mommy's to be 15 t/m 31 januari 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boef12, 14 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvonneh

yvonneh Actief lid

26 feb 2013
    282
    151
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @sterre12 de arts zei dat het wel erg klein was voor een termijn van bijna 7 week, dat het waarschijnlijk tussen de 5 en 6 weken zit. Volgende week zou ze een hartactie moeten zien maar ik moet het uitstellen tot over 2 week. Mijn gevoel zegt dat het wel kan kloppen, ook omdat ik nog niet heel veel symptomen heb. Ik ga dinsdag een week naar Londen met de zonnebloem mee, weinig tijd om me er mee bezig te houden dus dat is prima :)
    Het vruchtje zat trouwens in mijn rechter baarmoeder, wat ik zelf ook al dacht. De linker baarmoeder kon ze al bijna niet meer op beeld krijgen, slijmvlies was ook al dunner geworden dus dat stoot nu af. Maak ook geen eitjes meer aan dus een 2e zwangerschap erbij zit er gelukkig niet in hihi.

2. yvonneh

yvonneh Actief lid

26 feb 2013
    282
    151
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @sterre12 de arts zei dat het wel erg klein was voor een termijn van bijna 7 week, dat het waarschijnlijk tussen de 5 en 6 weken zit. Volgende week zou ze een hartactie moeten zien maar ik moet het uitstellen tot over 2 week. Mijn gevoel zegt dat het wel kan kloppen, ook omdat ik nog niet heel veel symptomen heb. Ik ga dinsdag een week naar Londen met de zonnebloem mee, weinig tijd om me er mee bezig te houden dus dat is prima :)
    Het vruchtje zat trouwens in mijn rechter baarmoeder, wat ik zelf ook al dacht. De linker baarmoeder kon ze al bijna niet meer op beeld krijgen, slijmvlies was ook al dunner geworden dus dat stoot nu af. Maak ook geen eitjes meer aan dus een 2e zwangerschap erbij zit er gelukkig niet in hihi.

3. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Hoi dames, sorry ik was even afwezig! Heel druk geweest, weinig tijd om me met de zwangerschap bezig te kunnen houden :(
    Heb wel beetje bijgelezen, maar alleen de laatste pagina's... Goed om te horen dat er al kloppende hartjes zijn gespot op eerste echo's!
    Ik heb voorlopig geen echo, na de vakantie, dan ben ik ruim 10 weken, heb ik termijnecho en daarna intake gyn.
    Vandaag beetje schrik; zag 2x ministipje oranjerige afscheiding :$. Echt extreem weinig, als ik niet zo'n frust was die elke keer panisch controleert of er echt echt echt geen bloed te zien is zou het me niet eens zijn opgevallen.
    Maar nu wel beetje bang :). Ook omdat ik zo weinig symptomen heb.
    Aan de andere kant: bij mijn dochter had ik ook weinig symptomen én rond de 9 weken twee dagen wat bruinverlies, en dat zat toch echt wel goed. Dus daar hou ik me maar aan vast ;)

4. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Heyy dames,

Hier vandaag ook een goede echo. Het hartje klopt maar verder was er weinig te ziwn.
    Ben precies zover als de banner zegt namelijk 7 weken en 4 dagen.

Over 3 weken de uitgebreide termijnecho en intake.

Nu even liggen want voel me niet zo heel lekker.

Prettige avond dames

5. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

yvonneh hopelijk heb je over twee weken een goede echo.

joyyke wat fijn zeg!!! Gefeliciteerd!!!!

6. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Zo ben weer een beetje bijgekomen, jeetje wat een gedoe die misselijkheid.

Lees net ff wat meer van de verhalen hier want kom er steeds niet echt aan toe.
    Spannend Yvonneh, maar zal vast goed zijn. Is vast een late eisprong geweest.

Gaan jullie de testen doen, de 20 weken echo en de testen op chromosomale afwijkingen?

