mommy's to be 15 t/m 31 januari 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boef12, 14 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Beertje, dat kunnen je banden zijn... ik heb dat ook gehad afgelopen week.

morgen nieuwe echo's...spannend...
    wij moeten nog een weekje wachten, spannend, maar ook errug leuk! *hoop ik*

2. Sterre12

Sterre12 Actief lid

29 sep 2011
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @TSCM; wat vervelend dat je je zo beroerd voelt! Ben je misselijk?

@Beertje: Doet het echt pijn? Het is moeilijk te zeggen zo; als je je zorgen maakt dan zou ik echt de vk of huisart vragen. Zij weten het het beste!

Echo's; morgen drie stuks maar liefst! Handig dat de lijst weer in ere is hersteld. Volgens mij missen we nog wel een paar dames; hoop dat jullie snel aanvullen!

3. yvonneh

yvonneh Actief lid

26 feb 2013
    282
    151
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nog 13 uur!! Hihi
    Hoop dat ik morgen ochtend een beetje kan slapen tot een uur of 1... Zit weer in de nachtdienst. Laatste deze maand gelukkig.

4. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Hier geen nachtdienst maar wel klaarwakker:(

5. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

nee ik kan gewoon lopen hoor. Zonder moeilijk te doen. Misschien is pijn in deze zin wel verkeerd. Zeurend beter!!!

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Dames die voor een echo moeten, heel veel plezier!!! :)

TCSM, Jij ook al? Ik ook.. S' ochtends kan ik wel jankem hoe ik mezelf se dag door ga slepen met mijn misselijke en zwaar vermoeide lijf!

Anjou, lekker dat het meevalt!!

Beertje, vreemd? Misschien al bandenpijn?.

Hier steeds beroerd.. Ik heb gister wel de uitslag van het genetisch onderzoek van mijn vriend gehad, hij is geen drager. Dus we hebben geen kans op een kindje met die vreselijke ziekte. Wel kan ik het gen doorgeven aan mijn dochter en de baby. Maar dat wist ik al, hun zouden zich dan later ook moeten laylten onderzoeken. Opluchting hier!!!!
    Morgen echo en daarna ondanks het beroerd zijn maar eens proberen te genieten!

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Veel succes met de echo's vandaag!

8. Sterre12

Sterre12 Actief lid

29 sep 2011
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden met echo's vandaag; heel veel succes en plezier! Laten jullie snel weten hoe het is geweest?

@Beertje; bandenpijn zou kunnen, maar volgens mij is dat vooral bij onverwachte bewegingen (opeens opstaan, niezen etc). Zeurende pijn onderin mijn buik (bij schaambot) is volgens mij m'n baarmoeder. Ik heb dat alleen nog nooit met het fietsen gevoeld.

@TSCM en Lola; wat naar dat jullie zo misselijk zijn! Hebben jullie dat aangegeven bij de vk? Ik lees elders op dit forum wel eens dat mensen daar medicijnen voor krijgen. Ik weet niet hoe erg het dan moet zijn, maar kan geen kwaad om het bij een volgende controle aan te geven en te vragen wat de mogelijkheden zijn.

@Lola; wat fijn dat je vriend geen drager is!! Lijkt me inderdaad een hele opluchting dat jullie kindje de ziekte niet kan krijgen! Of jullie kinderen drager zijn wordt dan pas later onderzocht? Bijvoorbeeld als zij zelf kinderen willen krijgen zoals jij nu?

9. Sterre12

Sterre12 Actief lid

29 sep 2011
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ben ik ook nog steeds veel misselijk, vooral als ik moe ben. Ik moet heel regelmatig kleine beetjes eten. Het komt bij mij niet tot spugen, al denk ik dat dat een opluchting zou kunnen zijn soms. Concentreren op mijn werk is sommige dagen lastig, door een combinatie van moeheid en op eten gefocust zijn. Ik hoop wel dat dit na het eerste trimester minder wordt!

Verder willen wij het nog aan niemand vertellen tot na de termijnecho. Die is bij mij al met 10 weken (-1 dag), volgende week vrijdag. Maar lastig is dat wel! We vinden het gewoon nog heel spannend of alles goed zal zijn volgende week. Ik hoop het zo! Gelukkig heb ik geen bloedverlies meer gehad, dat is in ieder geval een geruststelling.

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    sterre, hun kunnen zich met 18 laten testen. En als ze kinderen willen zouden hun partners zich ook kunnen laten testen. Want met 2 dragers die een kind willen heb ke 1 op 4 kans.
    Wat vervelend dat jij je ook zo voelt. Ik geef ook niet dagelijka over. Bij mijn dochter wel (tot 25 weken) maar dan was de misselijkheid ook weg. Nu is het hier ook de hele dag aanwezig! Erg lastig!

