Beertje, naar van de operatie, wel positieve nieuws ontvangen lees ik, vind jou nog steeds heel sterk en heb heel veel respect voor jou! De zwangerschap gaat voor mij gevoel nu wel snel als ik denk dat het nog maar vier maanden zijn ong..
Beertje, idd goed nieuws. Maar nogmaals ik vind je erg sterk. T is echt zo kl#te voor jullie! elliepellie, ik kijk ook uit naar de 24 weken grens. Een vriendin van mij is bevallen met 24+6, dus ik weet dat dat het dan nog allemaal heel onzeker is, maar toch... het feit dat je beebje dan levensvatbaar is, is wel geruststellend
Beertje, fijn dat jullie relatief goed nieuws kregen! Moontje, schrikken, gelukkig was alles goed! Hier eindelijk een weekje rust na een paar zeer drukke weken. Begon met nog wat slecht zwangerschapsnieuws, van een ander weliswaar; vrouw van neef van mijn man (kun je het nog volgen?) beviel gisternacht van een dochter met 24+2... Veeeeeeeeeeel te vroeg, vliezen braken enkele dagen geleden, longrijping wel gehad. Kindje doet het relatief goed, maar kans dat zoiets goedkomt is natuurlijk heel klein. Spannend!
Wat een rot bericht emily, hopen dat het toch nog goed komt maar als ik dat hoor ben ik gelijk weer over mijn ongeduldigheid heen.. Hier nog geen kuitkrampen godzijdank, bij mijn zoontje in de laatste 10 weken ook gehad en dat is echt zo pijnlijk! Lekker genieten van het getrappel en voel dat ze steeds sterker wordt. Heerlijk
Wow, wat heftig Emily! Daar wil je echt niet aan denken dat dat je overkomt.. Hier ook geen last van kuitkrampen..
Een vriendin van mij is dus bevallen met 24+6, maar haar dochtertje wordt nu al bijna 2. Wel eem chronische longbeschadiging, waar men niet van weet of dat goed gaat komen, maar verder lijkt ze er niets aan over te houden. Wel heeft ze, toen ze eindelijk naar huis mocht, na vijf dagen thuis twee ademstilstanden gehad. zorgeloos is het zeker niet, maar ik kijk wel uit naar de 24 weken!
He meiden! Hier ook geen kuitkramp gelukkig.. ik merk wel dat ik nie meer heel lekker in bed lig..normaal kan ik nog wel blijveniggen...dat heb ik nie meer. Gister gaan shoppen en goed geslaagd! Babykamer..wagen..box..alle grote spullen en al wat kleine dingetjes! Erg leuk!!! Zijn jullie al uit de naam? Wij twijfelen tussen drie namen nu..zo lastig!! Xx
Bizar! Het is een wonder dat babies van 24 weken oud het buiten de baarmoeder kunnen overleven. Wat een bezorgdheid brengt dat wel met zich mee. Vandaag precies 24 weken! Heb haar schopjes heviger gevoeld Soms had ik gewild dat ik eventjes naar binnen kan spieken, hihi. Kuitkrampen afgelopen nacht niet gehad..maar wat een rotgevoel is dat zeg. Slapen gaat op zich redelijk, maar liggen op mijn linker zij is niet altijd een makkie.. Wij hebben sinds een poosje de naam. We noemen haar nu ook al zo als we tegen haar kletsen Gisteren ingeschreven voor een zwangerschapscursus samen met mijn partner. Ideaal! Hij is graag betrokken, erg mooi om te zien!
Wij hadden al erg snel een naam voor een jongen en voor een meisje. De familie noemt hem nog 'kleine kees' of 'Diego' omdat hij al zo ontzettend hard schopt. Ik begin woensdag met de Cesar cursus. Ben benieuwd... aan de ene kant vind ik het erg nuttig maar aan de andere kant lijkt het me ook een beetje suf... Maar doe alles voor kleine kees dus dat ook dan maar Donderdag weer naar de verloskundige dan ben ik alweer 24+6... voor mij kan het niet snel genoeg gaan. Iedereen zegt altijd dat ik moet genieten van de zwangerschap (wat ik ook doe als meneer weer zijn karate oefeningen doet) maar ik vind het allemaal erg spannend en kan niet wachten hem gezond en wel in mijn armen te nemen in januari
Wij hebben ook al een tijdje een naam. Erg leuk om ons ventje al zo te noemen! Wat mij betreft kan het ook niet snel genoeg gaan hoor. Kan niet wachten tot januari! Al geniet ik er ook wel van, vooral van zijn schopjes dan Ongelofelijk dat ze met 24 weken al buiten de baarmoeder zouden kunnen leven, moet je toch niet aan denken dat dat gebeurt.. Hier komt over 2 weken de kinderwagen ipv over 4 weken, toch een aangename verrassing. Alvast lekker wegdromen bij alle spulletjes!