Ik weet het niet, van een kant denk ik wel en andere kant.. Mijn vriend wilt het wel heel graag want hij is degene die hier zo bezorgd is dat er iets mis is met ons kindje.

Laten we hopen dat we allemaal een gezond kindje ter wereld brengen:)

Fijne avond en tot typs ladies

7. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Ja daarom laat ik t ook nog even zo staan denk ik.. Misschien hebben ze hier andere standaarden omdat ze allemaal wat kleiner zijn. Of misschien gewoon een foutje gemaakt. Ze vroeg namelijk wanneer mn laatste menstruatie was en die was 20 april, 7 weken en 4 dagen geleden. Maar ik zei ik denk dat ik wat minder ver ben omdat mn ei pas 10 mei was. En na de echo zei ze ohh je komt wel overeen hoor met die menstruatie. Misschien passen ze het later aan bij de termijnecho. Maar prima voor mij hoor dan krijg ik tenminste wat eerder weer een echo haha:)

8. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Gefeliciteerd aan alle meiden met een mooie echo!

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Joehoe! Hartje klopt! 1,11cm en ze kwam op 7w1d, maar voor nu houden we mijn datum aan omdat elke mm nu telt en je ook er zo naast kan zitten!
    25/6 weer een echo!

10. TSCM

TSCM Actief lid

13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Super Lola!

Ik mag over een uurtje. Alleen is mijn zoontje ziek, dus die breng ik dan liever niet naar de oppas. Mijn man had vrij genomen voor de echo, dus die blijft nu maar thuis. Ik moet dus alleen... Dat vind ik wel een beetje spannend...

11. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Gefeliciteerd lola!! Lekker gevoel he:D

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    TSCM, oooh balen!! Succes en veel plezier zo!

Key, ja echt een fijn gevoel!! Durf nu toch echt blij te zijn na dwze echo en een positieve uitslag mbt mijn vriend zijn erfelijkheidsonderzoek! :)

13. TSCM

TSCM Actief lid

13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Zo, echo was goed! Mooi gegroeid. Het begint nu echt tot me door te dringen dat we gewoon een tweede kindje krijgen!! Ik denk trouwens dat het een meisje is, weet ook niet waarom.

4 juli termijnecho
    25 juli controle

Ik ben gewoon zwanger! :D

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Jeejjj, weer twee kloppende hartjes!!
    gefeliciteerd meiden!

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Thanks Nijntje! Super TSCM, hier ook besef opeens!

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lola van harte met het kloppend hartje meid!!!

17. Sterre12

Sterre12 Actief lid

29 sep 2011
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jee, wat fijn al die goede echo's! Gefeliciteerd meiden en geniet er lekker van!

Combinatietest; gaan wij niet doen. Je krijgt alleen een kansberekening en wij zouden daarop geen verdere stappen ondernemen. Dan maken we ons alleen maar druk de rest van de zwangerschap.

18. Sterre12

Sterre12 Actief lid

29 sep 2011
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie het nieuws al aan veel mensen verteld na de eerste echo? Hier weet nog niemand het. Is ook wel lekker moet ik zeggen, maar ik heb ook veel zin om het een paar vriendinnen te vertellen om mn verhaal gewoon kwijt te kunnen...

19. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Wij hebben nog geen echo gehad, maar het wel verteld aan beide ouderparen en broer en zus plus aanhang.
    Simpelweg omdat we het hen ook wel vertellen als het misgaat, weten we uit ervaring, dus dan kun je het ze net zo goed nu meteen al vertellen!
    Ik zou het gewoon aan die mensen vertellen met wie je het ook wil delen als het onverhoopt toch niet goed gaat. Wel tegen hen zeggen dat ze hun mond nog even houden tegen anderen, natuurlijk ;)

Hier voelt het als een hele mijlpaal: de 7 weken al voorbij! Volgende week gaan we op vakantie, hopelijk blijft alles dus goed gaan.

20. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Fijn gevoel he elke keer als je een week verder bent:) nog 5 weken en dan is het 'veilig'

Deel Deze Pagina