mommy's to be 15 t/m 31 januari 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boef12, 14 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. reckless

reckless Bekend lid

17 apr 2014
    798
    286
    63
    Nanette:heel veel sterkte meis!

Combinatietest: we hebben het de vorige keer ook niet gedaan en deze keer gaan we het ook niet doen. Voor ons gevoel is het een kansberekening en ik wil me niet de rest van m'n zwangerschap zorgen hoeven maken omdat de kans eventueel verhoogd zou zijn.

Sterre: hoe is het nu? Nog steeds bloedverlies? Zenuwslopend hoor meid, sterkte!

Hier: vanochtend na lang twijfelen de vk maar gebeld en haar mijn verhaal voorgelegd. Bloedverlies hoeft niets te betekenen, kan van alles zijn. Positief is positief vond zij. Ze kunnen alleen bij deze termijn nog niets zien op een echo, dus ze kon me nu nog niet echt helpen. Ik heb wel gelijk een afspraak gemaakt voor een eerste controle over 4 weken. Mocht er in de tussentijd iets zijn dan kon ik altijd bellen en eventueel eerder langskomen. Moet het dus toch maar gaan geloven nu..........:D

2. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

goed dat je de vk heb gebeld.

idd het hoeft niks te betekenen!!

3. Sterre12

Sterre12 Actief lid

29 sep 2011
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel meiden! Jemig wat zenuwslopend zeg!

Ik heb de vk gebeld. Ze zei eigenlijk het zelfde als bij Reckless; het kan een miskraam zijn maar het kan ook nog innestelingsbloeding zijn of dat het door het vrijen komt. Het stelt me een beetje gerust. Mijn afspraak voor de echo op 3 juni blijft vooralsnog staan. Het heeft niet heel veel zin om nu al te kijken en ik wacht zelf ook liever af of het menstruatie is die doorzet. Het wordt dus uiterlijk een week afwachten...

Ik heb gistermiddag wel wat roder bloedverlies gehad maar wel donkerrood. Ik dacht toen zeker te weten dat het afgelopen was. Maar toch zet het niet echt door. Vandaag alleen wat bruine afscheiding maar ik blijf wel lichte menstruatiekramp houden. Over dat laatste maak ik me nu vooral zorgen. Dat kan toch niet goed zijn lijkt me.

Sommigen van jullie hebben dit dus bij vorige zwangerschappen langere tijd gehad? Voor mij wel een geruststelling. Maar aan de andere kant vraag ik me af hoe jullie dat doorgekomen zijn; ik vind het nu al zo naar en deze zwangerschap is nog maar zo pril. Laat staan als je dit later in de zwangerschap nog hebt!

4. reckless

reckless Bekend lid

17 apr 2014
    798
    286
    63
    Sterre: fijn dat je dan volgende week al terecht kunt voor een echo! Duim voor je dat het goed zit!

5. Anjou

Anjou Niet meer actief

Bloedverlies tijdens de zwangerschap blijft killing. En elke keer garantie tot de deur zeg maar. Maar bij Twijfel altijd bellen. Vanaf 6 weken kunnen ze inderdaad wat zien.

Hier afspraak met de VK op 16 juni.

6. TSCM

TSCM Actief lid

13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Zijn hier toevallig mama's die zwanger zijn van een tweede/derde/vierde/... kindje en die nog borstvoeding geven?

Gewoon even benieuwd :) Ik wel namelijk.

7. Soepkip82

Soepkip82 Lid

28 apr 2014
    62
    1
    6
    Sterkte Nanette! Wat verschrikkelijk voor je. Ik vond een miskraam al heftig. Pfff... Dikke knuffel.

Sterre, ik kan me voorstellen dat het spannend is. Ik duim voor je.

Ik ben aan het twijfelen of ik de vk al zal bellen voor een afspraak. Ben ik niet wat aan de vroege kant? Ik zie dat sommigen al een afspraak hebben staan.

Vandaag mezelf in ieder geval een namenboekje gekocht, voor de positieve vibe zeg maar... ;)

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Nanette, heel veel sterkte!!

Combinatietest, hier niet, maar ik zit wel midden in een erfelijkheidsonderzoek en ik krijg over een week of 3 de uitslag, als ik dus drager van datgene ben wat ze onderzoeken mag ik kiezen voor een vlokkentest..

