Hallo ben er weer, Blij om te horen @Moontje dat jullie echo goed is gegaan en alles met baby in orde is. @Sterre leuk een zoon! Gefeliciteerd een nieuwe huissie, wij hier zijn ook op zoek naar een nieuwe woning. Hier kan ik allang geen spijkerbroek meer dicht krijgen, maar dat was ook al in mijn vorige zwangerschap, dus draag al een tijd weer aangepast. Morgen heb ik net als Joyke ook de 20weken echo, dus spannend. Succes ook voor jou Joyke.
Sterre, leuk een zoon! Ik heb al een tijdje zwangerschapsbroeken aan. Alle dames succes morgen en overmorgen met de 20 weken echo! Ik heb hem vrijdag.
@Sterre: Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje! Fijn dat de 20 weken echo goed was! Mijn buikje begint nu flink te groeien, draag nu ook al sinds 2/3 weken positiebroeken. Zit een stuk prettiger ook. Succes met de echo's morgen!
Echt bizar. Ik ben weer aan het afvallen. Ik was 1.5 kg aangekomen nu nog maar 400 gram in totaal. Heb de afgelopen dagen maar een broodje extra gegeten.
Goedemorgen! Hier al ong 5 kilo zwaarder en al zeker een maand positiebroeken. Vooral 's avonds is mn buik wat gevoeliger en dan voelde de band van mn broeken heel vervelend. Ik ben deze week 20 weken zwanger. Vnvnd vlos en 11-9 20 weken echo. Eens kijken hoe het daarbinnen gaat 😄. Wel spannend hoor! Mn bekken is al flink gevoelig. Ik moet er echt rekening mee houden, dagje Dolfinarium was zat voor t weekend zeg maar. Slapen met een kussen tussen mijn benen scheelt, en overdag vaak van houding wisselen, weinig tillen, dat soort dingen. Veel plezier met voelen van de baby! Dat zal tussen nu en een paar weekjes voor iedereen wel kunnen.
Hier een goede 2owkn echo gehad, moeten woensdag wel terug aangezien baby zijn rug niet liet zien en dan nog een keer gecheckt wordt. Wat wij wel weten is dat er nog een jongentje bijkomt, dus heb een echt mannenhuis.
Annadre dat herken ik ook wel hoor, gevoelige onderrug sinds een weekje ongeveer, als ik "veel" loop (is al gauw in vergelijking met zittend beroep) last van een zeurderige lage rugpijn die na wat rust of een lekker bad weer over gaat (gelukkig) Wat leuk meiden dat zoveel van jullie al weten wat het word! Wij hebben as vrijdag de 20 weken echo, heb er onwijs veel zin in, ondanks dat we niet zullen weten wat het geslacht is... Heb er onwijs veel zin in zeker omdat ik de kleine nauwelijks voel. Heel af en toe wat plopjes maar meer ook niet, herkent iemand dat? Ik lees toch veel meiden die het al duidelijk voelen?
Fijn dat er zoveel goede echo's zijn! Hier vandaag ook prachtige echo gehad, alles is goed met de kleine meid. Leek er verdacht veel op dat ze duimt haha. positiekleding heb ik al een paar weken aan, had ook al echt snel een buik! Heb nu een even grote buik als bij de 1e met 27 weken ofzo. Groeit dus allemaal goed hihi. Qua gewicht ben ik nog maar weinig bijgekomen, net een kilo ofzo maar schommelde altijd al tussen 66/69 in eigenlijk. Ben al druk op zoek naar een leuke naam, een ramp want ik wil iets origineel en het moet echt kloppen haha, wel leuke bezigheid. Dames die nog voor de 20w echo moeten succes!
Gefeliciteerd met alle goede echo's! Ik heb hem ook aanstaande vrijdag. Daantje1987, ik voel de baby wel regelmatig. Als ik tenminste zit of lig. Als ik ergens mee bezig ben niet. Maar heb de placenta aan de rugkant, misschien heb jij hem voor? Succes vrijdag!
Wat fijn dames, dat jullie een goede echo hebben! En leuk ook, al die jongetjes en meisjes... Ik heb al heel lang positiebroeken aan (3e kind), er vroeg laatst zowaar iemand aan me hoe lang ik nog moest. Haha, ben nog niet eens op de helft. Succes alle dames die deze week hun echo hebben!
Nina, die vraag heb ik ook al gehad (ook het derde kindje). Zojuist de 20 weken echo en ons manneke js helemaal goedgekeurd! Wel de kleinste van de drie, want deze kwam met de metingen precies op de dag zelf uit. Esmee lag destijds 9 dagen voor en Levi 6, dus... ook ditkindje ligt in een stuit en op precies dezelfde manier als die andere twee, dus dat zal dan waarschijnlijk wel zo blijven....
Fijn al die goede echo's! Mijn 20 wk echo duurt nog even, pas over twee weken. Maar bij de pretecho met 17wk zag alles er goed uit, dwz, datgene wat ze gemakkelijk konden zien (want tis natuurlijk geen medische echo). Hebben inderdaad niks meer van Mendy gehoord na haar echo, hopelijk is alles goed? Hier ook een flinke buik, er wordt me nu regelmatig door mensen die van niks weten naar gevraagd, je hoeft ook echt niet te twijfelen dat het van zwangerschap is. Ben van mezelf slank en net als bij mn dochter ook nu weer een buikje erg naar voren. Rugpijn en bekkenpijn heb ik ook af en toe, gelukkig nog niet ernstig. Maar merk wel dat ik veel meer dan normaal rust moet nemen. Wat nog best lastig is met 2 banen incl veeeeel reistijd, en een peuter thuis, en ook nog het huis weer herinrichten om kamer vrij te maken voor de baby. Ben niet erg goed in gas terugnemen...
Goed om te horen dat er goede echo's zijn geweest! Zo zoetjes aan heeft iedereen ze bijna gehad Heb van mezelf maatje 34/36, maar buikje blijft bescheiden. Vind het wel goed zo Eten gaat trouwens beter. Ik eet niet meer of minder dan voorheen.
Love2live, fijn dat je weer wat beter kan eten! Ik heb morgen de 20 weken echo. Begin het nu wel spannend te vinden!
@Julia, veel plezier morgen, ik mag morgen ook Ik heb nu sinds een paar dagen vooral 's avonds last van mijn onderrug, billen en stuitje. Iemand die dit herkend? Moet wel eerlijk toegeven, heb nu m'n 2e week vakantie en zit/lig (zonnen! ) dus vaker dan in "normale" weken. Of toch iets zwangerschaps-gerelateerd? En zo, ja wat is hier het beste tegen te doen?
Julia en Daantje heel veel succes en plezier morgen! Hier minder actief. Ben nog steeds erg misselijk (elke ochtend nog steeds spugen), heel erg moe (dinsdag weer hb prikken) en mn bekken is ellendig (woe weer naar de fysio). Lees wel mee, maar heb geen puf te reageren, sorry....
Daantje87, jij ook succes vandaag! Zouden het niet je bekken kunnen zijn? Nijntje, succes met alles! Rot dat je zo moe bent!
Succes Daantje en Julia vandaag!! Nijntje wat vervelend dat je je zo voelt. Heel begrijpelijk dat je minder schrijft, no problem. Fijne dag vandaag dames!