In t mooie brabant is t ook vandaag erg warm... heb er normaal nooit zo'n last van, maar sinds ik zwanger ben...
Pfff ja die warmte was wel heftig he! Ik werd er ook nogal duizelig van, terwijl ik meestal goed tegen hitte kan. En whoohoo, de 12-weken grens bereikt/voorbij! Donderdag een tweede echo (nekplooimeting) en als dan alles goed is ga ik het verder vertellen. Een deel van de familie weet het al. De rest komt dus donderdag. En dan ook op facebook enzo. Werk wacht ik wellicht nog even mee, want bij mijn ene baan is mijn leidinggevende nu op vakantie, en bij mijn andere baan zijn twee belangrijke collega's nu op vakantie! Omdat ik 2 banen heb ben ik er maar af en toe, en ik zou het niet leuk vinden als zij het via-via te horen krijgen omdat ik niet meteen terug ben na hun vakantie en ze dan al wel met andere collega's zouden praten die het dan al zouden weten. Dat scenario is niet helemaal te voorkomen in deze vakantieperiode, maar even wachten tot begin augustus moet in ieder geval kunnen denk ik.
Hey meiden. Sorry heb weinig gereageerd. Was er ook te moe voor. Heb vanochtend weer een echo gehad! ! Gevuld maagje en gevuld blaasje! Harstikke blij
Hoi meiden, Ik kom even inbreken. Bij de start van dit topic heb ik even meegeschreven, maar helaas is mijn zwangerschap toen in een miskraam geëindigd. Ik wilde jullie toch even komen vertellen dat ik weer zwanger ben! Het is nog heel pril, maar het voelt tot nu toe erg goed! Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe! Liefs, Reckless
Fijn hè als je die grens bereikt hebt, even op adem komen en minder zorgen maken. Willen jullie het geslacht weten? Ben ontzettend nieuwsgierig en twijfel of ik een pretecho laat maken rond 16w of dat ik wacht tot de screening met 20 w Hey reckless wat fijn voor je! Proficiat
Reckless, wat super voor je!! Geniet er van en ook op naar een mooi 2015 beebje voor jullie!! Geslacht, wij wisten het bij Esmee en Levi niet, maar willen het nu wel weten. Ben heel erg nieuwsgierig, maar goed... we gaan proberen te wachten tot de 20 weken. Beertje, wat een mooie echo!! All, vanmorgen voor het eerst niet overgegeven!! Ben wel super misselijk, maar toch.... En nog minder dan een weekje en dan hebben we de uitslag van de nipt. we gaan van het positieve uit, maar toch is het wel erg spannend hoor....
Ik wil mij hier graag ook aan komen melden Ik ben zwanger van mijn 5e wondertje! Ik heb al 4 zoons wat mega gezellig is, ik ben 25 januari uitgerekend! Voor jullie allemaal wens ik je een fijne zwangerschap toe!
bevallingslijst 15 januari 16 januari 17 januari sterre12, 32 jaar, 1e kindje, ♥ klopt 18 januari love2live, 31 jaar, 1e kindje, ♥ klopt, jongen 19 januari 20 januari moontje86, 27 jaar, 1e kindje, ♥ klopt 21 januari nijntje27, 32 jaar, 3e kindje, ♥ klopt 22 januari Daantje1987, 1e kindje, ♥ klopt mendy, ?? jaar, 2e kindje 23 januari 24 januari beertje13, 24 jaar, 2e kindje, ♥ klopt 25 januari joyyke85, 28 jaar, 2e kindje, ♥ klopt tscm, 29 jaar, 2e kindje nadesy, 30 jaar, 5e kindje 26 januari Lola1982, 31 jaar, 2e kindje, ♥ klopt 27 januari Loesje9, 27 jaar, 1e kindje, ♥ klopt 28 januari 29 januari 30 januari 31 januari key, 26 jaar, ♥ klopt usababy, 29 jaar, 1e kindje emily27, 30 jaar, 2e kindje Momma, 29 jaar, 1e kindje ♥ klopt 2 februari Vio, 23 jaar, 1e kindje, ♥ klopt afsprakenlijst 10/7: Vio, termijn echo 16/7: Lola1982, controle gyn 21/7: Momma combinatietest 28/7: Vio, controle vk 29/7: Nijntje27, uitslag NIPT 05/08: Daantje1987 controle vk 6/8: Nijntje27, controle vk in het zk 14/8: Lola1982, controle gyn vlindertjes Nanette Reckless Anjou Yvonneh
Nadesy, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!! hier vanmorgen weer flink gespuugd, te vroeg gejuicht... Nog 5 dagen spanning...
