Leuk anjou!!! gezellig met zn drieen wachten!!! Ik heb gelukkig om 8:15 meteen een afspraak.. ideaal hahaha
Hi meiden, Ik heb ook net uitgevonden dat ik zwanger ben! Zo blij! Eerste kindje en zover ik kon berekenen ben ik uitgerekend op 31 januari 2015. Kan ik er nog bij in de groep ? Bij ons is het eerlijk gezegd een beetje onverwachts. Vorig jaar ben ik gestopt met de pil omdat ik de Diane35 slikte en die slecht in het nieuws kwam. Geen actieve kinderwens dus toen nog. Gelukkig heb ik echter besloten te stoppen want het bleek dat mijn cyclus alles behalve regelmatig is haha. Na bloedonderzoeken en een MRI bleek dat mijn prolactine gehalte te hoog was. Daarvoor heb ik begin april 2014 medicijnen gekregen (bromocriptine). Aangezien ik druk was met mijn laatste examens voor een aanvullende licentie hadden wij besloten te starten na mei. Maar zoals je begrijpt gaat het waar het niet gaan kan en we hebben het twee keer onveilig gedaan in mei. En..... nu ben ik gewoon zwanger. Hoe bijzonder, wij zijn er erg gelukkig mee, helemaal omdat wij gedacht hadden dat het extra lang zou duren omdat ik helemaal aan de medicijnen moest etc. Van het weekend ga ik even uitvogelen wat nu te doen. Aangezien ik ook nog eens in Amerika woon en het hier net even anders gaat dan in NL (helaas.....).
Zo wat leuk dat je daar woont. woon je er allang? Usababy welkom en gefeliciteerd. Tuurlijk kan je mee schrijven. Wat leuk dat je toch zwanger ben ondanks dat je de medicijnen slikt. Spannend!!
Welkom usababy en gefeliciteerd uiteraard ik ben ook uitgerekend op 31 januari! Ik wacht ook nog gezellig mee op de echo welke ik 3 juli pas heb. Ik heb 16 juni intake bij de vk hoop dat ik dan wel naar het hartje mag luisteren.
Ik kom me zo heel voorzichtig aan maar eens aanmelden hier. Ben nog steeds een beetje bangig dat het weer mis zal gaan, maar aan de andere kant ben ik al verder dan de vorige keren en voelt het eigenlijk best wel goed. Vermoed dat ik 31 januari ben uitgerekend. Heb nog geen afspraken e.d. staan, want heb de huisarts nog niet durven bellen om het door te geven . Dat wil zeggen, ze weet er al wel van, want ze vroeg laatst aan me hoe het met het zwanger worden ging toen ik daar met mijn dochter kwam, en toen had ik net die dag positief getest. Maar het officieel doorgeven en een doorverwijzing voor de gyn vragen durf ik nog niet .
MvM was zo; Test knalde al bij het doorlopen en ik was gister 5.4 en mocht gelijk al beginnen ipv te wachten tot 6 weken.
Bedankt allemaal en natuurlijk jullie ook gefeliciteerd! Wij wonen hier (San Francisco) nu iets meer dan een jaar Beertje, als alles goed is krijgen wij dus ook een klein Amerikaantje haha. Wat leuk Key en Vio, op dezelfde dag uitgerekend . We kunnen lekker met elkaar vergelijken hoe het gaat. Lijkt mij heel spannend Emily, maar het inderdaad wel belangrijk ook te genieten, maar het is allemaal zo spannend en met jouw ervaringen helemaal denk ik. Succes! Wat mooi TSCM! Moet heel bijzonder zijn, ik besef nog niet helemaal dat dit ook in mijn buik zit hoor haha
Welkom nieuwe dames! En we hebben hier besloten allemaal gezonde beebjes op de wereld te zetten. tscm, kei goed gefeliciteerd!
Vio mooie test! Tscm waauww mooi!! Gefeliciteerd Usababy leuk hoor bijzonder om die keuze te maken om daar te gaan wonen
Ik ben zeer waarschijnlijk ook 31-01-2015 uitgerekend. Heb 12 juni de eerste echo! ( mijn banner klopt niet)
Ik ga jullie helaas verlaten. Waar ik al bang voor was is door de gyn bevestigd. Ik heb een vmk gehad. Ik wens jullie een fijne voorspoedige zws!
Wat naar reckless.. Heel veel sterkte, wat een verdrietig nieuws.. Ik hoop op een plakker voor jou de volgende keer!
Wat ontzettend erg Reckless... Heel veel sterkte en ik hoop dat we je weer snel terug zien op het forum. X