mommy's to be 15 t/m 31 januari 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boef12, 14 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Is het bij jou dan niet zo dat je vanaf week 35/36 wekelijks op controle moet? Ik moet vanaf volgende week wekelijks komen....

2. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    Nee, raar he?
    Ik ben nu 35 weken, heb pas weer over 2 weken controle en daarna weer 2 weken later...
    Vindt het daarom ook heel vervelend dat ze me bloeddruk niet 1x per week willen controleren.

3. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Raar hoor Moontje, ik ga nu ook nog om de 2 weken maar daarna wordt t om de week dacht ik.

Verder heb ik hier de vluchttas al klaar, mijn spullen en die voor de baby. Ben onrustig, heb ook het gevoel dat het niet heel lang meer duurt. Kan natuurlijk helemaal tussen de oren zitten, heb ook nesteldrang en wil gewoon alles afhebben..

Vannacht flinke krampen gehad, die zijn weer afgezakt. Vandaag verder rustig geweest op wat harde buiken na. Ging net plassen en toen ik naar de kamer van mijn zoon liep voelde ik wat lopen pff.. ik weer naar de wc en geroken maar kan er niks van maken.. ben ik nu paranoïde of verlies ik vruchtwater. Heb dit nog nooit eerder meegemaakt dus weet het niet. Heb in ieder geval een maandverband, mocht ik vocht verliezen dan is het opgevangen en dan kan ik de vk bellen. Hoop dat het loos alarm is, wat het dan wel was weet ik ook nie..

4. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Jeetje joyke.. bij twijfel altijd bellen he

5. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Niks meer verloren.. wat het dan wel was? Zal wel goed zijn hoop ik. Ga lekker mn bed in en mn rust nemen.

Goodnight ladies

6. Nina75

Nina75 Actief lid

9 nov 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed gegaan vannacht Joyyke?
    Misschien toch wat urine geweest?

Man schildert vandaag de muur van de babykamer. Ik heb de eerste kleertjes gewassen; dus hoop dat hier voor de kerst alles klaar is.

7. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik heb dat ook soms hoor dat ik het gevoel heb dat het er gewoon uitloopt... Blijkt toch afscheiding te zijn maar bij twijfel altijd bellen! Ik heb 1x de vk ervoor gebeld, die deed een testje en het scheen goed te zijn....

Holy moly! Voor het eerst in 3 weken lekker geslapen!! Geen voorwerk of pijn... Had het echt nodig

8. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Goed in de gaten houden Joykke! Kan vanalles onschuldigs zijn, urine of afscheiding, maar wel goed in de gaten houden...

@moontje; gewoon volgende week bellen dat je je ongerust voelt en een extra controle wil. Als het goed is kun je dan wel even langskomen voor snelle controle. Dan heb je ook die wekelijkse controle, al is het dan niet van tevoren ingepland.

9. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ja gewoon liegen 😉, zeg dat je veel hoofdpijn hebt en sterretjes ziet... Mag je zeker extra langskomen. En anders even met de ha babbalen of die je bloeddruk niet een keer extra controleerd

10. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Hoi dames,

Ja denk dat het wel urine geweest moet zijn, is niks meer gekomen. Echt geen zin in van die situaties elke x dat ik denk chips er gebeurt iets grr.. Maargoed gelukkig maar want het is nog te vroeg.

Idd Moontje anders beetje aandikken, dan mag je vast wel langskomen. Better safe than sorry

11. Sterre12

Sterre12 Actief lid

29 sep 2011
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat is er hier veel gekletst de afgelopen dagen! Je kan wel merken dat bij iedereen de kwaaltjes toenemen en sommigen verlof hebben en dus meer tijd om te schrijven ;) Ik ook! :-D

@Moontje; wat naar zeg, dat je je door de vk in het zkh niet serieus genomen voelt. Ik zou inderdaad de volgende keer een ander vragen. Zoiets als de ligging anders inschatten terwijl de vk de week er voor zei dat het al ingedaald was, is gewoon heel dom. Ik sluit me bij de rest aan; gewoon bellen, klachten overdrijven en dan tussendoor langs gaan voor controle! Het is trouwens niet altijd vanaf nu elke week controle hoor; ik zit ook de komende tijd nog op eens in de twee weken. Pas volgend jaar ga ik naar eens per week. Komt misschien ook door de feestdagen; als ze geen problemen verwachten dan plannen ze je daarna in.

@Nieuwkomertje; maagzuur is voor mij ook de grootste kwaal. Heb je al Antagel geprobeerd? Dat is een drankje, bij de apotheek te verkrijgen zonder recept. Heb ik na overleg met gyn gehaald. Werkt bij mij beter dan Rennies, al is het ook geen wondermiddel.

Ik heb sinds vandaag echt verlof. Ik slaap al drie nachten achter elkaar beroerd; wordt om 4 uur wakker, kan niet meer slapen. Zo pak ik natuurlijk veel te weinig nachtrust.. Gelukkig hoef ik vanaf vandaag niets meer; toen VL de deur uit was heb ik van 7 tot 9 nog even geslapen gelukkig.

Hierdoor was ik vandaag dus erg moe. Ik heb nog geen ''last" van nesteldrang, maar dat kan dus ook door de vermoeidheid komen. Het is thuis nog een zooitje en er moet heel veel gebeuren maar ik heb er het fut niet voor. Dat voelt wel naar; komt mn vriend straks thuis en dan is het niet opgeschoten.. Naja, als het goed is heb ik nog een paar weken; hopelijk gaat het later wat beter..

