mommy's to be 15 t/m 31 januari 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boef12, 14 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Moontje, gefeliciteerd!
    hopelijk heb je een leuke dag gehad en komt er nog een super avond (en nacht ;))

Elliepellie, lekker!!

ik heb 5 dec mn laatste werkdag en begin begin juli weer. Neem meteen aan mn betaalde ouderschapsverlof weer op. Dan nog twee weekjes werken en dan wee zomervakantie.... heerlijk!!

2. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Moontje je bent inmiddels een getrouwde vrouw, wens je nog een prachtige nacht in het hotel. Gefeliciteerd!!

Goed geregeld Ellie en Nijntje.

3. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    Bedankt allemaal! :D
    Het was een fantastische dag, we hebben genoten! <3
    Hotelkamer is ook prachtig. Straks gaan we nog naar de dierentuin en dan vanavond pas weer richting huis. Zal morgen een groter verslagje en wat foto's plaatsen.

4. daantje1987

14 mei 2014
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Moontje, gefeliciteerd! Wat fijn dat jullie een mooie / leuke dag hebben gehad! Ik ben benieuwd naar de details :D

@ Elliepellie en Nijntje, wat lekker geregeld zeg, zo lang verlof!

Ik begin mij er over te verbazen dat het nu ineens heel snel lijkt te gaan voor mijn gevoel!
    Volgende week vrijdag komt het kamertje, we hebben het kinderdagverblijf defnitief geregeld, gisteren is de kraamzorg geweest voor een intake, ik ga aftellen voor verlof, heel gek!

En wat me gisteren bij de intake heel erg opviel, het ging tot nu toe altijd over mijn zwangerschap, en nu gaat het steeds vaker over ons kindje, dan word het toch wel heel echt ineens!
    Nu nog een naam (2 want, geslacht onbekend) en een kaartje (ook 2...) uitkiezen :(

5. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Gefeliciteerd moontje86!!

Elliepellie en Nijntje, wat heerlijk zo lang verlof! Ik ga half december met verlof en begin april moet ik weer beginnen. Dus gewoon 16 weken. Vind het een beetje rot voor m'n collega's om langer vrij te vragen.

6. Momma

Momma Actief lid

9 mei 2013
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal hoe gaat het hier!! Hoe voelt iedereen zich inmiddels??
    Ik ben toch vaak duizelig merk ik. Moe ben ik eigenlijk niet, maar kan niet lang lopen bijv. Na 1,5 uur shoppen ben ik al moe . Pfff meerdere mensen doe dit hebben?! Had het niet maar sinds deze week pffff. Ga nog een 3D echo doen binnenkort wilt toch de kleine zien Hihi meer mensen die dit gaan doen?! En waar??

7. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Och daar had ik gewoon sch*t aan :p normaal ben ik ook een echte work-o-holic en hou altijd rekening met de andere collega's maar die nemen ook om de haverklap vrij of zijn 'ziek' en dan mag ik op mijn vrije dag weer komen... Ik heb nog zo'n 60 overuren en nog 3 weken vakantieverlof van dit jaar wat ik niet op krijg voor het eind van dit jaar. Dus lekker voor mijn verlof een paar weekjes vrij (ik zou zowiezo met 34 weken met verlof gaan, nu dus 32 weken) en na mij verlof ook nog eens 4 weken :D tjakka

Moe ben ik ook wel ja... knap wel eens een uiltje tussen de middag. Harde buiken bijna geen last meer van! Wat een opluchting. Kleine Kees is ook lekker druk, hij heeft wel een flinke voorkeurshouding. Koppie naar beneden en voetjes in mijn rechterzij en dan lekker schoppen richting mijn ribben, AU! Buik is ook goed gegroeid. 11-11 weer controle, ben benieuwd. Vorige keer lag mijn bm 2 weken op de groei voor maar nog wel binnen 'mijn curve' zei de vk. Kijken of dat nu weer zo is of dat ik toen net een groeispurt heb gehad. 25-11 zowiezo groei/liggings echo, standaard procedure bij mijn vk

8. Nina75

Nina75 Actief lid

9 nov 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat heerlijk om zo lang verlof te hebben!
    Ik overweeg ook om met vakantie, overuren en ouderschapsverlof langer thuis te blijven.
    Mijn werk is lastig te combineren met kolven en ik wil eigenlijk wel langer dan 10 wk borstvoeding geven. Bovendien lijkt het me best druk met drie koters straks &#128563;.
    Ondertussen nog volop aan t werk. De baby beweegt lekker en ligt niet meer zo laag als eerst, waardoor ik me een stuk beter voel. Over 10 dagen echo; kijken of het goed groeit. Ik krijg kleine kinderen, dus ik word vanaf nu een beetje in de gaten gehouden...

9. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    Hoi Meiden,

Het heeft even wat langer geduurd, maar hier een paar foto's van de trouwdag!
    Deel 1...

10. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    Deel 2...

11. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    We hebben echt een super mooie dag gehad!
    Wat voelde/voel ik me gelukkig zeg, kan het bijna niet omschrijven.
    We hebben echt van elkaar genoten, van het feest, de mensen om ons heen en het prachtige weer. Heb het in mijn jurk geen seconden koud gehad, daar hebben we echt geluk mee gehad.

