Fijn om te lezen dat bij sommige van jullie de misselijkheid ook iets minder heftig is. Hier ook steeds vaker wat betere dagen nog 1,5 week en dan ben ik de 12-weken grens voorbij! Heerlijk. Iemand ervaring metde angelsound bij een gekantelde bm? Die van mij ligt dus naar achter dus denk dat ik dan pas laat het hartje zou kunnen horen? Kunnen jullie je bm ook al voelen boven jr schaambeen? Ik niet
Volgens mij kan ik mijn baarmoeder net boven het schaambot uitvoelen komen.. Harde rand waar ze van spreken denk ik wel te voelen. Bij mij ligt de placenta aan de voorkant dus dat zou kunnen betekenen dat het langer duurt voor ik beweging voel, en nog langer voor iemand anders het kan voelen aan mijn buik. Hoop natuurlijk van niet, zou jammer zijn! Verder qua symptomen ben ik supergelukkig, voel me weer mens. Morgen de 1e vroege dienst na een hele poos weinig uren dus ik ben eens benieuwd hoe me dat bevalt. Hoop niet misselijk te zijn.
ja ik ben nu ongeveer een kleine kilo aangekomen. buikje maar ook mn borsten zijn aan het groeien zaterdag 2 vriendinnetjes verteld, en die zeiden: we dachten al wanneer gaat ze het zeggen, we zagen het al een tijdje aan je! haha, dus ik kan t ook op werk denk ik niet lang meer verbergen...
Ik ben afgevallen maar begin wel echt een buikje te krijgen heel anders dan m'n darmen buikje van een paar weken geleden.
L2L, gaaf! @ Buikje: ja hier begin je wat te zien inderdaad. Ik ben sowieso aangekomen, maar dat kwam door niet meer intensief sporten en veel liggen ivm rugklachten die ik nu voor de 7e week heb. En mijn baarmoeder steekt ruim boven mijn schaambot uit. Als ik op mijn buik lig voel ik ook echt een bal in mijn onder buik! Ik had het weekend te hoopvol gezegd dat ik weinig last had, ben het hele weekend beroerd geweest. 6 keer gespuugd (tijdens voetbal 3x) en vandaag weer belabberd op werk. Vroege dienst dus zal wel helemaal brak zijn als ik thuis kom!
Ik ben tot op heden 2 kg afgevallen. Buikje, volgens mij is t niet meer te missen. voelen naar je baarmoeder durf ik niet zo... ben bang dat ik verkeerd duw of zo... daarnaast zitten daar de littekens van de twee vorige ks. lola balen dat je nig zo beroerd bent. Io herken het helaas maar al te goed nog...
Hoi! Ik was even een paar weken op vakantie, dus vandaar de radiostilte. Vanmiddag de eerste echo gehad en alles was helemaal goed Baby was super makkelijk zichtbaar en hartje gezien en gehoord . Wat heb ik hier gemist, heeft iemand een korte samenvatting voor me? hoe gaat het met jullie?
Welkom terug Emily, Ik ben nog niet bijgekomen maar heb wel een buik. Zelfs mn cliënten zien het al en vragen ben je zwanger.. Ze zeggen met de tweede gaat dat sneller en idd.. maar of het de darmen zijn of een babybuikje, ik weet het niet. De baarmoeder voel ik net aan de rand van mn bot dus zal het eerste wel zijn. ben eens benieuwd wanneer de echte babybuik komt. Hebben jullie al iets noemenswaardigs gekocht? Ik heb al de kinderwagen, moet alleen nog een autostoeltje bij. Fijne avond ladies
Hi meiden, sorry dat ik even afwezig ben geweest, maar was veel op reis voor werk en vakantie . Vandaag een afspraak gemaakt voor de eerste echo, welke woensdag zal plaatsvinden. Wij hebben gevraagd of deze vervroegd kon worden omdat de opa van mijn man plotseling op sterven ligt en wij het hem graag nog willen vertellen voordat het te laat is. Zo spannend! Wat leuk om alle positieve berichten te horen en hoe het bij iedereen gaat. Ik heb geprobeerd het een beetje bij te lezen. Wij durven nog weinig te kopen. Wel hebben we afgelopen weekend op onze vakantie de eerste knuffel gekocht, het was toch een beetje de eerste vakantie met zijn drieen. Verder ben ik nog te bang om echt iets te kopen. Eerste de eerste 12 weken maar even door en dan ga ik los haha. Ik voel mij ook best wel heel goed. Gelukkig geen ochtendmisselijkheid, meer random gedurende de dag en meestal zo rond 4 uur. Buik is 's morgens nog helemaal plat maar eind van de dag niet meer hoor! Ik heb geen idee of ik ben aangekomen of niet want wij hebben geen weegschaal thuis . Omdat we net op vakantie zijn geweest ga ik er wel vanuit dat er wat kilootjes bij zijn gekomen, maar die zullen er dan ook wel weer snel vanaf gaan... Ik ga nu beter op de hoogte blijven hoor, even geen vakantie of werktripjes meer
Hoi meiden, Hier vanmorgen de nekplooimeting gehad. De kleinr sprong in het rond, was echt super! Nekplooi 1,5mm dus ook prima. Maar in combinatie met mijn bloed niet. Verhoogd risico (1:127)... bam... daar gaat het goede gevoel. We zijn meteen doorgestuurd naar nijmegen en daar hebben we de nipt test gedaan. Nu 3 weken wachten op de uitslag... Heb de kinderen verteld dat de baby misschien erg ziek is... Jeetje... dit hadden we dus echt niet gedacht...