9. Beertje13

soepkip ik heb al gebeld voor een afspraak.
    bij ons moet je voor de zeven weken gebeld hebben. Ik heb vorige week gebeld.

pff heb vandaag twee keer gehuild. ik huil er nooit om maar nu hahaha bleef ik huilen

10. Sterre12

Sterre12 Actief lid

29 sep 2011
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nanette; sorry, in mijn eigen paniek had ik nog niet op jou gereageerd. Wat een narigheid zeg. Ik had je met alles wat je al had meegemaakt zoveel meer gegund.. Ik hoop dat de internist je medicijnen goed bij kan stellen en dat je snel weer zwanger mag zijn!

@Lola; spannend! Is het iets ernstigs waar je op getest wordt?

@soepkip; de vorige keer was ik ook niet zo snel hoor. Maar toen het de vorige keer mis ging zeiden dat ik de volgende keer meteen kon bellen en dat ik dan terecht kon voor een vroege echo rond de 7,5e week.

Bij mij geen verandering. Ik heb net een test gedaan die ik nog had liggen. Nog steeds een knaltest. Ik weet dat het niets zegt; ook als het al lang mis is gegaan kan je positief testen. Maar toch is het even een bevestiging; we hebben het niet gedroomd ;)

11. Beertje13

gelukkig knalt je test sterre. Ik ga voor je duimen! !!

12. Anjou

Anjou Niet meer actief

Je kan gewoon bellen voor afspraak VK. Dan staat het maar vast. Ook is het handig als ze al wat gegevens hebben van je. Ook als je vrageb hebt, bloedingen enz.

Sterre spannend! Duimen draaien hier!

13. Merlijn1981

1 okt 2012
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    sterkte nanette, ik hoop dat het de volgende keer wel lukt...
    hier 33 jaar en zwanger van nr 2. erg spannend, gelukkig weinig klachten, bij de vorige was ik erg misselijk en was het een meisje...

over een weekje naar de vk. ben 15 januari uitgerekend...

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ sterre, ja gaat om eem progressieve spierziekte. Ik heb 50% kans dat ik drqger ben, maar mijn vriend moet ook drager zijn, die kans ik stuk minder groot. 1 op 48 zijn drager, maar ja hij kan pas testen als ik drager ben, en de uitslagen duren maanden. Dus vandaar dat de klinisch geneticus dan een vlokkentest wil doen. Ergens denk ik dat ik geen drager ben. Is gebasseerd op niets, alleen op gevoel!

Sterre en reckless beangstigend het bloedverlies... hopelijk gaat alles goed!

15. Beertje13

hoe gaat het met de dames?
    en sterre en reckless?
    Ik hoop dat het bloeden is gestopt.

Hier vanochtend overgegeven.

16. yvonneh

yvonneh Actief lid

26 feb 2013
    282
    151
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, zou ik me hier mogen aansluiten? Ik ben 25 jaar en na een jaar lang proberen en 1 ronde clomid zwanger van ons eerste kindje. Waarschijnlijk 31-01-2015 uitgerekend. 12 Juni heb ik een afspraak voor de eerste echo!
    Ook omdat ik een uterus didelphys heb ben ik erg benieuwd hoe de zwangerschap gaat verlopen en aan welke kant de kleine zit!

17. Beertje13

welkom yvonneh!

wat is dat? uterus didelphys ?

gefeliciteerd met je zwangerschap!

18. yvonneh

yvonneh Actief lid

26 feb 2013
    282
    151
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dat zijn 2 baarmoeders met elk een eigen eierstok. Ze werken bij mij ook allebei goed. De baby heeft alleen minder ruimte op een gegeven moment. Er valt op google heel weinig er over te vinden.

19. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Wat een spannende tijd zeg die 1e weken..
    Heb (ongeduldige ik pff) een vroege echo laten doen want wist dus niet zeker hoever ik ben in de zwangerschap.

Zit waarschijnlijk in week 5 maar er was nog niks te zien behalve een vruchtzakje en vruchtwater. Ergens komende week zal het hartje pas gaan kloppen.

Ben nog steeds niet echt misselijk alleen ontbijten gaat niet meer terwijl ik normaal altijd ontbijt.

Verder stevige pijn aan de borsten.

Hopen dat alles goed gaat, kan niet wachten tot er meer zekerheid is, ben gelukkig niet de enige die dat wilt:)

20. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    #160 Love2Live, 27 mei 2014
    Laatst bewerkt: 27 mei 2014
    Hi meiden, gisteren eerste echo bij 6w1d en helaas nog geen hartactie. Volgende week weer een echo.. Ben benieuwd!

Nanette, heel veel sterkte toegewenst meis!

Deel Deze Pagina