@Beertje: wat fijn om te horen dat jullie ook eindelijk wat positief nieuws hebben gekregen en dat er geen verdere afwijkingen bij jullie kindje is gevonden. @Emily: dat is echt rotnieuws, hopelijk gaat het helemaal goedkomen met het kleintje! Is echt mijn grote nachtmerrie, zou ook blij zijn als ik voorbij de 24/26 weken ben. Hier gaat alles gelukkig weer wat beter, heb goed mijn rust genomen en geen hoofdpijn en maagpijn meer. Nog wel last van brandend maagzuur maar al een heel stuk minder met de Gaviscon. De kleine is gelukkig ook nog lekker actief! Gisteren weer heerlijk wezen shoppen bij de baby-dump en prenatal, we kwamen weer met tassen vol thuis Wij hebben 2 namen, 1 naam zit al vanaf het begin af aan in ons hoofd en vinden we het mooiste. Is alleen wel een naam die in de top 20 staat en daarom twijfelen we nog over de 2e naam, die komt veel minder vaak voor.
Leuke tip voor wat betreft de namen: Top 10 kindernamen | Namenteller | Babynamen | WIJ.nl Naam van ons meisje is sinds 2004 maar 4x vergeven
Oh jaa die kuitkrampen! Elke nacht wel een paar keer.... Ik kan geen banaan meer zien haha Hier tot nu toe verder symptomenvrij door de zwangerschap heen gegaan... tot afgelopen weekend. Ontzettend veel last van mijn lage rug en bil, kan geen stap meer verzetten! En wat een pijn. Vandaag bezoekje aan de fysio, hopen dat dit wat verlichting geeft dat ik gewoon weer kan werken want ik vind het nog wat vroeg voor dit soort geintjes. Oh een naam hebben wij nog láng niet, en we "moeten" er nog twee verzinnen ook omdat we het geslacht pas bij de geboorte weten! Spulletjes hebben we des te meer Vorige week kamertje gekocht en kinderwagen staat hier al even te pronken. Kleine spulletjes zoals dekentjes etc koop ik zo nu en dan, dat verzacht de pijn van het geld uitgeven een beetje
Magnesium citraat helpt bij mij tegen de kuitkrampen. Bij de tuinen. Neem 2x100 per dag en nergens meer last van.Kon ook geen banaan meer zien 😂
Hier geen kuitkrampjes! Namen voor onze tweede zoon zijn wij nog steeds niet uit, maar hopelijk deze week wel
@Daantje: vervelend, hopelijk werkt de fysiotherapie! Hier gelukkig ook geen kuitkamp, af en toe wel last van rusteloze en pijnlijke benen in de nacht. Kinderkamer hier is zo goed als af op de kleine dingentjes na... lampje, kleedje, gordijnen enz. Zal binnenkort even een foto maken.
Controle was weer goed 👍 meneer ligt wel op dit moment helemaal overdwars... De bm was flink gegroeid, 1/3 nx... Verklaard de zeurende pijn links en rechts 😒 binnenkort weer bloedprikken omdat ik bloedgroep A neg. ben... Joeppie Kinderkamer schiet al op. Meubels staan er. Nu nog op de mdf boom en lampenkappen wachten... Die worden nog gemaakt. Morgen alweer 25 weken 🎉
Fijn dat alles goed was Elliepellie! Oh ja dan gaan ze kijken of je geen antistoffen aanmaakt? Ik ben rhesus C negatief dus moet met 27 weken ook weer bloedprikken. Leuk dat het kamertje al bijna helemaal af is!