mommy's to be 15 t/m 31 januari 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boef12, 14 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!

Elliepellie, weer alles rustig in t buikie??

2. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    Spannend Elliepellie, hoe is het nu?

Gelukkig Nieuwjaar!!!
    Het is nu eindelijk Januari :D

3. Nina75

Nina75 Actief lid

9 nov 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Januari...: onze kleintjes mogen komen 😍!

Elliepellie, hoe gaat het? Niets voor jou om lang stil te zijn hier.... 😉

4. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Buikje is weer wat rustiger. Zal wel weer voorwerk zijn geweest. Even vandaag doorkomen want ik zou het sneu vinden voor het kereltje om op 1-1 jarig te zijn

5. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

spannend elliepellie...
    Hier hetzelfde. Haha beter 4 jan ofzo.

Was wel een beetje emo vannacht om 12 uur.
    dit jaar, deze maand word ons kindje geboren.
    Had even een zenuwmomentje ;)

ik ben al een tijdje wakker. manlief slaapt nog. Ik slaap elke dag al uit. nu mag hij! ondanks de korte nacht.

iedereen gelukkig en een gezond nieuwjaar

6. Momma

Momma Actief lid

9 mei 2013
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen een heel gelukkig en gezond 2015 en natuurlijk ook allemaal gezonde beebjes voor ons deze maand! Bizar he we zitten in de maand dat we waarschijnlijk allemaal gaan bevallen als we niet over de 40 weken gaan natuurlijk sommige van ons. Spannenddddd!!! Wii gaan hier nog genieten van elkaar want straks zijn we echter z'n 3en!! Woeeee

7. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    Fijn dat je buik weer wat rustiger is Elliepellie, inderdaad nog even een dagje vol houden. Heb tegen mijn kleine gezegd dat ze vanaf 2 januari mag komen hahaha.

Herkenbaar Beertje! Ben normaal altijd wel een beetje emo met oud en nieuw maar brak nu echt bijna in tranen uit. Zo spannend weer ineens het besef dat dit jaar alles anders wordt, dat de baby nu dan echt bijna gaat komen en toch ook de spanning van de feestdagen die eindelijk voorbij zijn.

Ik lig nog op bed, heb op de een of andere manier echt geen zin om me bed uit te komen. Man zit beneden met de hond en ik vindt het wel fijn even alleen te zijn. Ben met vlagen echt vreselijk misselijk, geen idee waar dat vandaan komt en heb alweer een paar uur wisselend harde buiken, buikpijn en een zeurend gevoel in me rug.

8. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Dat misselijke heb ik ook! Vanochtend dacht ik echt dat ik bijna moest overgeven... Hoort het misschien bij de laatste loodjes?

En de harde buiken houden soms echt lang aan. Net een harde buik die wel 10 min aanhield. Moest echt even liggen en hem weg zuchten. Nog effies hoor!

9. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    Jeetje 10 min. is wel erg lang. Hier duurt de langste zo'n 6 min. Maar het wisselt ook heel sterk. Heb soms 1 a 2 uur nergens last van en dan ineens is het weer raak en heb ik weer achter elkaar pijn en harde buiken, maar de ene duurt maar 1 minuut terwijl de andere weer veel langer duurt, zit ook geen regelmaat van tijd tussen de harde buiken in.

De kleine is gelukkig wel sinds gisteren al constant erg actief!
    Alsof ze haar rustige dagen even aan het inhalen is :p

Hoop dat de voorweeen vanaf morgen door gaan zetten, zie er echt tegenop om hier nog 2,5 week of langer elke dag last van te hebben, pff

10. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Gelukkig nieuwjaar allemaal! Alle beebjes nog veilig aan boord lees ik. Hier ook veilig O&N doorgekomen, geen feestdagenbaby :).
    Misselijkheid hier ook, niet heel erg, maar wel veel brandend maagzuur, maagpijn, en vooral 's nachts misselijk. Kan daardoor eigenlijk alleen op rechterzij liggen, links wordt de misselijkheid erger vreemd genoeg. Achja, laatste loodjes he!

11. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Ik vond het ook wel even een bijzonder moment de jaarwisseling, gewoon het idee dat ons zoontje deze maand geboren gaat worden. Mits ik geen twee weken over tijd ga.

Rot die misselijkheid, heb er zelf geen last van. En 10 minuten een harde buik was wel normaal volgens mijn vk. Al duren ze bij mij niet zo lang.

Nu maar op tijd slapen. Gisteravond eigenlijk veel te laat, ondanks dat ik er 1 uur in lag. Maar vandaag vreselijke huilbuien gehad en chagrijnig tegen vriend. Dus niet echt gezellig van mij.. Haha.

12. Nina75

Nina75 Actief lid

9 nov 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misselijk ben ik gelukkig niet, maar ik heb wel weer het idee dat ik het minder voel.
    Volgens mij is dat wel normaal rond deze termijn, maar ik word er wel nerveus van. Liggen jullie ook veel wakker 's nachts? En voelen jullie de baby dan vaak?
    Ben nu een half uurtje naar beneddn gegaan en heb het twee keer gevoeld. Kan ik in ieder geval weer slapen 😊.
    Zó frustrerend: de andere kinderen slapen door, ik hoef nog geen nachtvoeding te geven en dan toch soms klaarwakker middenin de nacht 😁.
    Gisteren erg druk geweest, dus morgen misschien maar een dag wat rustiger aan doen. Hoop dat jullie allemaal lekker slapen nu. Dames met de voorweeën: het duurt vast niet lang meer. Laatste loodjes, hè?

13. Nina75

Nina75 Actief lid

9 nov 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mmm... ik verlies wat slijm. Oud bloed en nu ook roze. Herkennen jullie dit?
    In combinatie met minder leven voelen, denk ik dat ik toch het ziekenhuis maar even bel.
    Ik voel de baby wel, hoor. Net nog een paar porren gehad, maar toch. Ik ben nog geen 37 wk, dus wil dat het nog wel even blijft zitten! Gelukkig geen harde buiken/voorweeën...

14. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

bij bloed verlies meteen bellen!! Altijd!!!

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Nina, ik zou ik ff bellen.

16. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Misschien dat je de slijmprop aan het verliezen bent. Hoeft niet te betekenen dat de bevalling begint maar ik zou toch zeker bellen! Zeker icm minder leven voelen.

Ik voel het beebje s'nachts goed... Minder dan overdag want ik word niet wakker van hem ofzo... Word wakker van de pijn in mijn heupen en dan lig ik vaak even om te voelen of hij nog beweegt wat hij meestal binnen 10 min wel doet en dan kan ik weer rustig verder slapen

17. Nina75

Nina75 Actief lid

9 nov 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb inderdaad even gebeld. Het is beetje roze en bruin slijm en het zou inderdaad (een stukje van) de slijmprop kunnen zijn. De vorige keer verloor ik dat pas na een nacht weeën!
    De vk in het ziekenhuis noemde het onschuldig, als het echt rood wordt of als ik harde buiken/weeën heb, moet ik weer bellen. Qua bewegingen zei ze: 10x per dag is goed. Dat ga ik eens even bijhouden. Ik denk dat ik daar wel aan kom. Ik voel het nu in ieder geval goed.
    Slijmverlies kwam waarschijnlijk weer door dat de baarmoedermond alvast verweekt. Dat ik gisteren een drukke dag heb gehad, kan dat allemaal wat versneld hebben.
    Ik vind het wel spannend, maar kan dus ook nog gewoon een paar weken duren...

18. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Spannend nina, klinkt idd als de slijmprop. Zo ging het bij mij ook de vorige keer.

Hier van 3 - 5u best pittige weeën gehad om de 4 minuten. Dacht echt het gaat beginnen nu, maar voordat ik de vk wilde bellen dacht ik ga eerst even in bad.. en toen nam het af. Nog even kunnen slapen en nu controle vk.

Spannende tijden

19. Nina75

Nina75 Actief lid

9 nov 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat klinkt ook spannend, Joyyke. Succes bij de controle!

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goed dat je even gebeld hebt, Nina.

Joykke, het rommelt bij jou flink of niet?
    Succes bij de vk!

hier strax ook ff controle bij de gyn.

Deel Deze Pagina