mommy's to be 15 t/m 31 januari 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boef12, 14 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    w00t 32 weken! Gaat wel snel nu.... Toen ik zoveel pijnlijke harde buiken had vanaf 17 weken was dit mijn minimale "doel".... Gelukkig gaat het nu zoveel beter! Op naar de 34 weken

2. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Hebben jullie dat trouwens ook dat jullie slecht slapen? Inslapen gaat prima maar ik krijg halverwege de nacht zo'n pijn in mijn heupen! Voorheen hielp het kussentje tussen de knieen nog maar de afgelopen nachten was echt een drama! Ook al ging ik op mijn andere zij liggen blijf ik er nog last van houden en na een tijdje doet mijn andere heup ook pijn.... Op mijn rug liggen wil ik niet echt meer... Heb het gevoel dat er dan vanalles afgekneld word

Nog ff dan kan ik weer 'normaal' op mijn buik slapen.... Man o man

3. daantje1987

14 mei 2014
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja heel herkenbaar! Ik heb als ik op mijn zij lig halverwege de nacht alsof er een olifant bovenop op mijn heup is gaan zitten en mijn bekken nog harder in het matras duwt. Kussentje geeft wel wat verlichting, maar raak ik ook vaak "kwijt" 's nachts. ;)

Heb nu trouwens zowiezo al weer meer last van mijn bekken, vanaf volgende week 25% minder werken, t is maar voor 2,5 week tot mijn verlof, maar hé, ik moet het wel redden tot die tijd....

4. Momma

Momma Actief lid

9 mei 2013
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dames heb dat ook hoor als ik op zij lig kan wel blijven draaien wat ook super pijnlijk is pffff en dat plassen ook tussendoor wordt gek van! Baby is soms super druk maar wordt niet wakker van gelukkig. Hebben jullie ook dat je soms zit op de bank op zo en dat je in kont gewoon de baby voelt bewegen soort schok?? terwijl ze kopje onder ligt echt raar!

5. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik heb wel soms dat hij zo hard schopt dat het echt pijn doet! Maar ik denk dat de ruimte wat beperkter word want ik voel hem wel veel maar het is meer schuiven en duwen geworden... Dan zie je mijn buik helemaal golven... Net een alien buik haha. Ook voel ik precies waar zijn billen, rug etc liggen.

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Gelukkig jullie hebben ook ellendige nachten. Ben ik niet de enige...

het gaat nu idd wel erg snel, al ben ik wel aan het aftellen.
    Woe weer naar de gyn. Dan ook ff navragen hoe het zit met kinkhoest, aangezien het bij mij op t werk en bij esmee in de klas heerst en ik twee blaffende kids heb (maandag dus denk ik maar ff voor de zekerheid naar de huisarts met levi)

7. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Ik slaap snachts vaak nog heerlijk. Soms veelast van me bekken.

Ik heb meer last van emo buien. Wat niet komt door de situatie maar door de hormonen. Ik huil om alles hahah

8. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Vanacht weer beroerd geslapen... Bah! Zou eigenlijk naar mn ouders in Alkmaar gaan maar heb net besloten niet te gaan... Ben kapot, moe en zie het niet zitten om dik 2 uur in de auto te zitten, daar op de bank leuk te doen en dan daar in een ander bed te slapen... Nee bedankt!

Die huil buien heb ik ook (net nog haha)

9. Sophia5

Sophia5 Lid

5 aug 2013
    96
    0
    0
    Slapen is bij mij ook een drama idd. Vooral het omdraaien is vervelend. En kan ook alleen maar op mijn zij liggen. En dan heb ik het nog niet over snachts elke keer eruit om te plassen pffff ahah.

Khad woensdag de groeiecho en alles was goed gelukkig :)

hij weegt nu 1522gram.!

X

10. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Slapen is hier ook geen pretje. Ben ook weer moe na vannacht. Gelukkig geen last van emo buien.

Fijn dat de echo goed was Sophia!

11. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden, mag ik gezellig meekletsen..

Ik ben vandaag 31 weken zwanger en ben 24 januari uitgerekend van mijn 2e dochter!

12. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Welkom! Gezellig

13. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Welkom, zijn op dezelfde dag uitgerekend zie ik:). Hier ook last met slapen van het omdraaien, zijn denk ik de banden die het zwaarder krijgen.

Wat huilbuien betreft herken ik ook dat wel, zo af en toe. Van mij mag de tijd gaan vliegen, heb het langzaam maar zeker met momenten wel gehad.

14. DearAngel

DearAngel Lid

29 mei 2014
    12
    0
    1
    Vrouw
    Roden
    Zwanger van ons eerste wondertje en uituitgerekend op 29 januari :)
    kan nu al bijna niet wachten tot ze er is.!
    Nu 30 weken en 2 dagen en moet zeggen dat ik niet veel klachten heb gehad..
    pas de laatste paar weken word men rugpijn erger en deze week af en toe misselijk of last van maagzuur.. maar mag niet echt klagen denk ik zo ;)

15. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook slecht slapen, vaak wakker 's nachts. Mijn dochter van 3 wordt al om half 7 wakker dus langer in bed blijven zit er ook niet in en d'r middag slaapje doet ze ook al maanden niet meer.

