Gefeliciteerd Love2Live! Heel fijn dat het na 10 rondes raak is! En bedankt voor de uitleg vanprotrombine mutatie. Klonk nog steeds ingewikkeld dus heb het ook even opgezocht, haha.
@Nanette: Niet leuk he, die onzekerheid. Ik duim iig voor iedereen van ons! @Mendy: Balen dat je zo misselijk bent joh! En zo vroeg al. Misschien is het wel een tweeling @Setnil: Mijn cyclus is ook langer dan 28 dagen, dus dat zeg ik er tegen de verloskundige altijd bij. Maar ze zijn daar bij ons best star in en gaan tot de termijnecho uit van de eerste dag van de laatste menstruatie. @Boesje: Mooie test! Ik heb me vandaag ook aangemeld. Vind dat ook weer erg spannend. Elke test die ik doe, haha! @Nijntje27: 2-3 weken is super! Had ik ook van de week. Opluchting hier @Love2live: Welkom! Ik vind die eerste weken zooooo niet leuk. Gelukkig heb ik mijn zoontje om voor te zorgen. Geeft toch wat afleiding. Ik heb voor mijn zoontje een miskraam (mola) gehad en daardoor echt niet kunnen genieten van die zwangerschap. Nu wil ik dat wel doen, maar ik vind het echt moeilijk om niet te doemdenken. Nog drie weken voor de echo! Ik had al over een week gekund, maar dat wilde ik niet. Dus nu echt nog even tanden bijten. Net nog even een test gedaan en die knalde eraf, dus ik ga er gewoon op proberen te vertrouwen!
@cyclus.. Dan maak je toch he eigen begin datum van cyclus die precies overeenkomt met 28 dagen Met de termijnecho passen ze uiteindelijk alles toch weer aan toch? Bij mijn dochter was ik al een week of 7 a 8 zwanger toen we er achter kwamen.. Dat was wel lekker rustig, grootste gedeelte van de eerste trimester al achter de rug. Nu die weken wel door.. Vind het echt spannend.. Een mola lijkt mij vreselijk, mocht je ook een tijd niet zwanger raken toch?
Hebben jullie ook zo'n honger? Kan me dat helemaal niet herinneren... maar als ik dan eet, zit ik wel meteen vol.... en die eerste weken.... we slepen ons er met zn allen doorheen!! Hier nog 4 weken tot de echo... duurt echt nog lang... zucht....
Naar mijn idee heb ik juist minder eetlust, maar probeer toch goed te eten. Verder af en aan bandenpijn en lichte ochtendmisselijkheid. Dit is ons eerste kindje en weet dus totaal niet wat te verwachten. Aanstaande maandag de eerste echo en ik ben nu al nerveus
@love: welkom! Wat snel al een echo! Spannend hoor! @star: fijn dat je er nu ook aan denkt om mee te doen @nijntje: ik heb ook wel sneller honger ja, maar als ik eenmaal aan het eten ben heb ik weinig trek. Dus ik eet steeds maar kleine beetjes. @hier: ik ben onwijs moe, nu een half uur wakker, maar het gevoel dat ik niet geslapen heb verder voel ik me wel goed. Ik heb gister de vk ook maar gebeld voor intake en echo 30 mei heb ik namelijk echo bij de gyn en een week daarna gaan we op vakantie. Ik vond het wel fijn als de intake voor de vakantie zou zijn. Dus nu kan ik 2 juni terecht bij de vk en krijg ik ook weer een echo leuk! Ze gaan bij mij wel uit van eisprong op 25 april, maar dat komt omdat ik zwanger ben geworden met IUI. Dus ik wist bijna op het uur af wanneer mijn eisprong was. Ook als het echobeeld een paar dagen zal afwijken, blijven ze toch 16 januari als uitgerekende dag houden.
Hoi dames, nou ik ben eindelijk weer een beetje opgeknapt. Denk toch even een virusje gehad, nou hopen dat kleine meid het niet ook krijgt. Ik ben ook erg moe en mn (.)(.) doen zeeheeer en mn bh zit al best strak, dit ging met de eerste ook al zo snel. Ook had ik al vrij snel een darmenbuik. Ik heb het lijstje aangepast en volgens mij staat iedereen die nieuw is en nu ook bij, mocht er iets kloppen dan roept u maar! Wel heb ik de opzet iets verandert, beter of liever weer de oude opzet dames? Misschien ook leuk om in de loop van de tijd meisje, jongen of verrassing in kleur weer te geven? Dit weekend gaan we het aan mijn beste vriendin vertellen die is nu 13 weken zwanger en weet dus nog niet dat ik ook zwanger ben ! Nu nog een originele manier bedenken om het te zeggen. Verder vanavond lekker uit eten met mijn mams, alleen waar we heen gaan is een verrassing woehoe!! Uitgerekend: 16-01 Flora, 25 jaar, 1ste kindje 18-01 Podiki, 32 jaar, 2de kindje, Sterre12, 32 jaar, 1ste kindje Love2Live, ??, 1ste kindje 20-01 Lia1986, 27 jaar, 2de kindje Star84, 30 jaar, 2de kindje Boesje, 37 jaar, 2e kindje 22-01 Nanette77, 37 jaar, 2de kindje 23-01 Misja, 26 jaar, 3de kindje TSCM, 29 jaar, 2de kindje 24-01 Beertje13, 24 jaar, 2de kindje 25-01 Nijntje 27, 32 jaar, 3e kindje 26-01 Mendy, ??, 2de kindje 27-01 Lola1982, 31 jaar, 2de kindje 28-01 Setnil, 34 jaar, 2de kindje ? Anjou, 39 jaar, 2de kindje ?? Afspraken: Love2Live, 26-05 eerste echo star84, 28-05 eerste echo Nanette77, 30-05 gyn, 02-07 internist(ivm schildklier) Flora01, 30-05 echo gyn, 02-06 echo en intake vk Sterre12, 03-06 eerste echo Podiki, 04.06 eerste echo en intake gyn Lia1986, 05.06 eerste echo, 12-06 intake vk TSCM, 13-06 eerste echo Nijntje27, 18-06 eerste echo Mendy, 19-06 intake vk @nanette, poeh hey wat een spanning zo pril al in je zwangerschap, alsof het normaal gesproken nog niet spannend genoeg is! Hoop dat je snel heerlijk mag gaan genieten en dat het meevalt! @anjou en mendy een heeeeeele fijne vakantie!! @TSCM, ik ben echt zon testverslaafde doe elke week nog steeds een testje of 2. En dat is niet niks zon mola. @nijntje, ik merk dat als ik te lang wacht met eten ik vreselijk misselijk wordt @Flora, lastig als je zo moe bent. Anders gewoon s middags een lekker dutje doen als dat gaat!