Ik lees ook nog mee hoor, maar was wat druk met leuke dingen doen, werken en anders total loss op de bank hangen. Het gaat stilletjes aan wel wat beter, sommige dagen niet meer misselijk, en als ik dat dan roep dan geef ik gerust een paar dagen achter elkaar over. Rugklachten blijven dus gyn en huisarts hebben ws beide gelijk dat het zwangerschaosgerelateerd is door hormonen en weker wordende delen.. @ nijntje, balen dat je je nog zo misselijk voelt... En spannend nog even afwachten! Hopelijk goed noeuws! Nadwsy, welkom! En wat gaaf je 5e kindje! Beertje, mooie echo! Gaan jullie nog op vakantie? Wij pas in oktober1
Vakantie, dit jaar niet. We zijn de zolder aan het verbouwen en er moet een nieuwe auto komen, dus helaas. maar we gaan we leuke dingen doen met de kids. Dagje efteling, aviodrome, blijdorp. Met de trein op pad. Dus kortom... we komen de tijd wel door, haha
@Lola1982 niet fijn dat misselijk zijn he, hier ook mega beroerd geweest en soms nog tot spugend toe! Nee wij gaan niet op vakantie
Hoi lady's , Pfff gaat hier ook beter gelukkig! Ik ga wel een pretecho doen voor geslacht met 18 weken want misschien komt die 20 weken echo met 21 weken. Zo benieuwd wat het wordt maakt me niet zoveel uit is toch de 1ste Hihi! En ben zo blij dat het morgen niet meer zo warm is jullie ook?? Wij gaan volgende week een paar dagen weg lekker heb er zin in genieten met z'n 2en!
Welkom Nadesy! Balen dat er sommigen nog steeds zo misselijk zijn zeg! Hopelijk gaat dat snel eens minderen... Wij hebben de zomervakantie naar het buitenland er helaas al op zitten, maar hebben eind augustus nog een weekendje weg gepland staan, en eind september nog een keer een weekje weg in NL met mijn ouders en zusje+vriend. Vandaag de combinatietest gehad, en alles was super goed! Lage kansen op afwijkingen, en een ontzettend feestbeest van een baby . Het duurde een half uur voor ze de uitslag kon gaan berekenen, want de uk liet zich niet goed opmeten! Maar uiteindelijk wel een nekplooi te pakken gekregen, en verder zag alles er ook super uit. Heel prettig . Twee uur daarvoor de intake bij de vk gehad (ik moest eerst intake bij de gyn, toen mocht ik tot 36wk terug naar de vk, vandaar deze late intake bij de vk), en toen alvast even naar het hartje geluisterd.
Oh, en: zojuist een pretecho geboekt voor bij precies 17 weken . Leuk leuk leuk! Ik weet van de zwangerschap van mijn dochter dat ik rond die termijn best angstig was of alles nog goed was enzo, toen in allerijl een keer een pretecho geregeld omdat ik me zo'n zorgen maakte. Dat gaan we nu gewoon voor zijn; hij staat gepland . Hoewel ik me deze zwangerschap sowieso veel minder zorgen maak dan toen. Maar ook dan is het leuk om te kijken naar het kindje en alvast te horen wat het geslacht waarschijnlijk is . Gaan jullie nog pretecho's doen? Over de 3D/4D echo later in de zwangerschap twijfel ik nog een beetje. Die zijn erg duur, en bij mijn dochter was er niet veel van haar gezichtje te zien omdat ze zich verstopt hield, hoeveel ik ook op en neer sprong. Een paar keer een glimpsje, meer niet.
Jeeejjj, een goede uitslag van de combinatie test! Pretecho, bij levi en esmee met 17 weken en 26 weken gedaan.nu waarschijnlijk alleen bij 26 weken, want wil deze keer een dikke buiken shoot doen.... Verder enorm aan het aftellen tot dinsdag. Dan krijg ik hopelijk een sms met de goede uitslag van de nipt. Bij een foute uitslag een telefoontje van de gyn. Dus ik ga voor de sms!