Ik wist helemaal niet dat hier ook nog gekletst wordt... Het schema van Jurre is nu qua voeding als volgt 7.00u pap 9.00u fruit (potje 8+) 12.00u boterham (sinds twee dagen lukt het eten, appelstroop is favoriet) 12.30u fles 120+4 17.00u groente (potje 8+) 19.15u pap Slapen is nog een beetje wisselend, maar meestal lukt he tna zn fruit altijd wel om 2 uurtjes te slapen. 's Nachts van ongeveer 19.30u tot 6.30u.
Hoi mama's alles goed? Wilde toevallig gaan vragen hoe eet schema's van jullie beebs eruit ziet? Voornamelijk van borstvoeding gevende mama's.? Weet niet of iemand dit nog ziet maar hoor het graag! Hoe vaak jullie dus nog de borst geven.
Hi Momma. Hier nog 5 keer borstvoeding. M'n zoontje lijkt met minder voedingen nog niet af te kunnen. Misschien dat de tweede bv wel weg kan als ik in de ochtend een papfles zou geven maar dan moet ik weer meer afkolven en daar heb ik geen zin in. Het schema is ongeveer zo; 7u BV 9u fruit 10u BV (daarna slapen ong 2u) 12u30 brood 15u BV (daarna slapen 45min) 16u30 cracker oid 18u groentenhap 19u30 BV 22u30 papfles (BV) Hoe gaat het bij jou dan?