Gefeliciteerd leeeukkk.. Ik zou wel voor de zekerheid de 20 weken afwachten. Mbt het geslacht. Een vriendin van me hebben ze het verkeerd ingeschat met 12 weken.
100% zeker weet je het als de baby er is, maar volgens de verloskundige was het nu al overduidelijk te zien. Het is vaker dat ze het andersom fout hebben (eerst meisje, later blijkt jongen)
@lola1982 Ik sta in Juli en Augustus nog voor de nachten ingepland, ik denk dat ik deze gewoon nog werk en er dan daarna mee ophoudt. Lichamelijk is de nachtdienst bij ons wel de makkelijkste dienst. Hier ook een verschrikkelijk darmenbuikje, heb nog niet de vraag gehad, maar dat gaat niet lang meer duren denk. Verbloem het nu nog met kleding. Volgende week na de echo gaan we het wereldkundig maken, momenteel is er nog niemand op de hoogte en dat gaat nu lastig worden. @Yvonneh: Heel veel sterkte! @Love2live: Gefeliciteerd! Vroeg zeg om het geslacht al te zien. Leuk hoor een jongetje! Zo ik ga straks me kleine jongen even laten uitrazen in de binnenspeeltuin die heeft me een energie.... En het het regent dat het giet hier dus dan maar gebruik maken van de binnenspeeltuin...
Love2live gefeliciteerd met de goede echo! Had je een jongetje verwacht? Geslachtsbepaling ik denk dat wij een pretecho laten doen rond de 16 weken.
L2L, leuk een jongetje! Maar ik zou nog even een volgende echo afwachten Vertellen, wat knap dat een aantal van jullie nog niets gezegd hebben!! Geslacht, bij beide andere kids wisten we het geslacht niet. Dat vonden we wel zo leuk, omdat het geplande ks werden (uiteindelijk bij Levi een snelle ks). Nu wordt het weer een geplande ks en als we dan ook het geslacht al weten, is niets een verrassing meer.Maar van de andere kant ben ik nu juist heeeel nieuwsgierig. Al maakt t echt niets uit, want we hebben beide geslachten al. Gelukkig nog een paar weekjes om te denken...
Oh nee wat naar Yvonneh Ik hoopte zo voor je dat het hartje deze echo wel zou kloppen! Heb je zelf besloten voor de 10 dagen afwachten of was dat het advies? Want je mag het volgens mij precies zo doen als jij het wilt; langer dan dat afwachten of juist eerder pillen krijgen. Doe in ieder geval wat goed voelt. Heel veel sterkte de komende tijd! Dikke knuffel!
L2L geweldig, maar zou idd nog een slag om de arm houden. Mendy, ik hou ook nog mijn slaapdiensten in juli en aug heb ik besloten.. Dat had ik dan ook gedaan als wij nog nachten hadden... dit is per 1 juni omgezet in slaapdiensten! Nijntje, wat is de reden van je geplande ks als ik vragen mag? Ik heb met mijn dochter een spoed ks gehad, ik kan het dit keer weer zelf proberen, al heb ik mij voorgenomen dat ze mij niet weer 24 uur met een lange weeen storm laten aanmodderen.. hihi! Hier alles oke. Borsten minder gevoelig, maar vermoeidheid is nog in volle sterkte aanwezig. Gisteravond ook nog 2 keer overgegeven. Helaas moet ik dit weekend weer werken. 2 late diensten.. pfff ben nu al moe! Kan dus helaas niet mee naar de verjaardag van mijn vriend zijn zoon! (Stiefzoon zoals de oudste zou zeggen). Aan de ene kant jammer, aan de andere kant maar goed ook. Oudste woont sinds mei bij ons en sindsdien staat ex bij mij op een heel laag voetje, maar ja gek idee dat mijn dochter er wel is zonder mij.. haha.. Gelukkig is haar familie wel heel aardig!
Lola, wat goed dat je zo goed reageert op je nieuwe schoonfamilie! Geplande ks omdat dit mn derde ks gaat worden... andere twee kids lagen in stuit/dwars, dus een ks. Grote kans dat ook dit kindje in een stuit gaat liggen vanwege mn afwijkende baarmoedervorm... zo visite, al ben ik zoooo moe...