bevallingslijst 15 januari 16 januari 17 januari sterre12, 32 jaar, 1e kindje, ♥ klopt 18 januari love2live, 31 jaar, 1e kindje, ♥ klopt, jongen 19 januari 20 januari moontje86, 27 jaar, 1e kindje, ♥ klopt 21 januari nijntje27, 32 jaar, 3e kindje, ♥ klopt 22 januari mendy, ?? jaar, 2e kindje 23 januari 24 januari beertje13, 24 jaar, 2e kindje, ♥ klopt 25 januari joyyke85, 28 jaar, 2e kindje, ♥ klopt tscm, 29 jaar, 2e kindje 26 januari Lola1982, 31 jaar, 2e kindje, ♥ klopt 27 januari Loesje9, 27 jaar, 1e kindje, ♥ klopt 28 januari 29 januari 30 januari 31 januari key, 26 jaar, ♥ klopt usababy, 29 jaar, 1e kindje emily27, 30 jaar, 2e kindje 2 februari Vio, 23 jaar, 1e kindje, ♥ klopt afsprakenlijst 10/7: Vio, termijn echo 16/7: Lola1982, controle gyn 28/7: Vio, controle vk 29/7: Nijntje27, uitslag NIPT 6/8: Nijntje27, controle vk in het zk 14/8: Lola1982, controle gyn vlindertjes Nanette Reckless Anjou Yvonneh
Jeetje Nijntje wat een rot nieuws zeg! Het hoeft dus nog helemaal niks te betekenen he??! Hoe oud ben je? Ik ben best wel tegen die combitest aangezien er alleen maar een 1:zoveel uitkomt en dus eigenlijk nog geen zekerheid krijgt.. Ik hoef hem daarom ook niet, ben 28 en bij mijn zoon bestond die test nog niet eens, dus neem genoegen met de 20 weken echo. Bij een collegatje van mij was er ook zo een uitslag en puntje bij paaltje was er niks aan de hand met de baby! Dus probeer je niet te druk te maken, het hoeft echt helemaal niks te betekenen. Misschien hoor jij bij die 126 andere vrouwen die het niet meemaken. Succes
Ik weet dat t niets te betekenen heeft. Bij esmee en levi hebben we t ook niet gedaan. Maar nu wil ik t levi en esmee niet aandoen een kindje met down. Heb zo'n kindje in de klas en qua zorg en extra aandacht... nee... Maar goed. We gaan uit vam t positieve. En is de nipt goed, kunnen we met een gerust hart naar de 20weken echo. De echo was overigens prima. Blaasje en maagje gevuld, beide armpjes en beentjrs aanwezig, goede hersenstructuren, heeeeeel actief, goed neusbotje. Heb ney gegoogled en t hormoon dat extreem laag was, veroorzaakt vaak vroeggeboorten en laag gewicht... check levi...
Ja even afwachten nu maar, hoe moeilijk ook en hopen op het beste. Over dat hormoon, begrijp ik goed dat dat erg laag was bij je? En zo ja dan zou je evt weer een vroeggeboorte kunnen krijgen? Gr Joyyke
Nijntje... jemig, dan wordt je even met beide benen keihard op de grond gezet... het is maar een kans berekening, maar kan mij voorstellen dat je pas opgelucht adem kan halen na de uitslag! Pfff!
De gyn zei bij de eerste afspraak al dat hij mij ivm de vroeggeboorte van Levi extra goed in de gaten houdt. Maar nu ik dat lees van dat hormoon... We gaan iig zorgen dat we alles op tijd klaar hebben... in december dus al... Maar spannend is het nu wel. Mannetje heeft het omgerekend en het is een kans van 0,8% en dat is natuurlijk nog niet echt hoog... Maar goed... 3 weken spanning dus... Ben er wel enorm van geschrokken.... Maar ben wel heel blij dat ik dus heel erg genoten heb van de echo. Die was zo mooi! En zo uitgebreid!! Een kleine stuiterbal in mn buik.