Oh wat een apart idee Nijntje.. Hopelijk zit deze baby nog even veilig in je buik! Beertje, begrijpelijk dat het ontzettend spannend wordt nu. Het is natuurlijk een onzekere periode.. Maar het is zeker een vechtertje en een sterk mannetje! Hij is al zover gekomen, straks buiten jouw buik gaat hij ook gewoon vechten en dat kan hij! Sterkte hoor! Hoop dat je gevoel niet alles overheerst de komende weken en dat je nog even kan genieten van het zwanger zijn!
Hier ook eindelijk verlof! Beerje, jeetje lijkt mij zo zenuwslopend om het te weten, maar aan de ene kant ook wel spannend dat je datum weet. Makkelijker voorbereiden denk ik zo. Nijntje inderdaad bijzonder. Hier morgen extra controle om vast te stellen of baby nou daadwerkelijk mijn bekken ligt of nog niet, 90% dacht de vk van we, maar ze is zo een twijfel vind ik, maarjah zien het morgen. Alvast welterusten!!
Pfff al vanaf half 3 wakker en kom niet meer terug in slaap . Heb het nu net om half 7 maar opgegeven. Nu op de bank met ipad en kopje thee. Hopen op een lieve makkelijke peuterdame vandaag, want anders wordt dan nog een hele dobber met maar 2.5u slaap...
Kunnen ze op echo's zien of de placenta nog goed werkt? Of alleen of kindje goed groeit? Hopelijk gaat nu alles goed en blijft de baby zitten tot in ieder geval 37 wk
jullie al aan het coconnen? ik heb er behoorlijk last van haha emily balen zeg. hopelijk kun je overdag nog slapen
Pfoe Beertje een heftige tijd voor jou nu. Ik kan me voorstellen dat je er erg mee bezig bent en ik vind het echt heel naar dat je je er soms zo beroerd voelt als je er aan denkt. Heb je veel steun van je vriend/man, familie en vrienden? Ik hoop het! Al geldt voor elk van ons dat je wel alleen bent met je gevoelens en angsten. Maar steun van de omgeving kan wel schelen...
@Nijntje; gelukkig ben je met deze kleine alvast verder dan met je zoontje. Ik hoop dat het nog even duurt voor je en dat alles volgens planning gaat!
Ik ben net op controle geweest. Hoewel de kleine twee weken geleden gedeeltelijk was ingedaald, was dat nu nog steeds zo; niet helemaal ingedaald. Bij mij gaan ze niet tussendoor nog een echo doen of zo (laatste echo was met 20 weken) om te zien of hij ingedaald is; het is wel duidelijk. Ik hoef pas over twee weken weer terug te komen. Maar als er in de tussentijd iets gebeurt, bijvoorbeeld dat de vliezen breken, moet ik wel meteen bellen. Verder voel ik me prima. Omdat ik nu meer rust heb, merk ik nu nog beter het ritme van de baby; hij is dagelijks inderdaad rond dezelfde tijd wakker en beweegt dan veel. Fijn om te voelen! Het is mijn eerste kindje, dus ik weet niet hoe het allemaal gaat voelen. Maar er rommelt verder nog niets in mn buik dus volgens mij vermaakt de kleine zich voorlopig nog wel daar. Ik heb trouwens het idee dat ons huis langzamerhand volloopt met babyspullen, en dan heb ik nog niet eens alles in huis...!
Ik heb ook weer controle gehad, alles weer goed. Moet nu wekelijks komen... Prima. Kreeg zelfs een 3d echo spontaan. Hij heeft al lekkere dikke wangen en zo ver we kunnen zien veel haar! Vond dat hij erg op mij leek als baby maar kan niet wachten om hem voor het echie te zien.
Ik heb heel veel vertrouwen hoor en ik voel me al veel beter dan gisteren. moest even aan het idee wennen. Ja ik heb veel steun om me heen. Allemaal positieve mensen. en mijn man is nog positiver dan ik. Het verschilt per dag, hoe ik me voel. als ik uit het ziekenhuis kom moet ik alles even een plekje geven. en daarna ga ik weer net zo positief verder!!!
Wow, heel veel respect voor jullie Beertje! Ik heb echt bewondering voor hoe jullie dit doen. Ik hoop dat jullie kleintje het net zo goed buiten de buik zal doen als er in. Hier al helemaal in kerstsferen. We reizen nog het hele land door de komende dagen; ik zie wel op tegen het logeren nu ik slecht slaap. Maar ik geef me er maar aan over Fijn dat de controles goed zijn. Het komt nu echt dichtbij, hè? Fijne dagen allemaal!
Goed zo Beertje! Juist als het allemaal spannend is, is positief denken en vertrouwen hebben heel belangrijk. Om dat te ondersteunen nog even een kerstwondertje; weten jullie nog dat ik maanden geleden vertelde over dat kindje, dochter van neef van man, dat met 24 weken al was geboren? Zij is gestaag en rap vooruit gegaan in die maanden, zonder enige serieuze complicatie (!!!). Vrijwel uniek voor een kindje van die termijn. Ze werd eigenlijk midden januari verwacht, maar ze mocht eergisteren naar huis al Nu is de familie thuis met kerst, met hun mooie kerstwondertje, dat het echt super goed doet Fijne kerstdagen allemaal!
Wat fijn Emily! Bijzonder dat zo'n te vroeg geboren kindje al naar huis mag met deze termijn! Fijn voor haar ouders!
Ik vroeg me laatst toevallig af hoe dat was afgelopen. Wat fijn dat het zo ontzettend goed gaat! Ik doe even mijn 37 weken dansje yessss! 🎉 ben wel benieuwd wanneer de kleine man komt hoor
Hahaha ik zag het ff voor me, met een dikke buik dansen door de kamer Maar schiet idd al op! Hier alweer 36 weken, en het verschilt bij mij per dag wat ik ervan vind De ene dag denk ik laat die baby nog maar ff 5-6 weken zitten en de andere dag denk ik wie ben je ik wil je nu wel eens leren kennen!!
Het gevoel van blijf nog maar 4/5 weken heb ik niet meer... Kom maar op! Ik ben er klaar voor (mee). Ik hoop dat ik niet over de 40 weken ga. 5-1-15 is het volle maan en wie weer 😅 dan zou ik 38+3 zijn... Mooi termijn