@elliepellie: Mooi, ziet er echt leuk uit! @Nina en Emily: Ja, ik heb alles nu geregeld! Hotel is geboekt, schoonmoeder heeft de taart geregeld en zorgt voor het feestje na de receptie dus daar hebben wij gelukkig geen omkijken naar. Vriendin gaat foto's maken tijdens en na de ceremonie, trouwringen zijn binnen, vriend heeft een pak en gisteren is ook eindelijk mijn jurk binnengekomen. Vanwege ons kleine budget heb ik deze besteld in China, was erg spannend wat de kwaliteit zou zijn en of hij op tijd zou komen, maar gelukkig is hij er, en pas ik hem ook nog eens (jurk is strak bij borsten en loopt dan wijdt uit). We hebben er voor gekozen om het klein te houden, we sparen liever voor onze kleine meid dan dat we in een dag een hoop geld uitgeven Heb altijd gedroomd van een grote bruiloft maar nu het zover is hoeft het voor mij ook niet zo, ben al heel blij dat mijn vriend eindelijk mijn man gaat worden en dat we dit kunnen vieren met onze naaste familie en vrienden. We hebben een korte ceremonie en gaan daarna nog met ze alle (40 man) wat drinken en taart eten bij mijn schoonouders, daarna foto's maken in een mooi park en dan gaan mijn vriend en ik door naar ons hotelkamer, een hele mooie bruidssuite <3 Dag daarna nog lekker samen een dagje naar een dierentuin toe.
Wij zijn vorig jaar getrouwd... Een ieniemienie ceremonie.. We waren maar met zijn tweetjes. We zijn namelijk in Las Vegas getrouwd en ik heb er geen spijt van dat het zo klein was 😀 Wij hadden ook zoiets van geld sparen want het was voor ons echt het startsein om met kinderen te beginnen... De hele mikmak koste $150, dat was inclusief limosine, 100 foto's door een fotograaf en Elvis heeft ons in het echt verbonden... Kon zelfs nog een liedje van af. Ik had ook een jurk besteld in China... Was prima 👍
@elliepellie: leuk die boom en lamp! Welke online winkel was dat? @moontje: fijn dat alles geregeld is, en met 40 mensen is het toch ook weer niet heeeeel erg ieniemini! Handig ook dat de taart bij je schoonouders is, scheelt veel receptieregelwerk. En wat goed dat de jurk mooi past!!
dat is freubelshoponline.nl Klein atelier die alles op bestelling maakt (handgemaakt) in principe kan je de dingen zo laten maken zoals jij dat wilt. XXL boom | freubelshoponline
Wauw heel mooi kamertje Elliepellie! Moontje86, wat spannend dat jullie gaan trouwen! Hebben jullie goed dat jullie het klein houden en jullie geld gewoon voor jullie kindje te gebruiken
Mooi elliepellie!! En trouwen in las vegas, cool!! moontje, spannend maar fijn dat allrs geregeld is. Iedereen doet t toch op zn eigen manier, het trouwen, en t belangrijkst is dat jullie het leuk hebben! Wij zijn inmiddels al weer ruim 6 jaar getrouwd. Wij hadden alles er op en er aan, kostte een vermogen, maar heb er geen spijt van. Daarna naar de maledivem, zo'n hotelkamer op palen in de zee....
@mamavjulia: Welkom! Ik ga je op de lijst zetten @elliepellie: Vegas, gaaf! Is ook wel heel bijzonder om daar te trouwen. @Nijntje: Super mooi is dat ook zo'n luxe overnachting in het buitenland <3
bevallingslijst 16 januari elliepellie, ?? jaar , 1e kindje, jongen 17 januari sterre12, 32 jaar, 1e kindje, jongen 18 januari love2live, 31 jaar, 1e kindje, meisje 20 januari moontje86, 28 jaar, 1e kindje, meisje mommychar, 26 Jaar, 2e kindje, jongen 21 januari nijntje27, 32 jaar, 3e kindje, zh (ks) jongen annadre, 29 jaar, 2e kindje, jongen 22 januari daantje1987, ?? jaar, 1e kindje, mendy, ?? Jaar, 2e kindje, julia88, 25 jaar, 1e kindje, jongen 23 januari mamavjulia, ?? jaar, 3e kindje, Meisje 24 januari beertje13, 24 jaar, 2e kindje, 25 januari joyyke85, 28 jaar, 2e kindje, zh, Meisje tscm, 29 jaar, 2e kindje, nadesy, 30 jaar, 5e kindje, 26 januari lola1982, 31 jaar, 2e kindje, bayja, 32 jaar, 1e kindje, Sophia5, 25 jaar, 1e kindje, Jongen Tetje0885, 29 jaar, 5e kindje 27 januari loesje9, 27 jaar, 1e kindje, nina75, 35 jaar, 3e kindje, 31 januari Wishgirl, ?? jaar, 1e kindje key, 26 jaar, ?? kindje usababy, 29 jaar, 1e kindje, emily27, 30 jaar, 2e kindje, jongen momma, 29 jaar, 1e kindje, meisje 2 februari vio, 23 jaar, 1e kindje, 5 meisjes, 8 jongens, 13 verrassingen *ziekenhuis of thuis bevalling (zh of thuis) afsprakenlijst 21/10 elliepellie, controle VK 21/10 moontje86, controle VK 4/11 moontje86, Pretecho 3D/4D vlindertjes nanette reckless anjou yvonneh