Mag ik ook meedoen? Ik ben 38, ik heb gisteren positief getest. We hebben al een dochter van drieënhalf, die in het buitenland is geboren toen we daar woonden. Dit is dus de eerste keer zwanger in Nederland, even kijken hoe het hier gaat. Uitgerekende datum is 25 januari.
Je staat erbij Gitta Uitgerekend: 16-01 Flora, 25 jaar, 1ste kindje 18-01 Podiki, 32 jaar, 2de kindje, Sterre12, 32 jaar, 1ste kindje Love2Live, ??, 1ste kindje 20-01 Lia1986, 27 jaar, 2de kindje Star84, 30 jaar, 2de kindje Boesje, 37 jaar, 2e kindje 22-01 Nanette77, 37 jaar, 2de kindje 23-01 Misja, 26 jaar, 3de kindje TSCM, 29 jaar, 2de kindje 24-01 Beertje13, 24 jaar, 2de kindje 25-01 Nijntje27, 32 jaar, 3de kindje Gitta, 38 jaar, 2de kindje 26-01 Mendy, ??, 2de kindje 27-01 Lola1982, 31 jaar, 2de kindje 28-01 Setnil, 34 jaar, 2de kindje ? Anjou, 39 jaar, 2de kindje ?? Afspraken: Love2Live, 26-05 eerste echo star84, 28-05 eerste echo Nanette77, 30-05 gyn, 02-07 internist(ivm schildklier) Flora01, 30-05 echo gyn, 02-06 echo en intake vk Sterre12, 03-06 eerste echo Podiki, 04.06 eerste echo en intake gyn Lia1986, 05.06 eerste echo, 12-06 intake vk TSCM, 13-06 eerste echo Nijntje27, 18-06 eerste echo Mendy, 19-06 intake vk
Mag ik erbij op de lijst? Had vanmorgen een positieve test in handen. Ben 28 jaar en vermoedelijk 27/1 uitgerekend van onze eerste kindje.
welkom nieuwe meiden! Ik ben harstikke moe en erg veel last van mijn boobs. Ik heb ook onwijs veel honger. Ik probeer me te beperken tot appels.
Gefeliciteerd iedereen! @kwaaltjes. Ook ik heb veel sneller trek dan normaal. Maar met name bij het avondeten zit ik ook sneller dan normaal vol. Soms een beetje misselijk, maar niet erg. Veel last van de darmen ja.. En moe! Ik heb wel iets gevoelige borsten, maar minder gevoelig dan de vorige zwangerschap. Soms maak ik me daar wel druk om. Aan de andere kant; bij de vorige zwangerschap ging het mis, dus dat zegt ook niets
Gelukkig zijn er meer meiden met weinig kwaaltjes.... Ben zo onzeker... Waarom? Geen idee, heb mix dat duidt op dat t mis gaat....
Soms denk ik dat ik de gyn moet bellen omdat ik letterlijk op ben van de spanning. Zou dat een goed idee zijn denken jullie?
Hallo dames, Ook ik wil me graag bij het groepje aansluiten. Ik ben 28 jaar en nu zwanger van de 2e, mijn zoon is al 8 jaar. Weet sinds vorige week vrijdag dat ik zwanger ben. Hoever ik precies ben weet ik eigenlijk niet want testte vier dagen voor nod al knalpositief en normaal is dit niet zo dacht ik. Vandaar dat ik denk dat ik misschien al wat verder ben jk ben volgens de verloskundige naar berekening van mijn 1e dag van de laatste menstruatie 26 januari uitgerekend. 12 juni heb ik de eerste afspraak met de verloskundige staan, vind het superspannend aallemaal! Dames geniet ervan
Nanette, ik zou gewoon bellen hoor! Hopelijk kan je dan sneller terecht en kan je worden gerustgesteld.