Meny, vervelend dat je je zo slecht voelt! Mogelijk ijzertabletten en af en toe een zout dropje. L2L, super! Gefeliciteerd! Oneofakind, thanksss girl!! Joykke, nee nog geen last van... Wat vervelend zeg! USAbaby, ja heerlijk hoe ze reageerde! Ik moet werk idd ook nog vertellen. Werk er net 4 maanden... Oeps! Vandaag 12 weken! Blijft nog een beetje spannend voor mij.. Komt goed!
Ik moet het werk (en een deel van familie en merendeel vrienden) ook nog vertellen, werk bij mijn ene werkgever ook pas een half jaar . Zie er wel een beetje tegenop, gaat voor hen best onhandig worden, ik doe geen werk wat anderen gemakkelijk over kunnen nemen.
Emily, oh dat is dan best lastig idd... Vandaag wordt weer zo'n dag. Super misselijk, omdat ik vroeg wakker was en dus nog heel moe ben. En heb nog wel slaapdienst (20:00 beginnen met werk. 23:30 mag je slapen). En dan doe ik geen oog dicht natuurlijk!
Hoi joyyke denk dat je mijn aanvraag net over het hoofd hebt gezien ik wil ook op de lijst. Als het mag Hihi! Ik ben uitgerekend 31 januari en hartje klopte bij mij ook en Ow ja ik ben momma 29 jaar 1ste kindje Tanx!!
@Joyyke: Ik herken je klachten wel alleen heb ik het al na een klein beetje lichte inspanning... Vind het ook veelste vroeg voor al dit soort rot klachten en herken ze ook helemaal niet van me vorige zwangerschap daar ging ik het vanaf 37 weken pas zwaar worden.. Ik wacht even me uitslag van het bloed af kijken of me hb inderdaad zo laag is, ik eet al wel veel voedsel waar veel ijzer inzit.. Ik ga me deze week eens aanmelden voor kraamhulp en neem gewoon de volledige uren af, ik krijg waarschijnlijk weer een sectio en dan zijn alle uurtjes meer dan welkom. Succes met het op werk vertellen lola1982. Daar kunnen ze vast niet vervelend op reageren ook al werk je er pas 4 maanden, dit kunnen ze namelijk van te voren toch wel een beetje incalculeren... Succes met je slaapdienst deze dag! Pff moet er nu niet aan denken.. Jij ook succes op je werk Emily! Vooral als je weet dat je lastig te vervangen bent...
Vervelend dat nog meerderen zoveel klachten hebben! Hopelijk gaan die nu snel weg... Met op werk vertellen wacht ik nog even, over 1.5 week hebben we de tweede echo (nekplooimeting), als dan alles goed is ga ik het daarna op werk vertellen. Dus nog even wijde shirts aan op werkdagen . Kraamhulp heb ik me nog niet voor aangemeld, wacht ik denk ik ook even een hopelijk goede 2e echo mee af, en meld me dan aan. Gewoon het standaard pakket, denk ik, ach, je weet toch niet hoe het loopt en je kan altijd wel meer uren afnemen mocht daartoe reden ontstaan door bijvoorbeeld een moeilijke bevalling. Dacht ik... Bij mijn dochter hadden we gewoon het normale pakket, maar toen moesten we allebei 10 dagen in het ziekenhuis blijven en was de normale kraamzorgperiode voorbij toen we thuiskwamen. Toen nog wel meerdere dagen een paar uur kraamhulp gehad, omdat mijn dochter in de couveuse had gelegen hadden we recht op couveusenazorg. Dat was wel fijn, een soort overgang nadat alles super bewaakt werd door alle artsen in het zkh, en opeens thuiskomen, waar niet duizend monitors elke ademhaling van je kind registreren .
Hoi hoi, ik lees wel mee, maar ben eigenlijk te moe (en te druk om te reageren). Spanning is op zich wel weg. We hebben allebei een goed gevoel en gaan uit van t positieve. nu vakantie en allemaal leuke dingen op de planning staan met de kids. Kermis in t dorp, vanmorgen naar de kinderboerderij geweest en dadelijk uiteten voor mn verjaardag. ben er dus wel, maar ff wat minder.... sorry...
bevallingslijst 15 januari 16 januari 17 januari sterre12, 32 jaar, 1e kindje, ♥ klopt 18 januari love2live, 31 jaar, 1e kindje, ♥ klopt, jongen 19 januari 20 januari moontje86, 27 jaar, 1e kindje, ♥ klopt 21 januari nijntje27, 32 jaar, 3e kindje, ♥ klopt 22 januari Daantje1987, 1e kindje, ♥ klopt mendy, ?? jaar, 2e kindje 23 januari 24 januari beertje13, 24 jaar, 2e kindje, ♥ klopt 25 januari joyyke85, 28 jaar, 2e kindje, ♥ klopt tscm, 29 jaar, 2e kindje 26 januari Lola1982, 31 jaar, 2e kindje, ♥ klopt 27 januari Loesje9, 27 jaar, 1e kindje, ♥ klopt 28 januari 29 januari 30 januari 31 januari key, 26 jaar, ♥ klopt usababy, 29 jaar, 1e kindje emily27, 30 jaar, 2e kindje Momma, 29 jaar, 1e kindje 2 februari Vio, 23 jaar, 1e kindje, ♥ klopt afsprakenlijst 10/7: Vio, termijn echo 16/7: Lola1982, controle gyn 21/7: Momma combinatietest 28/7: Vio, controle vk 29/7: Nijntje27, uitslag NIPT 05/08: Daantje1987 controle vk 6/8: Nijntje27, controle vk in het zk 14/8: Lola1982, controle gyn vlindertjes Nanette Reckless Anjou Yvonneh[/QUOTE][/QUOTE]
Je staat erbij Momma Idd over het hoofd gezien! Fijn om te lezen dat jullie toch ook wel die klachten hebben, heb nu vrij en dan is het echt een stuk minder dus zal echt meer naar mijn lichaam moeten luisteren. Voel me gelukkig verder goed en kan wel genieten, op naar de eerste schopjes. Daar heb ik zo van genoten bij mijn zoontje.. can't wait.
