Wij hebben t links en rechts al wel verteld. Woe de echo, donderdag personeelsuitje en dan vertel ik t op mn werk. Dan is het echt geen geheim meer. vind t wel fijn dat bepaalde mensen t al weten ivm mn misselijkheid en vermoeidheid....
hey meiden. ben ik weer!!! was een heerlijk weekend weg. Meiden gefeliciteerd met jullie mooie kloppende hartjes. Ik ben morgen aan de beurt
Morgen hier ook de echo. Stik van de zenuwen. Beertje hoe laat heb jij de afspraak? Ik om 13:00uur. Wel bijzonder is dat mijn lieve kraamverzorgster bij ons zoontje nu in de VK-praktijk werkt. (Is van dezelfde organisatie). Dus in elk geval bekend gezicht daar. Dan gaan we het morgen mijn ouders vertellen en woensdag schoonouders. Ben erg benieuwd. Helemaal Omdat wij echt het maar bij 1wilden laten hahaha. Alles ook al verkocht/vergeven
Wat mooi, al die kloppende hartjes! Genieten jullie ervan Ik twijfel een poos of ik het al moet vertellen op mijn werk, nog voor de 12 weken. Ben ook erg snel moe en ben veel op de weg, soms gevaarlijk als mijn ogen dichtvallen. Ik heb ook een halfjaarcontract (verloopt in nov.) en weet niet zo of het goed gaat vallen als ik mededeel zwanger te zijn. In de fase waarin het bedrijf nu zit kunnen ze zich een zwangere niet veroorloven ivm tijdelijke uitval en waarschijnlijk wil ik ook nog eens parttime gaan werken na mijn bevallingsverlof. Hoe zouden jullie hiermee omgaan?
One of a kind, thanks meid!! Love2live, tsja.. gewoon zeggen. Tot 2 maanden voor je contracttekenen evt kun je het toch niet verbergen?! Dus sept is dat dan toch? Anjou en beertje, succes en veel plezier! Hier weet mijn moeder, 2 broers en schoonzus het. Ook 2 vriendinnen. Ik zat im zo'n zenuwslopende tijd wqchtend op de erfelijkheidsonderzoeken... hihi.. en idd als het fout gaat had ik het hun sowieso al verteld!
Love2Live denk ook niet dat je het kan verbergen voor zo lang. Weet niet hoe je relatie met je werkgever goed is? Zo ja dan zou ik het zeker zeggen. Voor de tijd die jij afwezig bent van het werk word jou loon door het UWV betaald en kost dus jou werkgever niks. Dus kwestie van niet kunnen veroorloven qua geld gaat niet echt op. Dat is ervoor zodat werkgevers voor die periode dan bijv. een invalkracht kunnen aannemen.
Meiden met echo's veel succes!! l2l, misschien wel verstandig om t te zeggen, al is t voor je eigen veiligheid. En tot sept verbergen zal niet lukken denk ik...
Kijk mijn lieve beeb. Met een mooi kloppend hartje. Ben zo blij heb echt gejankt tijdens de echo!!! net taartje gegeten en kinderchampagne. Nu jij anjou ik duim voor je
Goedemorgen dames, Als het niet erg is haak ik hier weer in. Terug van 2 weken verschrikkelijke vakantie. Net zwanger plus bijkomende misselijkheid en moeheid en een dwarse peuterpuber is succes gegarandeerd voor een horror vakantie. Sinds thuiskomst is zoonlief weer wat meer zich zelf dus misschien heeft het arme kind wel heimwee gehad. Nu afwachten tot donderdag. Intake vk en echo die week daarop. Spannend..
Joepie Beertje!! Gaaf. Die tranen kan ik me voorstellen hoor! Nu genieten! Mendy Welkom terug. Dat klinkt inderdaad niet als echt lekker genieten!
Beertje, te gek!! Gefeliciteerd! ! Mendy, klinkt niet echt geweldig! Welkom terug! Sinds vandaag slik ik Ascal, omdat ik een bloedstollingsstoornis heb... En herhaaldelijke miskramen.. Ben benieuwd.. Bij mijn dochter kreeg ik ze niet, maar schijnbaar hebben ze nu een nieuw beleid, dezelfde gyn die ik bij mijn dochter had schreef ze voor... Nou ja baad het niet dan schaad het niet!
Jeeejjj, beertje, gefeliciteerd! Anjou heel veel succes dadelijk!! mendy welkom thuis! Dan is t wel weer lekker thuiskomen...
Helaas dames heb ik een MA. Mooie zwangerschapsring te zien maar verder niks. Verdrietig maar op de 1of andere manier verwacht. Heel gek. Kan nu alleen maar hopen dat mijn lijf me niet langer voor de gek gaat houden en de boel snel op gang komt zonder medicijnen enz
Ah nee, Anjou.... Heel veel sterkte!!! *Dit nieuws hakt er wel weer even in... was niet zenuwachtig voor de echo, maar nu...., jeetje, Anjou*
Bevallingslijst 15 januari 16 januari 17 januari Sterre12, 32 jaar, 1e kindje 18 januari Love2Live, 31 jaar, 1e kindje 19 januari 20 januari 21 januari 22 januari 23 januari 24 januari Beertje13, 24 jaar, 2 kindje 25 januari Nijntje27, 32 jaar, 3e kindje Joyyke85, 28 jaar, 2e kindje TSCM, 29 jaar, 2e kindje 26 januari 27 januari Lola1982, 31 jaar, 2e kindje 28 januari 29 januari 30 januari 31 januari Yvonneh, 25 jaar, 1e kindje Vio, 23 jaar, 1e kindje Key, 26 jaar USABaby, 29 jaar, 1e kindje Afsprakenlijst 16/6: Vio, intake vk 18/6: Nijntje27, 1e echo en intake gyn 20/6: Love2Live, intake vk 20/6: Sterre12, termijnecho 24/6: Key, 1e afspraak vk en echo 25/6: USABaby, 1e afspraak en echo 3/7: Vio, 1e echo Vlindertjes Nanette Reckless Anjou