Ik heb nog wat voor de lijst Ben inmiddels al een tijdje 33 jaar... 31/10 controle gyn 1/11 3d/4d echo
Zo controle weer gehad. Alles was goed met de kleine man en hij lag deze keer met zijn koppie naar beneden ipv overdwars wat hij de laatste 5 weken lag. Zegt niet zo veel momenteel want het is wel een draaivot maar hopelijk blijft hij lekker zo liggen 👍 Moest ook bloedprikken vanwege rhesus factor... Altijd leuk .... Gelijk naar ijzer gekeken en die was 7,4 net zo hoog als met 12 weken. Over 3 weken controle en over 5 weken groeiecho/liggingsecho. Die doen ze standaard bij mijn vk. Ow ik ben btw 31 😝
Hi iedereen, Ik meld me ook weer eens.. @Emily; wat een geweldig nieuws, ik ben zo blij voor je! Wat zal het een opluchting zijn zeg... Bij mij gaat alles goed. De verbouwing is bijna af dus we kunnen ook bijna verhuizen. Het duurt allemaal wel lang; ik ben er nu wel echt aan toe om in het nieuwe huis te gaan wonen. Mn buik begint te groeien en die begint dan ook wat in de weg te zitten, met name als ik op de grond zit (bijv om een vloer te leggen). Dus ik doe het de laatste weken wat rustiger aan dan VL. Gelukkig hebben we veel hulp. Bij mij beginnen de hormonen ook op te spelen; ik wil dat kamertje gewoon af hebben, ook al hebben we nog 3 maanden. Ik word er gewoon onrustig van. Ik weet niet meer wie het vroeg maar om nog maar even te reageren op de vraag over seks. Bij ons is het ook een tijdje wat minder. Dat komt door een combinatie van drie dingen; mn vriend vond het een tijdje een heel gek idee om het doen met de baby in mn buik, ten tweede was ik een paar weken best wel droog van onder, en als laatste ben ik gewoon erg moe door het verbouwen. De eerste twee zijn inmiddels opgelost, hopelijk komt er dus verandering in als we verhuisd zijn
Fijn Elliepellie, een liggingsecho over 5 weken. Onze kleine uk ligt elke keer weer anders, dat kon ook nog wel even duren zij de vk. Hopelijk ligt hij in de juiste positie tegen de tijd dat hij niet meer kan draaien... En hopelijk kunnen ze dat tegen die tijd goed voelen want bij ons doen ze zo'n extra echo niet.
@elliepellie: fijn dat alles goed was! Ik ga morgen de lijst weer even bijwerken Ik ben helaas doorgestuurd door de VK naar het ziekenhuis vanwege mijn klachten en hogere bloeddruk. Ze zijn nu een hartfilmpje aan het maken, en hebben bloed en urine afgenomen. Afwachten nu...
Hallo dames! Al een tijdje niet meer geweest hier dus weer even een update. Ben inmiddels alweer 26 weken en nu voel ik de schopjes echt heel duidelijk. Ik zie ook mijn buik bewegen, zo leuk om te zien. Wel heb ik nog altijd een bescheiden buikje voor 26 weken. Heeft iemand dat ook? Mensen zeggen wel dat ik een mooi buikje heb dus vind het wel goed zo hihi. Over de kuitpijn vraag; vannacht had ik er voor et eerst last van. Zo vervelend werd er gwn wakker van. Verder kan ik alleen op mijn linker of rechterzij slapen. Op mijn rug word na een paar minuten vervelend. Verder met seks is alles nog steeds prima we hebben nog steeds elke dag seks dus niks te klagen haha Donderdag weer controle bij de VK. Krijgen jullie nog steeds echo's. Ik niet meer sinds de 20weken echo omdst ze zeggen dat ie al te groot is voor het beeld.. maar ik zou nog wel willen weten of ie goed groeit enso.. Xxxxx
Ik krijg met elke controle een echo... Erg leuk want vandaag kon je echt mooi zijn mondje en neusje zien ook was hij op zijn knuisje aan het zuigen zo schattig 💕