mommy's to be 15 t/m 31 januari 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boef12, 14 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Super mooie foto! Wil ook nog een die iemand van mij maakt hihi, had ik bij zoonlief ook en die foto is me na 8 jaar nog steeds heel dierbaar.

Vervelend Julia die pijn, hier is het op en af. Probeer vooral niet meer te stofzuigen enz en dweilen want die bewegingen zijn funest heb ik begrepen.

voeg ook een fotootje bij van mijn buik. Alleen niet echt een fotogenieke foto hihi

Bijgevoegde bestanden:

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Gezellig al dat geklets!!

Bijna iedereen verlof toch??
    Lekker niks moeten, al komen onze data toch wel snel dichterbij ;)

Zag net iemand banner en de getallen... de baby zou nu zwaarder en groter zijn dan Levi met zijn geboorte, ook bizar, haha

Hier is alles in principe klaar. Nog wat dingetjes op de babykamer, maar die krijgen we als het goed is voor kerst binnen.

Fotoshoot, toevallig gister de foto's gekregen (en er zijn wel wat striemen weggewerkt, toch handig photoshop). Heb echt een mega buik (deze is van 34+2).

Ben de 21e uitgerekend, maar de geplande datum ligt daarvoor, ik dus ook nog minder dan een maand totdat de baby er zeker is....

Bijgevoegde bestanden:

3. daantje1987

14 mei 2014
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Jeej er is inderdaad een hoop gekletst!
    Wij hebben een shoot gedaan, was met 32 weken zal wel ff een leuke foto opzoeken...

Ik groei nu sinds mijn verlof zo hard, heb nu ook dat de bovenkant van mijn buik zo'n pijn doet, zeg maar van mijn borstbeen naar mijn navel toe, herkent iemand dit? Verder heb ik een beetje zeurderige menstruatie achtige pijn in mn onderbuik, betekent dat dat de kleine gaat indalen?
    Dit weekend gaan we nog gezellig een weekendje weg met z'n tweetjes en dan is het echt bijna zover :$
    We gaan op 1,5 uur rijden van huis, adviseren jullie om voor de zekerheid wat mee te nemen of is dat echt te vroeg??:(

Bijgevoegde bestanden:

4. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    Super mooie foto's!
    Mooie ronde buiken! :)

De datums komen inderdaad snel dichterbij, helemaal met de feestdagen tussendoor gaan de weken snel voorbij.

@Daantje: zeurderige gevoel in me bovenbuik herken ik wel, bij mij komt het doordat de kleine daar af en toe met haar voeten ligt te schoppen, daardoor wordt het gevoelig.
    Die zeurderige pijn in onderbuik kan van het indalen komen, of door het groeien van je buik.

Zou gewoon voor het weekend alvast wat spullen meenemen, al is het maar voor je eigen gemoedsrust ;)

5. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Kan inderdaad het indalen zijn Daantje, herken het wel.

Wat betreft spullen, ik zou wel de vluchtkoffer iig meenemen en maxi cosi als ik jou was. Je weet het toch maar nooit en dan heb je tenminste je spulletjes bij je.

Al is het idd maar voor je gemoedsrust. Net gebeld dat de proefdruk van het geboortekaartje klaar is, vandaag red ik het niet meer om te gaan kijken maar dat doe ik dan morgen even:) Ben eens benieuwd

6. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Lekker nog een weekendje weg! Waar ga je naar toe? Ik heb er geen fut meer voor.. Morgen 36 weken wat gaat het snel nu ondanks het thuis zitten.

Die menstruatiepijn heb ik ook, kindje is al een tijdje ingedaald dus daar ligt het bij mij niet aan. Heb het altijd in combinatie met een harde buik dus denk ik oefenweeën.

Gewoon al 2 nachten "goed" geslapen! Werd vanochtend pas om 9:30 wakker... Zal misschien omdat mn man weg is 😝 dat is zo'n draaikont namelijk hehe.

Heeft iemand trouwens ervaring met een sluitband voor na de bevalling? Zit te denken om er een aan te schaffen namelijk

7. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Wat een mooie buiken allemaal!

Hier geen buikshoot gedaan, maak zelf wel veel foto's van m'n buik. Maar wil m'n vriend nog vragen een mooie foto van m'n buik te maken op de babykamer ofzo. Wil ook liever een newborn shoot!

Daantje, ik heb in het gebied boven m'n navel een beurs pijnlijk gevoel op m'n buik. Heb het nagevraagd aan de vk en die zei dat dat goed kan. Het bindweefsel rekt namelijk op en scheurt een beetje waardoor je buik wat pijnlijk is.. Volgens mijn vk tenminste.

8. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Dit is trouwens mijn meest recente buikfoto. Moet er vandaag weer 1 maken!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      9,9 KB
      Weergaven:
      0
  9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Idd mooie buiken. Zitten vast hele mooie kindjes in ;)

Sluitband heb ik de vorige keren niet gebruikt, maar heb nu wel corrigerend ondergoed voor na de ks. Ik weet nl dat ik ineens heel veel los vel had en dat maar vreemd aanvoelde....

10. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Ben ik niet bekend mee.. toen ik van zoonlief beviel was mijn buik echt heel snel weg. Maar goed praat dan ook over 9 jaar geleden, was nog een jong bloempje hihi.

Hoop zo dat het dit keer weer niet al te lang duurt, tot mijn lichaam zich herstelt. Weet ook niet of het meerwaarde heeft zo een laken te gebruiken, worden dan je buikspieren niet juist lui? Meen eens zoiets gelezen te hebben maar goed je leest wel meer..

11. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

mooie buiken!! ik heb zondag de shoot!!

12. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Meest recente buikfoto.

Gisteren liggingsecho gehad en alles was in orde! Prima met hoofdje naar beneden, 2600 gr. en deels ingedaald. Ben nu al zooo trots op haar! (^_^) :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,2 KB
      Weergaven:
      2
  13. daantje1987

14 mei 2014
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Thanks voor de tips, ik neem gewoon wat spulletjes mee voor mn gemoedsrust.
    @elliepellie we gaan naar Maastricht, kerstmarkt etc bezoeken, ff kerstsfeertje opsnuiven, komen zelf uit de randstad.

Leuke foto's ladies!

14. Nina75

Nina75 Actief lid

9 nov 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buiken, dames! De mijne is er best bescheiden bij. Omdat ik niet zo dik ben, verwacht ook niemand dat het nog maar 5 weken duurt.
    Maar ondertussen wordt het toch wel zwaarder..
    Lekker dat jullie nog even samen weg gaan, Daantje, geniet ervan! Wij hebben morgen de hele dag een bruiloft aan de andere kant van het land. Hoewel ik een mooie jurk heb en er allemaal leuke mensen komen, zie ik er ook wel tegenop. Ik hoop dat ik het een beetje volhoud.
    De vakantie is vandaag begonnen, dus hoewel ik verlof heb komt er weinig van rusten en opruimen met twee kinderen om me heen. Ik wil zo veel, maar ik kan zo weinig (ook fysiek niet). Dat frustreert me zo! Heb het echt een beetje gehad zo nu en dan.

15. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    De laatste loodjes wegen het zwaarst.... Vind het zonder kinderen zwaar dus kan me best voorstellen dat het met 2 kinderen even wat heftiger is... Rustig aan

Ik heb het ook wel gehad... Vooral de laatste dagen emotioneler... Mijn man is gelukkig weer terug en bij binnenkomst trof hij mij snikkend aan dat ik er geen zin meer in heb... Gisteren en vannacht veel voorweeën, was ff niet leuk meer. Maar mijn man is wel zo nuchter en zegt gewoon dat ik geen keus heb en "to man up"... En hij heeft gelijk maar ik hoop wel dat de kleine man rond de 38/39 weken komt...

