niet en toen vanaf 12 weken tot bevalling misselijk Tips tegen misselijkheid is 's morgens voordat je opstaat liggen een beschuitje eten. Verder had ik vaak crackertjes en at de hele dag dooe kleine beetjes
Hallo, Mag ik mee komen schrijven? Ik ben Vio, 23 jaar en samen met mijn lieve vriend zwanger van ons eerste kindje. We zijn uitgerekend (volgens mijn berekeningen dan) op 31 januari. Heb nog geen afspraak staan met de vk wel al ingeschreven alleen nog geen reactie gehad dus zal morgen eens even bellen of ze mijn inschrijving binnen hebben. Mvm komt a.s. woensdag langs vind het echt super spannend. Ben echt bang voor die test vooral ook omdat ik 's ochtends juist helemaal niet knal testen heb. althans dat was een ruime week geleden zo.