Heee dames Hij is binnen hoor de angelsound. Heb um gelijk uitgeprobeerd. Was even zoeken maar heb het hartje gvonden!! (L) Zo ik ben weer gerustgesteld. Is egt een aanrader hoor. Voor de dames die ook wat onzekerder zijn. Hijs lekker compact en makkelijk. Xx
Sophia, super dat je t hartje meten kon vinden! Merk dat ik alle zwschappen de neiging had tot aanschaf, maar steeds niet gedaan.
Mooi zo Sophia! Ik pakte er bij mijn vorige zwangerschap ook wel eens op mis. Nu helemaal niet, omdat ik dit kleintje dagelijks luid en duidelijk voel. En op de dagen dat hij wat rustig is en ik alleen vaag gewriemel voel vertrouw ik gewoon op mijn gevoel, zolang mijn gevoel bij de zwangerschap goed is zal het denk ik wel goed zitten met het kindje.
Spannend Nijntje! Succes morgen! Sophia5, fijn dat je het hartje gehoord hebt! Ik vind het af en toe ook nog een fijne bevestiging als ik hem een dagje wat minder voel. Al kun je in principe natuurlijk gewoon van je gevoel uitgaan!
Hier de placenta voor en das echt een enorm verschil met de vorige keren... maar ua t is niet anders.... voel ons manneke ook niet dagelijks, al lijkt er de laatste dagen wel regelmaat in te komen. Beebje ligt overigens ook echt rechts in mn buik. Links zit helemaal niks. Had ik bij de andere twee ook, waarschijnlijk door mn hartvormige baarmoeder. Denk dat dit kindje dus ook weer in stuit gaat liggen...
Fijn dat je de hartslag van de kleine gehoort hebt Sophia! Ik heb vanavond de 20 weken echo gehad! En tot nu toe ziet gelukkig alles er goed uit en is de kleine gezond. Wel moet ik morgen terug om nog een keer naar het hartje te kijken, ze kon een controle vandaag niet uitvoeren want onze kleine meid was constant aan het draaien en lag geen moment stil Morgen gaat ze dat dus opnieuw bekijken en kan ze alles afronden. We krijgen dus een dochtertje!! we hebben het nu ook bekend gemaakt aan onze familie.
Jeejjj, moontje, goed nieuws! ben benieuwd naar vandaag... vanmorgen tegen de kids inde klas verteld dat ik n baby in mn buik heb, was wel lachen. Ouders zagen het meteen, reageerden ook leuk, maar vroegen wel meteen naar mn verlof, haha
Wat leuk dat je het hebt kunnen vertellen Nijntje! De vk belde af voor vandaag, ze had helaas geen plek dus hebben we het naar morgenavond verzet. Hoop dat de kleine morgen een beetje mee wil werken.
Moontje super! Gelukkig. Hopelijk kan je alles straks goed bekijken. Sophie ik vind dat ding eeg fijn! Nijntje leuk dat je het kon vertellen aan je klas. Ik had gisteren behoorlijk last van me hormonen. Huilen enzo. Vannacht was circus renz open in me buik. De ene naar de andere salto. Hahah druk, heeel druk. Kon dr ook niet echt van slapen. De ochtenden zijn zwaar op me werk. Na twee uur moet ik bijna constant staan of.lopen omdat het dat erg pijn doet. Smiddags lig ik totan het eten oo bed
Fijn Moontj dat alles goed was!! Ik nog anderhalve week tot de 20weken echo tijd gaat snel. Spannenddd X
Heftig Beertje, kan je zo wel doorgaan met werken? Ondanks dat je halve dagen werkt nu toch? Je gezondheid en die van je kindje is nu belangrijker. Sterkte ermee! Succes vanavond Moontje!
Vanavond terug geweest voor de echo, de kleine lag nog te slapen dus lag lekker rustig en in een betere houding. Ze kon daarom nu wel het hartje bekijken, en ook dit was helemaal goed. Onze kleine meid is gezond, er zijn geen afwijkingen gevonden!
Dat is mooi Moontje, Maandag ochtend heb ik de 20 weken echo, toch wel spannend hoor. Bijna op de helft! Vind dat de tijd wel snel gaat nu, ben er ook niet meer zoveel mee bezig. Scholen zijn weer begonnen, helpt ook..
Hai meiden, ook ik heb een tijd niet mee geschreven. Ik heb wel meegelezen op m'n telefoon eens in de week of zo. Leuk dat er veel nieuwe meiden bij zijn gekomen! Gefeliciteerd iedereen! Mandy, volgens mij hebben we niets meer gehoord sinds de echo; is alles goed? We hebben per 1 juli de sleutel van ons nieuwe huis en we zijn nu lekker aan het klussen. Vandaar dat ik het soms te druk heb om te schrijven. Naast 4 dagen een drukke baan is het elk weekend in het huis werken de hele dag, en als ik nog wat energie heb dan ook in de avonduren. Gelukkig heb ik nu weer iets meer energie dan in de eerste drie maanden! Als alles goed gaat kunnen we in oktober verhuizen. Sinds week 16 kan ik de baby voelen. De eerste weken waren het net hele kleine belletjes in m'n buik, op dezelfde plek. Nu voel ik duidelijker beweging en kan je het ook van de buitenkant voelen. Na 100x proberen heeft m'n vriend het nu ook gevoeld. Volgens vk is dit wel vroeg; m'n placenta ligt goed en het kindje is beweeglijk. Ik heb afgelopen week de 20 weken echo gehad. Alles was gelukkig goed met onze uk. Wat was het spannend zeg; de vk gaat echt alle onderdelen van het lichaam af, ze kan alles zo gedetailleerd uitleggen; geweldig dat zulke details als de hoofdaders en ruggenwervels zo goed zichtbaar zijn. We waren erg opgelucht! En we krijgen een zoon! Erg leuk!!! Het maakte ons helemaal niet uit, maar dat ik het nu weet maakt het allemaal zoveel concreter, heerlijk. Ik durf nu ook wat meer er in te duiken; dingen kopen, fantaseren over de kinderkamer en over namen. Dat hadden we tot nu toe toch een beetje on hold gezet. Heerlijk dat het nu echt goed is. En ik ben opeens op de helft! Hoe gaat het bij jullie met de buiken? Hier kan ik nog steeds m'n eigen spijkerbroeken aan maar heb gister wel voor het eerst wat positiemode gekocht. Iedereen zegt steeds dat ik zo'n bescheiden buikje heb, dus was erg opgelucht dat de baby goed groeit! Hoe groot je buik is zegt dus niet veel.
Hallo Sterre leuk zeg nieuw huis en lekker klussen. Ik kan ook nog steeds mijn eige broeken aan heb ook een heel bescheiden buikje Ben ook pas 1 kilo aangekomen. Me borsten zijn wel 2 cupmaten gegroeid haha dat is niet zo erg Xx
Sterre fijn dat de 20 weken echo helemaal goed was! IS toch altijd weer een hele geruststelling. En leuk een nieuwe woning! Lekker aan de klus dus.... Ik ben tot nu toe nog niets aangekomen, maar mijn buik begint nu toch wel echt te groeien. Zag strax iemand die 17 jan uitgerekend is, en zij heeft nog bijna geen buik. Maar ja, voor haar de 1e, voor mij de 3e... fijne zondag allemaal!