Hoi Vio. Welkom!! Hier dinsdag MVM toch spannend Maar in een week gaan de testen vaak van licht streepje naar een knaller dus komt vast goed!!
Morgen komt mvm hier ook. Spannend....op de een of andere manier ben ik toch wel onzeker.... al heb ik daar totaal geen reden toe... gisteren tegen de ene opa en oma verteld dat wondertje nr 3 er aan komt.was wel weer leuk. Hoe is het met de rest hier?
Hoi Vio, welkom! Gezellig dat je hier mee komt kletsen. Hier gaat het goed. Ben nog steeds supermisselijk, vooral 's avonds. Ik merk dat ik echt elk uur/anderhalf uur moet eten. Als ik dat vergeet, is het mis. Bij mijn zoontje zou ik vandaag (6+1) de eerste echo hebben. Nu nog anderhalve week wachten. Spannend weer! Bij mijn zoontje had ik ook al bruinverlies. Nu nog niet. Ik merk dat ik daardoor wel rustiger ben, al zegt dat natuurlijk niets. Ik vind het lastig mijn mond te houden. Ouders, schoonouders, ooms en tantes weten het natuurlijk al. Maar ook de vriendengroep, omdat we vorig weekend met z'n allen naar centerparcs gingen. Het viel op dat ik geen wijntje dronk en ik hou niet zo van liegen, dus ook maar gewoon verteld.
Bij esmee had ik ook met 6+3 mij eerste echo. Bij levi bij 7+1 en nu pas ij 8+3. Bij beide kids bruinverlies en nu niets... en misselijk, regelmatig overgeven, eendikkere buik en totaal geen eetlust... klinkt op zich goed toch? nog ruim op2weken tot aan de echo.... tscm, geen geheim meer bij jullie dus... ook wel makkelijk.... morgen ismijnmoeder jarig, dan gaan we het haar vertellen.
Hier vanmorgen wat misselijk verder niks eigenlijk. Ja als ik straks thuis kom, riem af en broek los pfffffff Met de eerste (naam komt nog wel ivm meelezers ) ook met 6 weken al een echo ivm miskraam daarvoor. Nu over 2 weken. Wel spannend. Laten er hier nog mensen de combinatietest doen?
Wij wel denk ik. Vorige keer ook gedaan en nu weer denk ik. Tenzij het niet vergoed wordt door mijn zorgverzekeraar, dan weet ik het nog niet.
Reckless, wat een spanning zeg! Succes! Ben benieuwd wat ze vandaag zeggen.. Vio, welkom hier! Echo: met mijn dochter had ik met 6 weken en 3 dagen al een echo, nu een week later.. Nog anderhalf week wachten! Pfff! Kwaaltjes, bij vlagen misselijk, aversie tegen vlees, zodra ik dat zie of ruik 'blugghhhh', moe en heel erg moe! Doe zodra het kan een middagdutje! Ga als ik mijn dochter vanmiddag naar school heb gebracht ook weer even liggen!
Hiet geen combinatietest, wel hoor ik over iets meet dan 2 weken of ik een vlokkentest moet/kan doen ivm dat ik draagster ben van een afschuwelijke ziekte en we wachten nog op antwoord of mijn vriend drager is.
Hier eerste echo bij de Gyn bij 6w1d en nog geen kloppend hartje. Er was geen specifieke reden dat ik een vroege echo kreeg. Waarschijnlijk, omdat mijn partner en ik iets meer dan een maand ervoor bloedtesten hebben laten doen ivm kinderwens. Alle waarden waren prima. Morgenochtend nog een kans! Tot nu toe geen bloedverlies en/of hevige krampen, dus ik hoop dat ons pareltje het goed doet. Of is dat geen juiste conclusie?
Wij krijgen vrijdag de echo. Dan ben ik 6(+1?) dus zou er meer te zien moeten zijn als het goed zit. Tot die tijd lees ik wel met jullie mee, maar schrijf ik ff niet meer mee. Ik hoop echt dat ik me weer bij jullie kan voegen maar mijn gevoel zegt dat het niet goed zit......... Ik houd jullie op de hoogte!
Love2live, spannend, morgen klopt het hartje vast wel. Tussen de 6 en 7 weken gaat het kloppen! Reckless, wat een onzekerheid! Ik duim voor jullie!
@Reckless; heel veel sterkte deze dagen. Ik hoop met je mee dat je vrijdag beter nieuws krijgt. Eerste echo; ook ik heb morgen de eerste echo, spannend he Love2Live?! Ik denk dat ik zo rond de 7 weken ben, maar ik weet het helemaal niet zeker omdat het de eerste ronde na de curettage was. Ik heb de echo pas eind van de dag. Ik maak mezelf de afgelopen dagen echt helemaal gek. De MA begin dit jaar en de bloeding 1,5e week geleden hakken er in. Ik heb meerdere knaltesten in handen gehad maar het voelt alsof ik morgen pas echt hoor of ik zwanger ben of mag zijn. Ik heb allerlei symptomen maar ik weet van de vorige keer dat dat niets zegt. Pfff ik hoop zo op een kloppend hartje... Combinatietest; nee doe ik niet. Het wordt niet vergoed door de zorgverzekering. En als dit kindje blijft plakken dan is het welkom hoe het ook komt. Bovendien kan je zo weinig met een kansberekening..
Wow... Wat hebben jullie allemaal vroeg een echo ik waarschijnlijk pas over 6 weken. Word morgen of overmorgen gebeld voor een afspraak dus hang er wel mooi een verhaal aan vast dat ik me zorgen maak. Vind het echt te lang duren ben dan al zo'n 11 weken.
ik heb zelf gekozen voor een echo de 16de. Ik mocht eerder. maar stel nou dat het hartje net niet klopt zit ik weer in de stress. En dit voelt goed. Love2LIVE veel plezier morgen sterre hoe gaat het bij jou? reckless en bij jou?
Dames met een echo heel veel succes en plezier vandaag!! Reckless sterkte met deze week doorkomen. Heftig hoor Sterre hoe is het?? Beertje ik ook de 16e de 1e echo. Ben dan bijna 8 weken. Vind dat zelf ook wel prettig. Dan moet het hartje zeker kloppen. Combinatietest hier wel. Ik weet dat het maar een kansberekening is maar bij ons speelt de leeftijd ook mee (bijna 40😁. We twijfelen ook nog over een vruchtwaterpunctie. Maar stap voor stap. Vanmiddag eerst MVM.
Kom net bij de Gynaecoloog vandaan. Echo bij 7w2d en het hartje klopt!! Wat is dat bijzonder om te zien!! <3 Nog meer meiden die vandaag of binnenkort een echo hebben?
Jeeejjjj!! Het eerste kloppende hartje!!! Gefeliciteerd Love2live!! Andere meiden met echo's heel veel succes!! Hier net mvm geweest en de test knalt t doosje uit!!