Zojuist een sms gehad en de uitslag van de nipt is normaal, dus er zijn geen afwijkingen gevonden! ! Helemaal blij nu!!
Wij hebben eind augustus nog twee weekjes Frankrijk in het vooruitzicht Maar mag niet klagen want zijn begin juni ook al 10 dgn geweest... tja we dachten we nemen het er nog even van nu het nog kan Wat slim dat de jullie een pretecho hebben gepland! Ik heb nu 2 weken geleden de echo van de combinatietest gehad en heb nu zoiets van, nou ik wil het kindje wel weer even zien! Hihi moet nog even wachten tot de 20 weken echo. Duurt nog zo lang!!! Dit is echt zo'n gekke periode dat je de grootste onzekerheid op een miskraam achter je kan laten en de "veilige" tijd in kan gaan, maar tegelijkertijd voel je de baby nog niet en heb je geen idee of het goed gaat... raar!
Super nieuws zo snel Nijntje! Hoef je niet het weekend nog te wachten.. Ik wil ook nog ergens een pretecho doen, waarschijnlijk voor het geslacht haha want wachten tot 20w lijkt nu onmogelijk Ben zo nieuwsgierig, heb 2x gedroomd dat ik een zoontje krijg dus ben echt benieuwd, hoeft natuurlijk niets te zeggen. Verder gaat het gelukkig nog steeds supergoed, heb veel meer energie en zin om dingen te ondernemen. Morgen alweer 14 weken, begint ergens op te lijken nu
Hallo, Ik meld me ook Uitgerekend op 26 januari 2015, 1e kindje, ik ben 32 jaar. We hebben de combinatietest gehad wat allemaal goed was. Wat een fijn gevoel. Ook is het geslacht al genoemd al mocht ik er nog geen kleertjes op kopen eerst de 20 weken echo afwachten.
Mijn groep gevonden! Hallo allemaal, Ik ben zwanger van mijn tweede kindje en uitgerekend op 20 januari 2015. Had een goede termijnecho en nu spannend weer afwachten op de 20wkn echo, staat geboekt op 1 september.
Mag ik ook af en toe meeschrijven? Ik ben zwanger van m'n eerste kindje en uitgerekend op 22 januari! Over ruim twee weken een pretecho om te kijken of we al kunnen zien wat het wordt.
Welkom nieuwe mama's, Ik heb over ongeveer 2 weken ook de geslachtsbepaling staan, ben eens benieuwd. Komende donderdag mag ik ook weer even genieten van onze uk, zal wel een verschil zijn met vorige keer. Ik ben zwanger van de 2e en merk dat ik meer kwaaltjes heb dan bij mijn 1e. Zo is mijn buik bijv. al behoorlijk groot en merkte vandaag met shoppen op de markt dat mijn buik heel zwaar voelde en alsof het vanbinnen drukte! Was niet erg prettig en ben bij thuiskomst dan ook even gaan liggen. Weet nu niet of het harde buiken al zijn of mijn groeiende baarmoeder.. Iemand ook deze ervaring?
Nijntje, wat een goednieuws!! Gefeliciteerd!! Joykke, wat vetvelend zeg!! Nieuwe dames welkom! Gezellig! Hier weekrnd weer belabberd met ovetgeven en al....bah...
Okeeeeeee Zojuist zijn mijn broertje en schoonzusje langs geweest en hebben verteld dat ze zwanger zijn (ca 4wk) Ik heb er met moeite een gefeliciteerd uit kunnen persen. Help. Ik weet ff niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Ik ben de oudste en als eerste zwanger. Ik had het beeld in mijn hoofd dat onze kleine de onverdeelde aandacht van opa en oma zou krijgen, dat zal er nu wel niet in zitten. Daarbij, omdat we zó dicht op elkaar zitten zullen we wel continue met elkaar vergeleken worden, en onze kinderen straks waarschijnlijk ook. Mn broertje en ik hebben altijd een goede band gehad, sinds we beiden het huis uit zijn en samenwonen zien wij elkaar met de partners eens in de twee weken en appen/bellen regelmatig tussendoor. Maar de band met mn schoonzusje is nou ook weer niet zo dat we gezellig samen zwanger zullen zijn en alles met elkaar kunnen delen. Sorry ik wil graag blij voor ze zijn maar het lukt me nu gewoon ff niet. Zit ik me nu aan te stellen of zijn dit hormonen ofzo? Het zit me echt hoog!
Ik denk dat je hormonen wel een beetje een rol spelen Daantje . Het is wel even schakelen, dat begrijp ik, maar het is toch leuk? Jullie kinderen kunnen straks heerlijk samen spelen als leeftijdsgenootjes. Mijn schoonzusje was 8 weken verder zwanger dan ik bij mijn eerste, precies hetzelfde verschil zoals bij jullie. Zij verwachte een tweeling, had ook veel ernstige gezondheidscomplicaties, dus ja, in zekere zin speelde mijn zwangerschap zich soms een beetje in de schaduw af van wat er bij hen allemaal speelde. Maar we konden tegelijkertijd heel veel samen delen, ook meer dan we voor die tijd deden. Je bouwt door samen zwanger te zijn soms ook juist een beetje een extra band op! En nu is het fantastisch, dit weekend waren mijn 2 neefjes ook bij mijn schoonouders, net als wij met onze dochter. Die drie hebben een super tijd samen, de jongens vinden dat meisje geweldig, en zij kijkt haar ogen uit naar haar 'grote' neven die zoveel durven en doen. Prachtig om te zien! Nee hoor, ik zou zeggen; geef jezelf even de tijd om om te schakelen, en ga dan vooral de positieve dingen ervan zien, want die zijn er echt heeeeeel veel. Geloof me . Overigens zitten mijn schoonouders er wel nog steeds mee dat ze er 3 in één klap kregen . Zij maken zichzelf eerder zorgen over dat 'onverdeelde aandacht kunnen geven' probleem. Maar ze passen ook 1 of 2 keer per maand bij ons op, en dan hebben ze natuurlijk wel mijn dochter gewoon alleen, zonder de tweeling erbij. Dus er zijn altijd wel momenten waarop ze er toch onverdeelde aandacht aan kunnen geven.