11. Sterre12

Sterre12 Actief lid

29 sep 2011
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lola, 1/4 is een grote kans op de ziekte als je beide drager bent! Gelukkig is dit bij jullie niet het geval. Je kinderen kunnen dan later zelf beslissen of ze willen testen. 18 jaar duurt alleen nog even...

Haha, 25 weken klinkt wel heel erg lang! Naja, het is voor een goed doel. En ik denk dat het nog niet zo erg is bij mij dat ik mag klagen. Mijn vriend ziet het als een teken dat het goed zit. Maar het is lastig daarvan te genieten ;)

12. Beertje13

ja het voelt wel als bandenpijn. Maar ben erg onzeker natuurlijk. Door die MA. En ik had gelezen dat bij meerdere zwangerschappen het eerder krijgt. En aangezien dit mijn derde is. Kan me herinneren dat ik het ook bij mn eerste had voor de 12 weken. Het zijn zeker geen krampen.

13. Beertje13

succes met de echos vandaag

14. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    #354 Key, 12 jun 2014
    Laatst bewerkt: 12 jun 2014
    Het hartje klopt!!! Ze denkt ook dat ik ietsje langer zwanger ben 7+4 ipv 6+5, maar ik wacht de termijnecho nog even af met aanpassen:) het kindje is 0,74cm groot, ze vond t vrij groot al! En het hartje klopte heel duidelijk:D ultrascreen heb ik 18 juli en die van 24-06 wordt verzet naar iets later maar daar moesten ze nog over bellen
    Zo blij!!!

15. Beertje13

waaauuww key goed nieuws!!! Gefeliciteerd!!!!

16. yvonneh

yvonneh Actief lid

26 feb 2013
    282
    151
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bij mij konden ze nog geen hartactie zien, zat wel een vruchtzak met vruchtje. Maar was kleiner dan een termijn van bijna 7 week. Moet volgende week terug komen maar dan ben ik niet in NL. Dus ga 26-06 weer heen. Dan moet er toch echt een hartje te zien zijn!

17. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Ohh yvonneh misschien was je eisprong later! Komt vast goed!

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Sterre, maar toen tot 25 wekem was ik niet 24/7 misselijk... Nu wel, ben echt niets waard momenteel. Mijn moeder is net wezen strijken hier.. haha..
    Maar ik zie het idd ook als teken dat het goed zit, maar genieten lukt nog niet echt..
    Mijn nichtje heeft de ziekte dus wel gekregen.. :( Is nu 2 jaar.. en gaat al hard achteruit.

Beertje, vast bande pijn! Idd als je al een MA achter de rug hebt is het moeilijk om altijd vertrouwen te hebben en steekt angst de kop op!
    Hier ook... blugh!

Key, wauwwww fantastisch!!!

Yvonneh, wat een domper, ik duim dat het alsnog goed zit!

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Jeejjj, key, wat goed een hartje! En bijna een week vooruit.... jeetje, super zeg!

yvonne, spannend zeg, maar komt vast goed!

misselijk, hier elke dag wel aan het spugen... had het bij levi ook, maar dan nog erger....
    mn buik is trouwens echt al aan t opvallen...... souders zien m al goed (zij weten t dan ook)

20. Sterre12

Sterre12 Actief lid

29 sep 2011
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Key; geweldig, gefeliciteerd! Mooi dat je een stuk vooruit bent!

Wel grappig; bij mij was het vruchtje 1,1 cm en vk zei dat het overeenkwam met 7+3. Misschien wilde ze het bij mij voorzichtig inschatten omdat er geen menstruatie bekend is (eerste ronde na MA/curettage). Dat idee had ik tenminste toen ik de week-voor-week groottes zag op internet. Maar wel een aardig verschil met de inschatting die jouw vk maakte.

@Yvonneh; balen zeg! Misschien was je eisprong inderdaad laat. Omdat het allemaal zo pril is, is dat lastig te zeggen. Nu wordt het dus 2 weken afwachten. Wat zegt je gevoel? En wat zei de vk precies over het feit dat ze geen hartactie zag?

@Lola en Nijntje; jammer dat jullie zo'n last hebben van de misselijkheid. :( Wat kan je je dan beroerd voelen he?

Naar dat je nichtje de ziekte wel heeft Lola. :( Moet vreselijk zijn om dat van dichtbij mee te maken..

@Joyke; jij toch ook echo vandaag?

Deel Deze Pagina