Hier ook eigenlijk geen kwaaltjes, maar gelukkig heb ik die voor de 3 maanden ook (bijna) niet gehad. Heb sinds 2 dagen wel flinke steken in mn buik, zal wel groeipijn zijn ofzo? Haha dus misschien heb ik volgende week wel ineens een flinke buik! Wij hebben nog niets aan uitzet gekocht, alhoewel ik niets liever zou willen. Hebben wel al zo goed als alles uitgezocht, dus is een kwestie van bestellen We wachten nog even tot september, na onze vakantie. Maar dat piekeren herken ik wel hoor! Lig er niet van wakker, er moet héél veel gebeuren wil ik wakker blijven liggen (of als ik nodig moet plassen) Maar ik maak me wel echt OVERAL zorgen om, ben ik niet gewend van mezelf....
Ben er ook nog... rugklachten die ik al vanaf 5 weken heb en die sindsdien al in mijn bil en been zaten blijkt bekken instabiliteit te zijn.. fysio vind mijn klachten behoorlijk voor dit termijn. Advies: stoppen met werken of iig 50%. Ik zat ook al met die gedachte te spelen aa gezien ik na een dag werken niets meer kan. Nu 2 weken vrij en dan maar de komende week besteden aan rust... grrrr! Misselijkheid is wel mindrr!
Ha allen, paar dagen uit de lucht, druk druk! Dochterlief werd gisteren al 2!!! Piekeren, ja herken ik vooral van vorige zwangerschap, dit keer valt het me nog goed mee. Merk de hormonen ook nu wel trouwens, maar herken het beter en dan gaat het minder met je aan de haal. Spulletjes kopen, we hebben al het babyspul al van mn dochter Dus vooral voor haar een peuterkamer nodig!
Jeetje Lola, dat is best pittig in deze termijn van je zwangerschap. Maar gezondheid is belangrijker dan werk. Ik hoop dat de komende twee weken je goed doen, en anders inderdaad maar minder werken. Sterkte!
Hallo, terug van weggeweest. Iedereen is volop aan het kopen, wat gezellig, ik heb alleen een setje met mutsje en sokken en slabbetje van mijn mama voor de baby, denk dat ik meer kan shoppen zodra wij het geslacht weten. Ik ben af en toe nog steeds zo moe, kan ook komen door de dreumes die wij hier hebben natuurlijk en al bekkenlast.
Emily, nog van ♥te met je dochter! Nina, ja heb het al vanaf 5 weken behoorlijk fors, maar nooit gedacht dat het zwangerschapsgerelateerd is! Mommychar, had jij de eerste ook last van bekken? Ik ben nog niets aan het kopen. Enkel een meidrn kast gekocht om op te pimpen voor de babykamrr!
Vandaag weer bij de fysio geweest (houd mn hart vast als ik weer moet gaan werken...) en zojuist bij de vk in het zh. En we hebben het hartje weer gehoord! Kleine was weer heel erg actief en sprong steeds weg. Verder aan de staalpillen vanwege mn hb. Vandaar die vermoeidheid... ook afspraak voor de 20 weken echo gemaakt. 2 september. Daarna in okt naar de gyn. Jeetje wat gaat de tijd dan snel...
Heftig zo vroeg al bekkenklachten Lola! Heb wel veel last van mijn rug, maar niet mijn stuitje of benen gelukkig. Nijntje, fijn om het hartje weer te horen! En 2 september al 20 weken echo dus. Ik heb hem 8 september.
Voelt hier iemand de baby al? Ik denk soms heel licht iets te voelen kriebelen, maar ben pas 14+5. Heb wel de placenta achter dit keer, bij mijn dochter lag hij voor, en voelde ik haar met 17 week zeker, en met 16 week al wat gefladder waarvan ik twijfelde of ze het was. Het zou dus wel kúnnen... Maar het is zo licht dat ik me elke keer afvraag of het niet gewoon mijn verbeelding is!
ik denk de baby ook al af en toe te voelen en mijn placenta ligt voor. De vk zei gisteren dat dat best al wel kan....