@daantje
    Maastricht is de gezellig! Kom daar regelmatig. Kom ook oorspronkelijk uit de randstad maar woon al een tijdje in Venlo 👍 t stedje van lol en plezeer

16. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    Mooie buiken Julia & Love2Live!
    Beertje veel plezier met de shoot morgen!

@Love2Live: wat fijn dat de liggingsecho goed was en dat ze goed ligt!

@Daantje: Leuk! Veel plezier alvast!

@Nina: Sterkte! Kan me voorstellen dat het helemaal met 2 kinderen zwaar is om je rust te kunnen nemen. En dan ook nog een hele dag op pad. Hopelijk voel je je snel wat fitter!

@Elliepellie: Fijn dat je man weer terug is! Moet hij nu voor je bevalling nog weg of blijft hij in de buurt?

Herkenbaar die emoties... zat er gisteren ook even helemaal doorheen. Heb een uur lang om van alles en nog wat lopen huilen, niet normaal. Zo onzeker was ik ineens.

Voelde me gisteren zo beroerd de hele dag, volgens de bloeddrukmeter zat mijn bd weer af en toe boven de 90, maar dit schommelde zo erg dat het een uur later weer rond de 83 zat dus ik durfde niet te bellen.
    Me man is er ook vrij rustig over en dat is soms wel frustrerend, toen ik gisteren even helemaal in paniek was dacht ik echt dat de kleine me dood zou worden, omdat ik me zo beroerd voel en niemand me serieus neemt. (Weet nu een stomme gedachten, maar op dat moment ging er echt van alles door me hoofd) ook gedachten als... wat als ik de bevalling niet aan kan, wat als ik geen goede moeder wordt, wat als..., wat als...

Voel me emotioneel weer een stuk beter gelukkig, dus denk dat het de hormonen waren die gisteren even op hol sloegen...

17. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Nee hij hoeft niet meer weg en het bedrijf waar hij werkt is nu 2 weken dicht dus is hij lekker thuis (druk aan het poetsen hehe... Hij is Duits, deutsche grundlichheit lol)

Wel erg naar dat je je zo beroerd voelt... Zou er ook erg onzeker van worden en ja mannen kunnen zo lekker nuchter reageren... Echt snappen doen ze het niet. Als je je slecht voelt blijven bellen hoor!

Onzekerheid heb ik ook hoor. Hoe het straks is, hoe de bevalling zou gaan, hoe ik het met mijn werk moet doen etc etc... Hoort erbij maar schijnbaar zal alles op zijn plek vallen zodra je je kleintje in je armen hebt 😉

18. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    Fijn Elliepellie dat hij nu in de buurt blijft en lekker thuis is!

Voel me gelukkig weer wat beter, probleem is dat het komt en gaat dus echt bellen durf ik nu nog niet. Als het wel blijft aanhouden ga ik wel meteen bellen. Voor de rest probeer ik zo rustig mogelijk te doen.

Vanavond met mijn man naar de voorstelling van Guido Weijers, echt zin in. Even lekker afleiding! :)

19. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Wauuww wat veel geschreven en volgens mij heb ik een tijdje niet gereageerd.

Ten eerste wat een mooie buikkies en iedereen klinkt zo klaar met de kwaaltjes hihi, nog even dames we can do this!

Daantje, leuk Maastricht wilde ik ook nog doen, maar ben bang dat het er niet meer van komt.

Elliepellie leuk dat je man gewoon thuis is!

Hier moet ik nog morgen en dinsdag werken en heb dan ook eindelijk verlof, waar ik nu ook echt aan toe ben met werken en drukke peuter van 2jr. Vandaag de bedklossen opgehaald en dacht er ook aan dat het vandaag nog een maand is tot mijn uitgerekende datum.

Fijn weekend nog...

20. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

ik heb sinds van de week meerdere keren op een dag een heeel raar gevoel in me vagina. Het is kort. Het doet pijn (niet heel erg maar zeurend gevoel is het zeker niet) zowel bij lopen als zitten. soort stekend gevoel is het. jullie een idee??

Deel Deze Pagina