Ceremonie was kort, maar lang genoeg. Een heel verhaal hoeft voor ons niet hahaha. Alle mensen die we hadden uitgenodigd waren er en vonden mijn jurk erg mooi. Niemand wist dat ik een trouwjurk zou gaan dragen dus dat was een verrassing. Mijn man, zei voor de ceremonie nog heel stoer dat hij niet nerveus was, maar tijdens de ceremonie werd mijn hand zowat fijn geknepen hahaha. Het heeft me wat moeite gekost maar ik heb geen traan laten vallen :p

Na de ceremonie zijn we naar het huis van mijn schoonouders gegaan, die hadden een hele mooie taart besteld! en het huis mooi versiert.
    We hebben daar een soort receptie gehad met drankjes, hapjes en natuurlijk de taart. We zijn met een hoop mensen op de foto geweest en hebben geprobeerd iedereen even te spreken, de tijd vliegt op zo'n moment echt voorbij.

Daarna zijn we met mijn broertje en zijn vriendin doorgegaan naar het bos voor nog een paar foto's van ons samen. Toen broertje en vriendin afgezet en zijn we door gegaan naar ons hotelkamer in Houten.
    Ik was nog in trouwjurk en mijn man in pak en dat trok redelijk wat aandacht bij aankomst hahaha. Waren zelf onbekende mensen die ons kwamen feliciteren, erg leuk!

In het hotel hebben we in het restaurant wat gegeten, daarna zijn we naar onze suite gegaan en daar zijn we lekker samen in onze grote hartvormige jaccuzzi gegaan, dat was echt heerlijk!
    Champagne erbij (ik Jip&Janneke bubbels ;)) kaarsjes om het bad heen gezet en rozenblaadjes neergelegd. Denk dat we zeker wel langer dan een uur in bad hebben gelegen.

Volgende dag lekker ontbijt op onze suite, dus konden we uitslapen en langzaam aan wakker worden. Na het uitchecken zijn we naar Burger Zoo gegaan, ook toen hadden we weer geluk met het weer. Was wel een stuk kouder dan maandag maar wel zon.
    Dierentuin was erg mooi, ook veel jonge dieren gezien <3

12. Momma

Momma Actief lid

9 mei 2013
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk moontje!! Alsnog gefeliciteerd!!

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Wat heerlijk Moontje, super! En nu dus een getrouwde vrouw

all, vandaag naar de gyn geweest. Ons manneke groeit goed, was goed aan het bewegen en was knap!! ;) hij lag er perfect bij voor een 3d echo, maar dat doet de gyn niet. De 2d echo was echter zo mooi dat het 3d leek. Morgen de echte 3d/4d echo, benieuwd. Onsmanneke wordt nu geschat op zo'n 1300gr. Gaat dus als de goede kant op! *scheelt nog maar 1 kg met levi tijdens zijn geboorte*

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Oja en ik heb drie data gehoord waarop de ks gepland gaat worden. Ik weet dus welke datum ik uiterlijk weer mama word! De babymoetdan natuurlijk wel zo lang blijven zitten, maar dat zien we dan wel ;)

15. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Wat een mooie foto's moontje86! En wat heb je een mooie jurk aan! Jullie zien er erg gelukkig uit :D een super dag dus!

Ik ga eens met mijn roosteraar overleggen over de vakantieuren opmaken. Ik heb dit jaar ook nog 4 weken aan vakantie uren, maar hoef nog maar 6 weken te werken. Dus wordt lastig opnemen denk ik. Hopelijk volgend jaar wat meer vakantie!

Nijntje wat bijzonder om de mogelijke geboortedatum van jullie kindje al te weten! Dan moet de baby wel tot die datum blijven zitten inderdaad..

16. daantje1987

14 mei 2014
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Moontje gefeliciteerd, wat een super mooie foto's!!

17. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Mooi hoor Moontje! Gefeliciteerd met jullie trouwdag, fijn dat het weer zo heeft meegewerkt!

Hier is het 3e trimester ingegaan, heerlijk! Kraampakket binnen en afspraak kraamzorg intake staat gepland.
    Langzaam maar zeker begint het echter te worden, maar soms lijkt de tijd niet voorbij te gaan..

Komt ook door mijn onregelmatige werktijden, dan wel dan niet zucht.. Op zich wel fijn kan dan veel rust nemen maar het schiet dan gewoon niet op hihi.

Buik groeit ontzettend hard hier, lijkt wel een basketbal inmiddels:$
    Voel ook steeds duidelijker wat het is wat duwt, voetje of handje zeg maar. Ze wordt met de dag sterker en dat voelt wel goed<3

18. Momma

Momma Actief lid

9 mei 2013
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames! Effe vraag tussendoor di al een kindje hebben of misschienook voelen. Ik heb sinds 2 dagen dat ik de baby helemaal niet meer in mijn buik meer voelbaar alleen extreem laag bij mijn schaambot of letterlijk in mijn vagina en achter in mijn anus. Is super pijnlijk is het wordt gek van. Voelde de baby altijd in mijn buik rechts op links ni dus niks. Alleen daar beneden alsof een kat in mijn buik zit die vanbinnen keihard krast zo raar joh. Wordt er gek van is echt pijnlijk . Herkent iemand dit??

19. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Ik herken het niet Momma. Voel hem wel vaak bij m'n schaambot, maar ook hoger. En het is zeker niet pijnlijk. Ik zou het wel even navragen aan de vk!

20. daantje1987

14 mei 2014
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nee, ik herken dat ook niet...? Misschien idd morgen even VK bellen?

Deel Deze Pagina