12. Sterre12

Sterre12 Actief lid

29 sep 2011
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bizar trouwens; vandaag over precies een maand ben ik uitgerekend. Het wordt opeens wel heeeeel erg echt allemaal...

:$ Paniek!!!

13. nieuwkomertje

nieuwkomertje Actief lid

18 apr 2014
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ik had dat gevoel gisteren. Het drong ineens tot me door dat het 16 december was en ik 16 januari uitgerekend ben. Ik begin het nu best spannend te vinden!

Maagzuur is echt vreselijk vervelend. Ik ben er de hele dag wel van bewust en het is bij mij ook zo erg dat ik er regelmatig van moet overgeven. Rennies verbloemen het maagzuur even, maar het komt al vrij snel net zo hard terug. Mijn moeder had het idd ook over Antagel dat zou moeten helpen, toch maar eens proberen. Dat ik in ieder geval redelijk maagzuurloos de kerst door kan komen ;)

Hier ook een zooitje maar te moe. Ik slaap 's nachts bijna niet meer. Ben elke nacht om 3 uur nog op. Ga aan van alles lopen denken en lig niet fijn. Had me verlof anders voorgesteld. Dat ik eindelijk de energie zou hebben om alles af te maken en daarna ontspannen te genieten, maar tot zover is het verre van ontspannen. Veel visite en het idee dat er nog van alles moet gebeuren en die kwalen en de moeheid. Dacht laatst stel je voor dat ik eerder beval en het nog zo'n zooi is en de kraamverzorgster zo moet komen :) Toch van het weekend maar eens ff doorzetten. Vrijdag 36 weken zwanger, bed moet ook op klossen dan. Een hele klus ons bed op klossen krijgen. Is er niet echt het bed voor.

14. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik gebruik gaviscon tegen maagzuur... Dat gaat redelijk.

Hier ben ik al weken klaar... Had alles al klaar omdat ik al in de ziektewet zat. Volgende week heeft ML vrij en gaat alles poetsen zegt hij... Ik laat hem lekker zijn gang gaan dus 😀 en het bed hoeft niet op klossen, we hebben een boxspring en die is al hoog genoeg 👍

15. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    Ga als ik twijfel inderdaad gewoon bellen.
    Me man zei ook al, dan bel je gewoon over een week en zeg je dat je het niet vertrouwd.
    Kijk gewoon even hoe ik me voel. Tot nu toe vandaag maar 1x hoofdpijn en een opgejaagd gevoel gehad, dit zakte gelukkig na een uurtje weer af.

@Joyyke: Wel even schrikken, gelukkig is er niet meer gekomen! Inderdaad even goed in de gaten blijven houden.

@Sterre: Die ene VK uit het ziekenhuis komt inderdaad niet meer aan mijn lichaam. Heb ook echt een mega grote blauwe plek van het bloedprikken op mijn arm :$ Heb het ook bij mijn eigen VK aangegeven dat ik me echt heel naar voelde door de manier hoe ze met ons omging en door de fouten die ze maakte.

Fijn dat je nu ook verlof hebt! Probeer lekker zoveel mogelijk rust te nemen, de dingen die je moet doen kunnen ook morgen of overmorgen nog ;)

16. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Hier beginnen de striemen te komen. Bij zoonlief zijn me die bespaard gebleven, op mijn buik althans. Nu beginnen ze op mijn lovehandles op te komen.. Hoop zo dat het niet te erg wordt. Weet dat ik er iets moois voor terugkrijg maar moest toch even slikken toen ik ze zag

17. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    Herkenbaar Joyyke, hier ook niet op mijn buik maar wel een paar kleine strepen bij mijn zij. Ben druk aan het smeren met bio-oil op die plekken, heb gehoord dat je het daarmee wat beperkt of dat het rode wat sneller wegtrekt. Weet niet of het echt zo is maar baat het niet dan schaadt het niet ;)
    Ben mijn buik al trouw aan het smeren sinds 12 weken, dat gaat tot nu toe goed.

18. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Ja jammer he! Ik smeer ook al vanaf het begin trouw, bij zoonlief ook gedaan, uiteindelijk 1 striem op de plek waar mn navelpiercing zat. Nu is die plek ook een beetje rood maar niet verder gegaan gelukkig..

Tja en die lovehandles, heb me ook even een toeter die daar aan hangt hihi.. ben bang dat smeren weinig zin meer heeft, de huid kan de rek daar niet meer aan.

Hoop zooo erg dat het hierbij blijft maar goed we hebben helaas niks te willen

19. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Poeh veel geschreven weer :)

Joyyke en Moontje, pas goed op jullie zelf! En zeker bellen als jullie iets niet vertrouwen.

Hier komen ineens de kwaaltjes opzetten. Tot voor kort erg fit geweest, maar tijdens het wandelen nu erg last van m'n heupen, rug en ribben.. Gelukkig verlof! Moet nog een hoop doen..

20. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    @Julia: Fijn dat je nu ook lekker verlof hebt, kan je het wat rustiger aan doen!

@Joyyke: Buik gaat ook heel hard nu, probeer wel nog wat te masseren bij me lovehandels maar inderdaad nog maar weinig rek over.

Ben soms echt verbaasd over hoe snel de groei van me buik nu gaat. Merkte het toen ik gisteren zijwaarts tussen 2 auto's door wilde lopen... lukt dus niet meer ;) ben smaller als ik gewoon recht vooruit loop hahaha.

Heb uiteindelijk geen zwangerschapsshoot meer gedaan, ga liever voor een newbornshoot. Me man heeft wel vorige week een paar foto's gemaakt van me buik.
    Heeft een van jullie nog een fotoshoot gedaan?

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina