mommy's to be 15 t/m 31 januari 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boef12, 14 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Ja denk dat het stijgen van de bloeddruk normaal is. Je hart pompt nu natuurlijk heel wat meer bloed door je lichaam.

Joyyke, herkenbaar. Mijn vriend hoeft ook het kussen maar te raken en slaapt al. Met snurken en al.. Grr. Waardoor ik ook weer wakker blijf.
    Maar wat rot dat je man zo lang in bed blijft! Daar zou ik echt niet van gediend zijn! Frustrerend hoor! Hopelijk gaat hij je nu weer wat meer helpen. Fijn dat het vruchtwater en de grootte van jullie kindje toch goed is!

2. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Hier weer controle gehad. Bloeddruk wat goed. En de baby is idd ingedaald!!!

3. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Fijn Beertje! Dan kwam het dus toch van het indalen!

4. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    @Moontje, 2x p/d vind ik ook wel heeeeel weinig hoor, volgende keer echt meteen bellen! Deze baby voel ik zelfs op zn rustige dagen nog zeker 50 keer, meestal loopt het echt in de 100en bewegingen per dag... Wel meer geduw of gehik met deze termijn, het flinke schoppen en wroeten is er wel merendeels af. Dus als jij die zachtere bewegingen niet goed kan voelen, terwijl de baby ze wel maakt, kan dat de verklaring zijn. Maar altijd geldt; beter een keer te vaak bellen dan te weinig!

@nina; oei ja, ik betwijfel of manlief de champagne en bier laat staan voor zkh-ritjes.... Denk het niet. Beeb zou ook nog moeten blijven zitten op zich! Achja, anders bel ik de vk wel en moet zij maar rijden :D

@Julia en Ellie: ja stijgen van de bd hoort wel echt bij de laatste weken. Zolang het binnen de perken blijft en niet weer PE wordt kan ik er wel mee leven! :) (en anders ook wel, zal wel moeten dan he :D)

@joyke: spannend dat er eerst weinig vruchtwater op de echo was! Gelukkig dat het meevalt. En die man van je gewoon uit bed schoppen hoor! Wordt ie ook niet wakker als je hem een kop koffie onder zn neus duwt? :)

@beertje; mooi dat dat idd de verklaring was!!

5. Momma

Momma Actief lid

9 mei 2013
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi lady'sssss
    Wat wordt er veel geklets je merkt dat we er bijna zijn hahahah.
    Hier een mindere dag gehad groeiecho wees erop baby te groot ineens 3 kilo!' Buikje bleek te groot dus baby de grote kant. Moet deze week Suikertest doen om te kijken of ik het toch hebt en daarna kijken we verder. Maar vind wel minder wat afwachten hoe en wat baby kan misschien ook gehaald Worden etc! Nou nog even aankijken dan

6. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Haha emily! Inderdaad ja, nou toenstraks eens even een gesprekje gehad dat ie nu echt meer uit handen moet nemen en dat de gyn gezegd heeft dat ik geen stress meer mag hebben hihi. Hij zou erop gaan letten.. ben benieuwd!

Fijn Beertje dat dat het was! Dan hoef je je iig geen zorgen te maken als je vliezen breken.
    Hier ligt ze wel in het bekken maar niet vast zucht.. schijnt normaal te zijn met een tweede maar betekent wel dat ik moet liggen zodra mn vliezen breken dacht ik.. bij de vorige hebben ze de vliezen moeten breken in het ziekenhuis.

Ben benieuwd hoe het gaat lopen als de bevalling zich aandient. Ben er nog steeds niet over uit of ik nu thuis of in het zh wil bevallen. Laat het denk ik van het moment afhangen, vond mn vk ook prima.
    Wel blij dat alles goed was met beebje, zodat ik natuurlijk kan bevallen. Kijk er ontzettend naar uit!

7. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Fijn dat je vriend erop gaat letten Joyyke!

Momma, vervelend dat het buikje te groot is. Hopelijk heb je geen suiker!

8. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    @Joyyke: vervelend zeg dat je man je niet wat meer helpt, goed dat hij er nu wel meer op gaat letten en je meer gaat helpen!
    Gelukkig dat de kleine het nu goed doet, mischien dat je nu daardoor zelf ook wat minder stress hebt nu je dat weet.

@Beertje: Fijn dat de controle goed was en dat je nu weet dat de baby is ingedaald!

@Momma: wat vervelend! Hopelijk kunnen ze de test snel doen, kan me voorstellen dat je je ongerust maakt.

Jullie voelen je baby nog echt allemaal heel veel, dacht dat het steeds minder zou worden naar de uitgerekende datum toe. Heb weer een grafiekje gemaakt zodat ik de bewegingen van de kleine in de gaten kan houden.

Heb vannacht gedroomd dat ik uit bed stapte en me vliezen braken vandaag. Was even schrikken, was blij dat ik merkte dat het een droom was toen de wekker ging hahaha. Niet vandaag!!

Gaan jullie vanavond nog iets doen?
    Wij blijven lekker thuis met de hond, mischien komen er nog 2 vrienden langs maar dat is nog niet zeker.
    Normaal gesproken gaan we met oudjaar altijd een avondje los maar ook me man gaat zich inhouden. Hij heeft 2 biertjes voor vanavond en we hebben een fles kinderchampagne :D

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Beertje fijn dat de kleine is ingedaald.

momma, das idd ff schrikken, maar we zijn er bijna en mocht de baby nu geboren (moeten) worden dan is dat geen probleem.

joykke, ben benieuwd naar je man, haha
    maar hier voel ik de babg ook n stuk minder. Heb getwijfeld om de gyn te bellen, maar aa vrijdag toch controle.

vanavond komen vrienden met hun twee kids. Doen we al jaaaren ene jaar bij ons andere jaar bij hen. Altijd wel gezellig, al heb ik er dit jaar minder zin in...
    Vandaag 37 weken, dus baby, kom maar op!!

10. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Nijntje wel opgelucht denk dat je nu 37 weken bent?

wij gaan naar me ouders en blijven daar slapen..

11. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Zo we gooien er nog buik fotootje tegenaan 😁 37+5

Vrijdag weer controle bij vk... Hopelijk komt hij nu binnen 3 weken... Heb geen zin om de 42 weken aan te tikken namelijk

Bijgevoegde bestanden:

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Van mij had ons manneke ook wel eerder mogen komen, maar dat komt denk ik ondat we met levi een goede vroeggeboorte-ervaring hebben. Na de 32 weken was ik al tevreden, dan zijn de grootste risico's voorbij... maar 37 weken is idd net weer een beetje beter en dat zou dan betekenen dat hij niet in het zh hoeft te blijben en das natuurlijk wel heeeeeeel erg fijn....

elliepellie, mooie buik hoor! En 42 weken, jeetje dat lijkt me echt nix. Maar ja.. het komt zoals het komt...

Vind het wel apart dat er nog niemand bevallen is, t is tenslotte al bijna januari....

13. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    Fijn Nijntje dat je nu ook 37 weken bent!

Mooie buik Elliepellie! Kan me voorstellen dat je niet over datuk wilt gaan, lijkt me ook niks om nog zo lang te moeten wachten.
    Als je googled valt het op dat de meeste baby's rond de 38/39 weken worden geboren. Dus wie weet komt de kleine al sneller dan je verwacht! Al last van voorweeen?

Hier vandaag weer een hoop onrust in me buik. Net als gisteren weer veel voorweeen. Maar ik hoop echt dat we oud en nieuw nog even lekker thuis kunnen vieren, dan mag het daarna wel doorzetten... :D

14. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    De laatste dagen is het juist weer rustiger! Maar ik ga vrijdag zeggen dat ik niet over de 41 weken wil gaan en dat ze me maar gaat strippen wanneer dat mogelijk is... Dikke doei.

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Groot gelijk elliepellie!

moontje, dan vanavond lekker rustig aan doen en begin 2015 gaan we onzebeebjes verwachten, hihi

16. daantje1987

14 mei 2014
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hihi volgens mij zitten we er allemaal nog nét niet op te wachten, zal je zien is het zometeen na oud en nieuw een drukte van jewelste met bevallen ;)

Wij hebben vanavond een gezellig feestje met ca 25 vrienden en kennissen. VL gaat al wat eerder en ik sluit rond 22.30 aan om nog even het leukste gedeelte mee te kunnen maken, wil het toch niet missen ;)

Ik wil jullie allemaal vast een hele fijne avond en een heel gelukkig 2015 wensen met uiteindelijk allemaal een prachtige zoon of dochter!

17. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Me and my big mouth! Hele middag pijnlijke harde buiken.... Geen regelmaat maar flink pijnlijk. Meneer is heel erg druk en ik heb het gevoel dat hij hard naar beneden drukt soms...

18. Nina75

Nina75 Actief lid

9 nov 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jee, Elliepellie... Het zal toch niet, hè???

Iedereen een mooie jaarwisseling toegewenst! Drink niet teveel kinderchampagne; volgend jaar 'mogen' we weer echte.

19. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ach zal wel goed komen en anders maar niet. Hij komt wanneer hij komt 😊 We zouden toch thuis blijven vanavond. Gezellig de laatste oud en nieuw met zijn tweetjes.

Goeie roetsj allemaal alvast! 🎆

20. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Mooie buik Elliepellie! Is het nu weer een beetje rustig?

Hier morgen ook 37 weken. Mag dus bijna thuis bevallen!

Fijne jaarwisseling allemaal! Met allemaal mooie baby's!

Deel Deze Pagina