bevallingslijst 16 januari elliepellie, ? , 1e kindje, jongen 17 januari sterre12, 32 jaar, 1e kindje, jongen 18 januari love2live, 31 jaar, 1e kindje, meisje 20 januari moontje86, 28 jaar, 1e kindje, meisje mommychar, 26 Jaar, 2e kindje, jongen 21 januari nijntje27, 32 jaar, 3e kindje, zh (ks) jongen annadre, 29 jaar, 2e kindje, meisje 22 januari daantje1987, 1e kindje, mendy, ?? Jaar, 2e kindje, julia88, 25 jaar, 1e kindje, jongen 24 januari beertje13, 24 jaar, 2e kindje, 25 januari joyyke85, 28 jaar, 2e kindje, zh poliklinisch, Meisje tscm, 29 jaar, 2e kindje, nadesy, 30 jaar, 5e kindje, 26 januari lola1982, 31 jaar, 2e kindje, bayja, 32 jaar, 1e kindje, Sophia5, 25 jaar, 1e kindje, Jongen Tetje0885, 29 jaar, 5e kindje 27 januari loesje9, 27 jaar, 1e kindje, nina75, 35 jaar, 3e kindje, 31 januari key, 26 jaar, usababy, 29 jaar, 1e kindje, emily27, 30 jaar, 2e kindje, jongen momma, 29 jaar, 1e kindje, meisje 2 februari vio, 23 jaar, 1e kindje, 5 meisjes, 7 jongens, 12 verrassingen *ziekenhuis of thuis bevalling (zh of thuis) afsprakenlijst 11/9 annadre, 20 weken echo 20/9 Nina75, 20 weken echo 2/10: Nijntje27, controle gyn vlindertjes nanette reckless anjou yvonneh
Beertje, hoe is het nu met jullie? Hoe gaat het verder deze week? Hebben jullie al gesprekken gehad? Ik moet steeds aan je denken... Hier gisteren de echo gehad, en alles was gelukkig goed, maar wat moet het naar zijn om slecht nieuws te krijgen. Heel veel sterkte!
Hey meiden, We zijn vandaag thuis gekomen van ee paar dagen weg. Uitslag van de vruchtwaterpunctie geen chromosoonafwijking gevonden. Wij gaan voor ons mannetje vechten. Want de artsen zeggen dat kinderen met een open rug geen pijn hebben. Hij zich geestelijk normaal kan ontwikkelen ect. Deze open rug is "gunstig". Hij is laag l4 l5. Hij heeft waarschijnlijk geen gevoel in zijn benen en met poepen en plassen. Poepen kan getraind worden en hij krijgt medicijnen waardoor hij op gezette kan poepen. Plasse word katherisseren. En lopen kan misschien met hulp. We hebben een operatie aangeboden gekregen in het buitenland. Ze gaan dan opereren in de buik. De kans dat hij gaaf lopen verdubbelt en de schade aan de zenuwe word dan minder. Deze operatie moet binnen nu en 4.5 week plaatst hebben gevonden. Dr zitten wel nadelen aan vroeggeboorte enzo. We gaan van de week op gesprek in belgie voor die operatie. En het dan beslissen. We worden goed geholpen Door het vumc. Aan emoties zit ik in een rollercoaster. Ik vind het heel heftig
Da's logisch dat je in een rollercoaster qua emoties zit. Het zijn veel keuzes en informatie die je in korte tijd moet maken/ krijgt. Ik hoop zo voor jullie dat de beperkingen zo minimaal mogelijk blijven. Een hele dikke knuffel!
Beertje, wat klink je sterk! Maar een sterke moeder, dan is jullie kindje ook een sterke! Heel veel succes met je beslissing wel/niet opereren!!
Jeetje Beertje, wat heftig allemaal! Logisch dat je even in een emotionele rollerscoaster zit! Sterkte met jullie beslissing...
Oef wat heftig allemaal Beertje! Spannend die optie van een operatie. Dat lijkt me een erg moeilijke keuze... Het klinkt alsof jullie kindje later, met of zonder operatie, alle kans heeft om een gelukkig en volwaardig leven te kunnen leiden, goed dat jullie voor hem gaan vechten! Ik hoop dat hij zo gezond mogelijk zal gaan zijn strakjes!! En in ieder geval fijn dat er geen chromosoomafwijkingen zijn gevonden, niet dat dat het open ruggetje probleem minder naar maakt, maar dan is er in ieder geval geen éxtra probleem. Heel veel sterkte gewenst!!!