Ben ook al stiekem begonnen met aftellen, van mij mag ze nu wel komen!

16. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Slecht slapen, check! Inslapen gaat prima, maar halverwege de nacht steeds meer last van onderrug en benen. Bekken lijkt prima, dus denk dat een kussentje geen verschil gaat maken. Zijn vooral mijn knieën die gedurende de nacht steeds pijnlijker worden, weet niet zo goed waarom. Zal het dinsdag eens aan de vk voorleggen.

Wat fijn, Beertje, dat jullie kindje het gegeven de omstandigheden goed doet!!

17. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Morgen om 8:30 de groeiecho... ben benieuwd hoe groot/zwaar de kleine man nou is :) mijn vk heeft ook een 3d echo apparaat en ik hoop stiekem dat ze die ook aanzet morgen (durf dat nooit zo te vragen) ben echt benieuwd hoe hij eruit ziet, of hij veel haar heeft of niet hehe. Ik had als pasgeborene namelijk een grote bos pikzwart haar (en ben blond geworden... weird) en mijn man die is blond en werd in principe kaal geboren.

18. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    Leuk dat toch nog veel meiden een zwangerschapsshoot gaan doen :)

@Beertje: wat fijn om te lezen dat jullie kindje het zo goed doet!

@Elliepellie: Slecht slapen herken ik ook, inslapen gaat meestal wel goed maar ik wordt ook vaak wakker door pijn in me heupen. Kan dan beter zonder kussen slapen dan met. Ook nog steeds last van brandend maagzuur, heb soms het gevoel te stikken s'nachts. Heel irritant

Succes morgen met de echo! Mischien kan ze even kijken in 2D naar het hoofdje? Bij onze 3D echo waren de haren van onze kleine meid heel duidelijk te zien met 2D.
    Ik werd ook geboren met een hele bos haar, en man was ook kaal bij de geboorte. Onze kleine meid had met 28 weken al 1 cm haar achterop haar hoofdje :D ben benieuwd.

@Sophia: wat fijn dat de groeiecho goed was!

@mama Jlyn & DearAngel: Welkom! Ik ga je op de lijst zetten ;)

Ik ben ook al begonnen met aftellen, morgen 32 weken maar ben er soms wel een beetje klaar mee. De afgelopen weken zijn af en toe erg stressvol geweest... Ben nu inmiddels 4x in het ziekenhuis geweest voor een CTG. 2x vanwege mijn hoge bloeddruk, die gelukkig nu redelijk onder controle lijkt en de laatste 2x vanwege minder leven voelen. Gelukkig gaat het volgens de CTG scan wel goed met onze kleine meid, maar ik maak me soms toch wel zorgen als ze minder beweegt.

Op de dagen dat ze goed beweegt dan kan ze flink trappen, richting mijn ribben... erg pijnlijk soms. Je voelt gewoon haar voetje aan de buitenkant van mijn buik als ze aan het duwen is hahaha.

19. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    bevallingslijst
    16 januari
    elliepellie, 31 jaar, 1e kindje, jongen
    17 januari
    sterre12, 32 jaar, 1e kindje, jongen
    18 januari
    love2live, 31 jaar, 1e kindje, meisje
    20 januari
    moontje86, 28 jaar, 1e kindje, meisje
    mommychar, 26 Jaar, 2e kindje, jongen
    21 januari
    nijntje27, 33 jaar, 3e kindje, zh (ks) jongen
    annadre, 29 jaar, 2e kindje, jongen
    22 januari
    daantje1987, ?? jaar, 1e kindje, -
    mendy, ?? Jaar, 2e kindje, -
    julia88, 25 jaar, 1e kindje, jongen
    23 januari
    mamavjulia, ?? jaar, 3e kindje, Meisje
    24 januari
    beertje13, 24 jaar, 2e kindje, -
    mama Jlyn, ?? jaar, 2e kindje, Meisje
    25 januari
    joyyke85, 28 jaar, 2e kindje, zh, Meisje
    tscm, 29 jaar, 2e kindje, -
    nadesy, 30 jaar, 5e kindje, -
    26 januari
    lola1982, 31 jaar, 2e kindje, -
    bayja, 32 jaar, 1e kindje, -
    Sophia5, 25 jaar, 1e kindje, Jongen
    Tetje0885, 29 jaar, 5e kindje -
    27 januari
    loesje9, 27 jaar, 1e kindje, -
    nina75, 35 jaar, 3e kindje, -
    29 januari
    DearAngel, ?? jaar, 1e kindje, Meisje
    31 januari
    Wishgirl, ?? jaar, 1e kindje, -
    key, 26 jaar, ?? kindje, -
    usababy, 29 jaar, 1e kindje, -
    emily27, 30 jaar, 2e kindje, jongen
    momma, 29 jaar, 1e kindje, meisje
    2 februari
    vio, 23 jaar, 1e kindje, -

7 meisjes, 8 jongens, 14 verrassingen

*ziekenhuis of thuis bevalling (zh of thuis)

afsprakenlijst
    25/11 Elliepellie, Groei-echo
    27/11 Joyyke85, Controle VK

2/12 Moontje86, Controle VK/Bevalplan

vlindertjes
    nanette
    reckless
    anjou
    yvonneh

20. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014