Grappig he! Echt zo'n heel licht gekriebel. Hoewel het laatst zelfs een keer voelde als een soort stuiterballetje, maar dan heel gedempt. Bij mijn dochter lag de placenta ook voor, maar ook hoog, dus als ze helemaal onderaan zat te schoppen kon ik haar goed voelen.
Ik voel ook al een tijdje wat gekriebel hoor! Nu voel ik het steeds vaker op bepaalde momenten en iets duidelijker gekriebel. Maar nog niet echt plopjes. Denk wel echt dat het de baby is!
Ja das super leuk de baby voelen!! Kan niet wachten tot het duidelijker wordt... Al houd ik mn hart vast omdat dit kindje wel de drukste van de drie lijkt te zijn... L2L, heb ik het goed gelezen dat jullie het geslacht weten?? Zal trouwens de lijst eens gaan zoeken...
bevallingslijst 15 januari 16 januari 17 januari sterre12, 32 jaar, 1e kindje, ♥ klopt 18 januari Love2Live, 31 jaar, 1e kindje, ♥ klopt, jongen (NUB) 19 januari 20 januari moontje86, 27 jaar, 1e kindje, ♥ klopt mommychar, ?? jaar, 2e kindje, ♥ klopt 21 januari nijntje27, 32 jaar, 3e kindje, ♥ klopt 22 januari Daantje1987, 1e kindje, ♥ klopt mendy, ?? jaar, 2e kindje, ♥ klopt Julia88, ?? jaar, 2e kindje, ♥ klopt 23 januari 24 januari beertje13, 24 jaar, 2e kindje, ♥ klopt 25 januari joyyke85, 28 jaar, 2e kindje, ♥ klopt tscm, 29 jaar, 2e kindje, ♥ klopt nadesy, 30 jaar, 5e kindje, ♥ klopt 26 januari Lola1982, 31 jaar, 2e kindje, ♥ klopt Bayja, 32 jaar, 1e kindje, ♥ klopt 27 januari Loesje9, 27 jaar, 1e kindje, ♥ klopt Nina75, 35 jaar, 3e kindje, ♥ klopt 28 januari 29 januari 30 januari 31 januari key, 26 jaar, ♥ klopt usababy, 29 jaar, 1e kindje, ♥ klopt emily27, 30 jaar, 2e kindje, ♥ klopt Momma, 29 jaar, 1e kindje ♥ klopt 2 februari Vio, 23 jaar, 1e kindje, ♥ klopt afsprakenlijst 14/8: Lola1982, controle gyn 29/8: Love2Live, 20-weken echo 1/9: Mommychar, 20 weken echo 2/9: Nijntje27, 20 weken echo 8/9 beertje 13, 20 weken echo 9/9: Lola1982, 20 weken echo 2/10: Nijntje27, controle gyn vlindertjes Nanette Reckless Anjou Yvonneh
bevallingslijst 15 januari 16 januari 17 januari sterre12, 32 jaar, 1e kindje, ♥ klopt 18 januari Love2Live, 31 jaar, 1e kindje, ♥ klopt, meisje 19 januari 20 januari moontje86, 27 jaar, 1e kindje, ♥ klopt mommychar, ?? jaar, 2e kindje, ♥ klopt 21 januari nijntje27, 32 jaar, 3e kindje, ♥ klopt 22 januari Daantje1987, 1e kindje, ♥ klopt mendy, ?? jaar, 2e kindje, ♥ klopt Julia88, ?? jaar, 2e kindje, ♥ klopt 23 januari 24 januari beertje13, 24 jaar, 2e kindje, ♥ klopt 25 januari joyyke85, 28 jaar, 2e kindje, ♥ klopt tscm, 29 jaar, 2e kindje, ♥ klopt nadesy, 30 jaar, 5e kindje, ♥ klopt 26 januari Lola1982, 31 jaar, 2e kindje, ♥ klopt Bayja, 32 jaar, 1e kindje, ♥ klopt 27 januari Loesje9, 27 jaar, 1e kindje, ♥ klopt Nina75, 35 jaar, 3e kindje, ♥ klopt 28 januari 29 januari 30 januari 31 januari key, 26 jaar, ♥ klopt usababy, 29 jaar, 1e kindje, ♥ klopt emily27, 30 jaar, 2e kindje, ♥ klopt Momma, 29 jaar, 1e kindje ♥ klopt 2 februari Vio, 23 jaar, 1e kindje, ♥ klopt afsprakenlijst 14/8: Lola1982, controle gyn 29/8: Love2Live, 20-weken echo 1/9: Mommychar, 20 weken echo 2/9: Nijntje27, 20 weken echo 8/9 beertje 13, 20 weken echo 9/9: Lola1982, 20 weken echo 2/10: Nijntje27, controle gyn vlindertjes Nanette Reckless Anjou Yvonneh
Hier ook sinds een dikke week wat 'gefladder'. Kan niet zeggen dat dit heel duidelijk de baby is, hoewel ik niet zou weten wat het anders is, ik heb de placenta ook voor maar ook hoog dus zou het wel snel moeten voelen. Vk vroeg me vorige week of ik al wat voelde omdat ik volgens haar maar een smalle ben.. vind ik toch wel meevallen hihi. Hoop ook het snel duidelijk te gaan voelen. Gister avond in bed beetje contact proberen te maken voorzichtig maar geen plopjes of gefladder. Daarentegen kreeg ik een pittige harde buik, de 1e van deze zwangerschap.
Hoi allemaal! Leuk dat sommige al hun baby voelen. Voor mij mijn eerste zwangerschap ben super benieuwd hoe dat voelt ook al ligt de placenta aan de voorkant. Vindt soms best wel pittig dat weken over heen gaan voordat ik de baby weer zie. Gisteren in ieder geval hartje weer gehoord echt gaaf!!! Ik ga vandaag ook een afspraak maken voor pretecho geslachtsbepaling kijken wanneer dat kan. Love2live is het nu een meisje?? Want je had eerst jongetje?? Zelf ben ik beetje bang dat ze het straks verkeerd zien ofzo Hihi . Maar ach krijg bij 20 weken echo toch bevestiging hihihi erg he. Oe ja voor de afspraken lijst ik heb 18 september 20 weken echo. Spannend!!! Nog meiden die een babyshower krijgen ??zus vertelde het gisteren ze is nu al druk mee bezig. Eerste nichtje of neefje natuurlijk haha . Fijn weekend!!!
Eerste meting was een gok (NUB) en blijkbaar had ze het toen niet goed. Bij deze echo is het zo goed als zeker
Wow L2L jij weet het al! Super leuk! Ik heb de pretecho over 2 weken en een dag, ben ook zooo benieuwd. Mijn gevoel neigt meer naar meisje, omdat ik snel geneigd ben over de baby te denken als zijnde een meisje, maar dat kan net zo goed ingegeven zijn doordat mijn eerste zwangerschap natuurlijk van een meisje was. Dus misschien is dat gewoon mijn associatie met zwanger zijn . Pff hebben jullie ook zoveel hoofdpijn? Ik heb al weken echt dagelijks hoofdpijn, variërend van licht tot matig, nooit heel zwaar gelukkig. Had het bij mijn dochter ook rond deze termijn, komt door de hormonen zei de vk. Maar wordt er soms wel wat gestoord van! Nouja, aan de andere kant, ik mag niet klagen, want heb nagenoeg geen last gehad van misselijkheid, dus dat scheelt dan weer . Vanmorgen in de trein weer heel duidelijk het idee dat ik de baby voelde! Echt een keer een duwtje zelfs. Super leuk .