Heel moedig van je Beertje om de strijd aan te gaan, als hij kans heeft op een waardig leven dan maakt dat de keus wel wat makkelijker. Positief blijven! Heel erg veel sterkte!
Beertje vind je een hele sterke moeder zo te lezen en ik geloof dat dat het beste is wat jou baby kan gebruiken, kan mij voorstellen dat je nu in een emotionele rollercoaster zit, wens jou heel veel sterkte ook met jou beslissing voor de operatie.
Beertje heel heftig. Ben het eens met Nijntje, je klinkt als een hele sterke moeder, ook al voel je je op dit moment misschien niet zo. Heel veel wijsheid gewenst inj de komende heftige periode en heel veel sterkte, ik denk aan je
@Beertje: wat heftig allemaal, kan me voorstellen dat je in een rollercoaster zit met je gedachten. Sterkte met het gesprek en met het maken van de beslissing over de operatie.
bevallingslijst 16 januari elliepellie, ? , 1e kindje, jongen 17 januari sterre12, 32 jaar, 1e kindje, jongen 18 januari love2live, 31 jaar, 1e kindje, meisje 20 januari moontje86, 28 jaar, 1e kindje, meisje mommychar, 26 Jaar, 2e kindje, jongen 21 januari nijntje27, 32 jaar, 3e kindje, zh (ks) jongen annadre, 29 jaar, 2e kindje, jongen 22 januari daantje1987, 1e kindje, mendy, ?? Jaar, 2e kindje, julia88, 25 jaar, 1e kindje, jongen 24 januari beertje13, 24 jaar, 2e kindje, 25 januari joyyke85, 28 jaar, 2e kindje, zh poliklinisch, Meisje tscm, 29 jaar, 2e kindje, nadesy, 30 jaar, 5e kindje, 26 januari lola1982, 31 jaar, 2e kindje, bayja, 32 jaar, 1e kindje, Sophia5, 25 jaar, 1e kindje, Jongen Tetje0885, 29 jaar, 5e kindje 27 januari loesje9, 27 jaar, 1e kindje, nina75, 35 jaar, 3e kindje, 31 januari key, 26 jaar, usababy, 29 jaar, 1e kindje, emily27, 30 jaar, 2e kindje, jongen momma, 29 jaar, 1e kindje, meisje 2 februari vio, 23 jaar, 1e kindje, 4 meisjes, 8 jongens, 12 verrassingen *ziekenhuis of thuis bevalling (zh of thuis) afsprakenlijst 20/9 Nina75, 20 weken echo 23/9 Moontje86, controle VK 2/10 Nijntje27, controle gyn vlindertjes nanette reckless anjou yvonneh * geslacht aangepast bij annadre
Pff hier ook een wat minder vrolijke 20 weken echo, hoewel het allemaal nog helemaal goed kan blijken te zijn. De echoscopiste meende iets te zien aan het hartje, een vergroting van een boezem, maar wist het ook niet zeker. Kon ook aan de invalshoek liggen zei ze. Maar ze heeft toch wel een hele tijd gekeken, dus weet niet of ze dat alleen maar zei ter geruststelling terwijl ze er eigenlijk wel zeker van is... Geen idee wat het betekent, en of het uberhaupt iets ernstigs is. Wilde zij geen uitspraken over doen. Moet wachten tot ze terugbelt, want de echoscopiste van het LUMC zou haar terugbellen voor een afspraak, en dan willen ze eerst met een GUO kijken of het inderdaad vergroot is en wat dat dan betekent. Hoop dat ze snel belt, wacht nu al uren op dat telefoontje . En dan hopen dat Leiden een enigszins haalbare afspraak voorstelt, want zit volgende week de halve week in het buitenland voor werk, en dat kan ik ook echt niet zomaar afzeggen... Maar vooral hoop ik dat ze gewoon verkeerd heeft gekeken of dat als het wel zo is het iets onschuldigs is. Al het andere, ook alle andere onderdelen van het hartje, was keurig in orde, dus....
Lieve Beertje en Emily27, Ik behoor niet tot deze groep, ben volgende week namelijk al uitgerekend. Uit nieuwsgierigheid ben ik hier gaan lezen, en zag dat het nogal wat stress voor jullie meebrengt. Ik wil jullie, en natuurlijk de rest van de dames, want jullie mogen nog een tijdje, enorm veel sterkte en kracht toewensen met deze moeilijke periode! Ik heb enorm veel respect voor je Beertje, je bent een hele sterke vrouw! En jij ook Emily27, ik hoop dat alles goed is met je kindje en dat de echoscopiste gewoon een vuiltje in haar oog had! Lieve groetjes!