Ja alles was goed. Hartje klopt en ben ook al een stukje verder als ik zelfs dacht. Uitgerekende datum is 9 januari, dus val nu eigenlijk buiten het lijstje.
Jeeejjjj, mendy, wat goed! En een stukje verder? Zeg maar een stuk verder! Alleen maar goed/fijn toch? onzekerheid, hier slaat die afen toe ook toe... niet leuk,maar de kans dat het nu nog misgaat is natuurlijk een heel stuk kleiner... we gaan met zn allen op naar een mooi beebje en slepenelkaar erdoor heen!
Mendy, wauw! Wat goed! En een stuk verder! Nijntje, herkenbaar! Angelsound binnen en ik kon het hartje al horen! Fantastisch!!
wow kan je nu zelf het hartje al horen? Dat maakt het wel heel verleidelijk er ook 1 te kopen haha...
jeetje dames, het is hier een stuk rustiger dan in het februari topic, daar kon ik het haast niet bijhouden haha. Kwam net achter een bizar toeval: 1e zwangerschap werd miskraam op 7 sept 2e zwangerschap uitgerekend op 7 sept, missed abortion op 27 januari (duurde nog 2 weken voor het eruit kwam) 3e zwangerschap, uitgerekend... 27 januari!
Dat is inderdaad heel toevallig loesje. Ik zit met een klein ziek jongetje thuis. Heeft vanaf gisteren ineens 39.9 koorts. Dus ben druk met een zielig kindje. Morgen maar even langs de huisarts ga zo Het weekend niet met hem in.
Onze moooie baby. Waauww Termijn echo gehad gisteren. Alles goed. 1 dag vooruit gezet. Maar laat hem zo staan hoor.. Ben zooooo blij. We gaan het nu tegen iedereen vertellen
Hallo dames, Hier gisteren een prachtige echo gehad! Hartje horen kloppen en kindje mooi in beeld gehad. Hebben een filmpje op dvd meegekregen, het bewoog mooi na een porretje van de verloskundige. Zwaaide zelfs even! Prachtig om te zien en weer even helemaal gerustgesteld en in de wolken. Zal even een echofoto erbij plaatsen. Groetjessss
Mooie echo hoor Beertje! Je ziet het silhouette van het gezichtje al goed, sjiek. Super he als je het eindelijk de wereld mag laten weten, even lekker op de roze wolk
Beertje en joykke wat een mooie echo's! Ik ben benieuwd naar ons beebje as dinsdag... Lekker op jullie wolkje kruipen!!
Mooie echo's dames! Hoe is het hier met iedereen? Hier lijken symptomen minder te worden.. Minder misselijk en mijn borsten doen minder pijn. Moeheid blijft.. vooral na 2 late diensten. Ging vannacht half 2 slapen en ben s'ochtends gewoon echt vroeg wakker.. dus vandaag al voor 7 uur! Pffff...
Hallo, de symptomen hier nemen dan weer af en zijn na paar dagen weer terug. Had laatst helemaal geen pijn in mn vorsten meer en nu kan ik me weer niet normaal omdraaien in bed. Gelukkig is de misselijkheid zo goed als weg. Alleen nog af en toe dat weeïge gevoel. Verder slaap ik ontzettend veel maar Snachts is vaak een ramp
Symptomen hier nog volop aanwezig. Nog steeds elke ochtend spugen en ontzettend moe... maarrrr alles voor het goed doel, al ben ik er wel een beetje klaar mee....