@ Nijntje, nou mijn schoonfamilie is ook erg aardig, maar dit is familie van mijn vriend zijn ex. Oh vandaar! Ik ben benieuwd hoe het bij mij gaat verlopen of het een natuurlijke bevalling wordt of een ks. Succes met je familie.. Ben op werk, hopelijk wat minder reuring als vorig weekend!
Hoi hoi, hoe is het met jullie? hier enorm moe, misselijk en buikpijn... denk mn spastische darm... te veel vet gegeten tijdens het wk voetbal.... ben echt blij dat ik donderdag pas weer hoef te werken... nog echo's deze week?
Ola! Hier wisselend misselijk, maar net wel weer overgegeven. Dat komt omdat ik dan heel moe ben, door het weekend late diensten gedraaid te hebben en vroeg weer op en vanmorgen gewoon weer naar een symposium... Maar de vermoeidheid blijft.. Vanavond vroeg naar bed. Nijntje, vervelend van je buikpijn.. Gelukkig nu even paar daagjes vrij. Ik hoef ook pas donderdag weer!
Heeey. Nijntje ik heb donderdag de termijnecho.. Ik ben ook erg moe en misselijk. En vreselijk last van me hormonen. Ruzie maken net vriendlief om alles
Ook ik heb donderdag de termijnecho en intake.. Kan niet wachten, weer even de bevestiging dat alles oké is met het hummeltje. Ontzettende stress gehad afgelopen week, mijn vriend zou 3 dagen naar zijn huis gaan en blijft vervolgens anderhalve week weg terwijl hij op mn zoontje moest passen pff.. ook echt het gevoel dat ie me in de steek heeft gelaten want ben ook flink beroerd geweest deze week. Weet niet of het de hormonen zijn of dat ie zich gewoon als een egoïst gedraagt op het moment.. zal wel koudwatervrees zijn of iets. Verder voel ik me wel goed sinds 2 dagen, eet weer goed en voel me weer wat mens, lijkt wel echt op en af te gaan. Ook de misselijkheid, ene dag is het goed, dag erna is weer 3x niks. En zo gaan we maar door, hoop dat de misselijkheid steeds meer wegblijft zodat het echt genieten is
Beertje, ja hahaha hoop het ook! Mijn vriend vind dat ik vijandig doe... Pffff.., arme hij! Joykke, fijn dat je bijna een echo krijgt! En wat een toestand dan.. Jullie wonen niet samen? Had je hem wel gesproken in de andrthalf week tijd? Hier vandaag vrij, maar nu al niet vooruit te branden.. wilde wat gaan hardlopen. Ben fanatiek hardloopster, maar sinds 5 weken behoorlijke rugklachten.. nu is het zo goed als weg en wilde het even proberen... Klein rondje.. Ik sportte voor rug begon 4 keer per week. Nu beweeg ik weinig, eet nog net zoveel als toen.. gevolg 3 kilo gegroeid... verbranding is niet zo hoog natuurlijk! Nu ik het typ ga ik het gewoon doen! Haha!
Gelukkig hebben jullie ook last van jullie hormonen....dacht al dat het aan mij lag.... kan nix hebben op t moment... leuk donderdag weer twee echo's! Wij dinsdag de nekplooimeting (die bij cz in het gezinnen pakket wel vergoed wordt wanneer je jonger dan 36 bent)
Spannend Nijntje! Zo toch hardgelopen. 5 km op een traag tempo. Ruim 6 weken terug liep ik nog met gemak een halve marathon uit (tijdens de marathon van Hoorn). Conditioneel ben ik in een paar weken tijd echt zwaar achteruit gegaan door amper beweging! Ben nu wel gemotiveerd om het weer een beetje op peil te krijgen, wil mij weer fit voelen! Sportschool sla ik even over nog. Maar 21/9 heb ik een startbewijs voor de dam tot damloop die ik eigenlijk gewoon wil lopen! Als het lukt... Sporten jullie?
Knap lola!! Ik heb hardlopen een aantal keer geprobeerd maar haak steeds af na een paar weken... ik tennis. Al heb ik mn laatste toernooi gespeeld en denk gister voor t laatst getennist. Krijg nl snel last van mn bekken dan... dus dan maar in maart weer starten...