mommy's to be 15 t/m 31 januari 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boef12, 14 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Aangekomen tot dusverre niet echt, maar wel een echt babybuikje! Kan het met sommige kleren nog enigszins verdoezelen, maar zeker met een jurkje aan valt het enorm op. Tis nu al zoals het bij mijn dochter meer rond de 17 weken was!

2. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Ik ben twee kilo afgevallen. Mn buik valt op. Leuuukk!!!

3. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Fijn nina75! Dat was even schrikken! Gelukkig gaat het goed met jullie kleintje!

Hier ook niets aangekomen nog. Wel een zichtbaar buikje!

4. daantje1987

14 mei 2014
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Nina fijn dat het allemaal goed zit, lekker weer gaan genieten.

Ik ben nu ca 1,5 kilo aangekomen, maar begin nu wel een zichtbaar buikje te krijgen!
    Zit nu aan het einde van "is ze nou gewoon dik of......." fase ;)

5. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Haha die fase is herkenbaar Daantje87! Ik heb zo'n buik waarvan buitenstaanders waarschijnlijk gewoon denken dat ik dik ben:p

6. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Zo bizar hoe snel de tijd gaat!!

7. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Voel nu wat vaker bandenpijn, vooral bij het opstaan..

Babykamer, kinderwagen, autostoeltje en super cute luiertas al besteld! Zo blij!

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    L2L, schrijf jij ook op babybytes mee?
    Volgens mij heb ik je gespot, haha

9. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Love2live, hier ook vandaag kinderwagen, autostoel en luiertas geshopt.. Haha. Leuk he die voorpret!

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hier toevallig vandaag een nieuwe babyfoon gekocht. Maar verder hoeven we weinig dingen te kopen... jammer, want het is zo leuk!
    maar er komen nog wel wat kleertjes als we het geslacht weten...

11. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Hier zo'n anderhalve kilo aangekomen. Heb een echte buik al, het is ongelofelijk.

Mijn cliënten weten allemaal al dat ik zwanger ben, zal wel ermee te maken hebben dat het de tweede is.

Heb ook al de kinderwagen en de babykamer. Als ik weet wat het geslacht is dan ga ik shoppen:-D

Ivm vakantieperiode van echobureau weten we pas met 20 weken wat het wordt. Dus 1 september, heb er zin in en spannend ook!

12. Nina75

Nina75 Actief lid

9 nov 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat heerlijk allemaal, dat shoppen!
    Wij hebben ook alles al, maar we gaan wel een kamer inrichten voor ons zoontje van bijna 3. Die gaat op zolder slapen.
    Dus daar leef ik me maar op uit 😀.
    Verder her en der een likje verf en wat nieuwe babykleertjes natuurlijk!

13. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Nijntje27: kan kloppen! Ben alleen niet zo actief :)

Julia88: echt heerlijk! Kan ook niet wachten tot ik ze echt in huis heb. Geeft meer rust als de hoofdzaakjes zo zoetjes aan gekocht zijn. En er is zoooveel keus..wauw..erg lastig soms :D

14. Momma

Momma Actief lid

9 mei 2013
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    #694 Momma, 3 aug 2014
    Laatst bewerkt: 3 aug 2014
    Hoi dames,
    Hier lekker Aan het genieten van een paar dagjes weg! Kan nu even niet slapen. Ieder nacht rond 4 uur wakker om te plassen pfff en kan dan meestal moeilijk weer in slaap komen ik blijf piekeren echt vervelend en ook over van alles . Voor mijn zwangerschap nooit last van dit gehad! Iemand die dit herkent???

Verder hier lekker wat neutrale kleertjes gehaald. Wel al wezen kijken voor kinderwagen etc. Maar vriendlief wilt alle grote dingen pas kopen na geslachtsbepaling haha. Ga deze week een afspraak maken voor eind augustus. Het maakt mij echt niets uit wat het wordt maar wordt wel gek van het feit dat mensen blijven Zeggen dat iedereen een voorkeur heeft. Nou wordt ons eerste lekker belangrijk!

Nog mensen last van kwaaltjes? Ben verder 2 kilo afgevallen en buikje echt zichtbaar denk dat andere mensen gewoon denken dat ik dik ben geworden haha!
    Ben nog steeds duizelig soms en voel me vaak weeïg. Wordt en moedeloos van wil me weer energiek gaan voelen!

15. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Rot momma dat je nog veel last van kwaaltjes hebt! Dat snachts wakker worden herken ik wel. Moet er wel 2 a 3 keer uit en moet dan (voor mijn gevoel super nodig plassen) gelukkig kan ik wel snel weer in slaap komen.. Dat piekeren herken ik niet zo. Maar ben ook ontzettend moe van de zwangerschap dus slaap meestal wel goed.

Verder geen kwaaltjes eigenlijk!

Love2live: ja veel keus he! Wow, toen we alle kinderwagens zagen.. Ik zag door de bomen het bos niet meer:p maar we hebben een mooie wagen uitgezocht:)

16. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    De energie is bij mij ook ver te zoeken! Probeer mij wel ertoe aan te zetten voldoende te bewegen en te blijven sporten..ook al moet ik even pushen! Niet te hard natuurlijk :D En slapen..ach..rond 02:00 naar bed en toch weer vroeg wakker :$

17. Nina75

Nina75 Actief lid

9 nov 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nauwelijks misselijk meer en ik krijg mijn energie weer terug. Maar dat gepieker ken ik wel Momma!
    De hormonen gaan volledig met mij aan de haal, dat herken ik echt van de vorige keren.
    Daarom weet ik ook dat het weer over gaat, maar ik zie momenteel wel tegen heel veel dingen op waar ik normaal mijn hand niet voor omdraai 😳.
    Heel vervelend vind ik dat, vooral om dat mensen dat niet kennen van mij.

Maar ik geniet lekker van het mooie weer en volgende week ga ik weer werken, dus dan komt het gewone ritme hier terug van werk, creche en school. Dat helpt vast 😊.

Niemand anders last van piekeren/somberheid?

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Piekeren geen last van... wel van elke nacht tussen 3.00u en 5.00u wakker zijn en dan echt klaar wakker zijn. Terwijl ik echt nog super moe ben...
    kwaaltjes worden hier trouwensniet echt minder. En mn puisten al helemaal niet... jeetje zeg... elke keer als ik in de spiegel kijk lijken er weer puistjes bij te komen *dus ik kijk niet in de spiegel haha*.
    Buik is trouwens wel enorm aan het groeien...

19. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Hier zijn de meeste kwaaltjes wel te doen op het moment, wel dat weeïge gevoel in mijn maag elk uur en flauwtjes ondanks goed eten..

Puistjes heb ik ook meer last van gehad dan anders maar is nu rustiger gelukkig. Mijn nagels groeien als kool valt me op, ben altijd nagelbijter geweest en heb ze echt mooi lang terwijl ze normaal snel inscheuren.

Welke kinderwagen vinden jullie mooi? Ik heb de maxi cosi mura 4, vond dat zo'n mooie robuuste stevige wagen. Ook dat het babybak, buggy en maxicosi in 1 is vind ik wel prettig.

En ze zeggen deze is het kleinst als je hem inklapt, wel handig met mijn Opel Corsa'tje:-D

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Wij hebben dd maxi cosi mura 4 nu ruim 4 jaar en een prima wagen. Alleen niet zo'n groot boodschappen mandje onderin...

Deel Deze Pagina