Ik meld me hier ook! Lees al een tijdje mee, maar vind het ook leuk om zelf te reageren. Ik ben 35 jaar (die 75 in mijn nickname klopt niet) en ik ben 14 wk zwanger van ons derde kindje. Uitgerekend op 27 januari.
Daantje. Lijkt me juist leuk! Waarschijnlijk moet je aan het idee even wennen. Ik ben tegelijk zwanger met mn beste vriendin. Super leuk. Welkom Nina. Ik heb vannacht een uur lang lopen overgeven. Ik ben nog misselijk. Had pijn aan mn maag pfff. Nu net wat voor het eerst voorzichtig gegeten. Huisartsen post gebeld vannacht. Geen voedselvergiftiging. Hoort erbij zei ze.
Welkom nieuwe mama's! Als jullie je gegevens even in kleur zetten, zal ik (of iemand anders die zich geroepen voelt ) de lijst ff bijwerken (en opzoeken). Daantje, ik snap je wel hoor, maar denk wel dat je hormonen ook niet een heel positieve rol spelen. Probeer het anders te zien... het is zo en we gaan er het beste van maken. Emily noemde veel dingen... beertje, vervelend van je overgeven... meiden, er is echt een last van onze schouders gevalllen vrijdag! Ook de kids zijn ineens heel knuffelig en kussen mn buik regelmatig. Zelfs gisteren in de efteling deed de oudste mn shirt omhoog en kuste mn buik.... haha
Daantje, het zullen de hormonen wel zijn die mee spelen. Ik snap je gevoel, maar denk dat je er straks wel positieve gevoelens bij krijgt als je eenmaal aam het idee gewend bent zoals Emily al schrijft! Beertje, he bah.... hoe is het nu... Nina, welkom! Nijntje, wat heerlijk meid!! Lekker genieten nu!! Ik herken je gevoel (mijn dragerschap van ernstige spierziekte), ik was ook zoooooopgelucht een hele zware last viel er van mijn schouders dat bleek dat ons kindje iig die ziekte niet heeft en 'alleen maar' 50% kans heeft om ook drager te zijn!
Daantje denk ook dat het de hormonen en de angsten zijn die opspelen nu. Jij had het anders voor je gezien en die planning veranderd nu opeens. Probeer het een plaats te geven en hey, je wordt ook nog eens tante!, Dus ook gefeliciteerd. Ik zou het juist wel leuk vinden om het met iemand te kunnen delen, zoals een beste vriendin Wat een voorrecht Vervelend van die misselijkheid zeg! Ik had bij mijn 1e ook constant die misselijkheid en braken tot 7maanden. Hier is het nu weg godzijdank dus het verschilt wel. Leuk nijntje, lekker genieten nu
bevallingslijst 15 januari 16 januari 17 januari sterre12, 32 jaar, 1e kindje, ♥ klopt 18 januari love2live, 31 jaar, 1e kindje, ♥ klopt, jongen 19 januari 20 januari moontje86, 27 jaar, 1e kindje, ♥ klopt mommychar, ?? jaar, 2e kindje, ♥ klopt 21 januari nijntje27, 32 jaar, 3e kindje, ♥ klopt 22 januari Daantje1987, 1e kindje, ♥ klopt mendy, ?? jaar, 2e kindje, ♥ klopt Julia88, ?? jaar, 2e kindje, ♥ klopt 23 januari 24 januari beertje13, 24 jaar, 2e kindje, ♥ klopt 25 januari joyyke85, 28 jaar, 2e kindje, ♥ klopt tscm, 29 jaar, 2e kindje, ♥ klopt nadesy, 30 jaar, 5e kindje, ♥ klopt 26 januari Lola1982, 31 jaar, 2e kindje, ♥ klopt Bayja, 32 jaar, 1e kindje, ♥ klopt 27 januari Loesje9, 27 jaar, 1e kindje, ♥ klopt Nina75, 35 jaar, 3e kindje, ♥ klopt 28 januari 29 januari 30 januari 31 januari key, 26 jaar, ♥ klopt usababy, 29 jaar, 1e kindje, ♥ klopt emily27, 30 jaar, 2e kindje, ♥ klopt Momma, 29 jaar, 1e kindje ♥ klopt 2 februari Vio, 23 jaar, 1e kindje, ♥ klopt afsprakenlijst 05/08: Daantje1987 controle vk 6/8: Nijntje27, controle vk in het zk 14/8: Lola1982, controle gyn 1/9: Mommychar, 20 weken echo vlindertjes Nanette Reckless Anjou Yvonneh