@ joyyke Haha geen probleem ga je weer lastig vallen bij mij kan je ook hartjes kloppen doen sorry weet niet hoe dat moet op mijn mobiel anders viel ik je niet lastig ermee!! Hihi Ja bij mij vallen sinds zondag meer mee ben niet meer misselijk wat is dit heerlijk maar helaas ook stront verkouden echt vervelend joh omdat je niks kan gebruiken wat ik normaal wel doe Pfff. Wow sommige kijken ook naar kraamhulp al is dat iets voor rond de 16 weken of nu al??
bevallingslijst 15 januari 16 januari 17 januari sterre12, 32 jaar, 1e kindje, ♥ klopt 18 januari love2live, 31 jaar, 1e kindje, ♥ klopt, jongen 19 januari 20 januari moontje86, 27 jaar, 1e kindje, ♥ klopt 21 januari nijntje27, 32 jaar, 3e kindje, ♥ klopt 22 januari Daantje1987, 1e kindje, ♥ klopt mendy, ?? jaar, 2e kindje 23 januari 24 januari beertje13, 24 jaar, 2e kindje, ♥ klopt 25 januari joyyke85, 28 jaar, 2e kindje, ♥ klopt tscm, 29 jaar, 2e kindje 26 januari Lola1982, 31 jaar, 2e kindje, ♥ klopt 27 januari Loesje9, 27 jaar, 1e kindje, ♥ klopt 28 januari 29 januari 30 januari 31 januari key, 26 jaar, ♥ klopt usababy, 29 jaar, 1e kindje emily27, 30 jaar, 2e kindje Momma, 29 jaar, 1e kindje ♥ klopt 2 februari Vio, 23 jaar, 1e kindje, ♥ klopt afsprakenlijst 10/7: Vio, termijn echo 16/7: Lola1982, controle gyn 21/7: Momma combinatietest 28/7: Vio, controle vk 29/7: Nijntje27, uitslag NIPT 05/08: Daantje1987 controle vk 6/8: Nijntje27, controle vk in het zk 14/8: Lola1982, controle gyn vlindertjes Nanette Reckless Anjou Yvonneh[/QUOTE][/QUOTE][/QUOTE]
Ja mijn verloskundige gaf me een lijst en raadde me aan al eens te kijken, dit omdat er een aantal tussen zitten die een erg lange wachtlijst hebben. De organisaties die wat meer persoonlijke aandacht geven en kunnen garanderen dat je niet teveel verschillende gezichten ziet bijvoorbeeld. Ben me dus wel al aan het oriënteren Ook heb ik al geïnformeerd bij mijn zorgverzekeraar wat ik vergoed krijg mbt poliklinische bevalling en uren kraamzorg.
Hallo, ben er ooknog. Vandaag iets minder belabberd als voorgaande dagen. Heb de boodschappen in huis en heb nog eem beetje energie over! Haha! Vandaag een echo! Ben benieuwd! Kraamzorg al geregeld.. ik wil het minimale. 3 uur per dag. Ik beval in het ziekenhuis, heb een medische indicatie.
Lola1982 waarom dan de minimale is het zo dat bevallen in het ziekenhuis je ook kraamuren kost?? Sorry voor misschien gekke vraag hoor maar is mijn eerste en ik weet echt niet hoeveel uur wel of niet handig is!
Dag meiden, Zou ik hier met jullie mogen meeschrijven? Ik had me net aangemeld bij de februari club, maar vandaag bij mijn 1e echo bleek dat ik al ietsje verder heen was dan ik dacht. De datum is nu op 31 januari gezet. Ik ben trouwens 34 jaar. 28 juli mag ik weer naar de vk voor de volgende afspraak.
Ik meld mij ook weer even! Spannende week gehad, eerst de uitslag van de combinatietest per post ontvangen, uitslag is goed, geen verhoogde kans op een afwijking Vandaag ook op mijn werk verteld dat ik zwanger ben, was wel spannend wan hun reactie zou zijn, want ik heb niet zo heel lang geleden mijn vaste contract getekend! Maar ze waren heel blij voor me gelukkig! Ik ben dus weer hartstikke opgelucht, weer een stapje verder.... Kom maar op met het "makkelijke 2e trimester" Hoe gaat het met jullie? Het grootste deel is na mij uitgerekend, dus al goed over de 12 weken "grens" heen, voel je je al wat beter, zowel lichamelijk als met je zorgen?!?
Welkom nieuwe dames en super Daantje dat je een goede uitslag had! Nu alleen nog maar genieten dan:-D Hier gaat het wel goed, weinig kwaaltjes momenteel en heel blij dat ik de ''veilige grens'' heb bereikt. Het is warm vandaag, niet normaal meer. Vanochtend om half 10 naar zwemles geweest met zoonlief en was al 30 graden toen.. Lang leve het wonen in het zuiden van het land:-D
Welkom nieuwe dames!! Fijn joyyke dat je je beter voelt!! warm, zeker! Hier ook ruim 30 graden, dus lang leve het zwembad!! Hoe ver woon jij in het zuiden? Limburg of t mooie brabant? Hier overigens nog steeds elke ochtend spugen en nog steeds erg moe. Mn buik heeft wel ineens een groeispurt gemaakt, volgens mij. Maar heb mn gewone broeken nog aan en dat was bij esmee en levi niet zo...