Precies. Dat is nuttig wakker zijn! Nu zijn het kostbare uren slaap die je maar niet kunt vatten... Ik kijk nog maar wat Netflix en hoop dat mijn man met de kinderen opstaat morgen en mij laat liggen...
Hier nog een wakker Pfff rusteloze benen super irritant moet ik even voor gaan lopen. En baby heeft de hik hahaha
Hier ook nog steeds wakker Schattig he, dat gehik? Hier ligt baby lekker wat te wriemelen, volgens mij ligt ie net als zn mama te woelen
Gezellige nacht geweest... de volgende keer kom ik ook meekletsen. emily heel veel succes met het gesprek strax!!
Haha ik zie dat er meerdere dames een fijne nacht hebben gehad. Na de vorige super nacht kon een drama nacht hier ook niet uitblijven. Ml verkouden en heeft 2 uur liggen woelen en daarboven op doen de heupen weer erg veel pijn... Kijken of ik straks nog een tukkie kan doen....
Poeh wat een slechte start heb jij destijds gehad na de geboorte. De ene zwangerschap is idd de andere niet, en ik ga voor je duimen dat het deze keer allemaal meevalt! Een slechte start na de geboorte hakt er wel in. Nadat mijn zus was bevallen van mijn nichtje, had mijn nichtje wat problemen met de ademhaling en moest een paar dagen in de couveuse. Ze konden de vinger er niet op leggen wat het was. Die onzekerheid is vreselijk. Wij konden thuis via een webcam meekijken naar mijn nichtje in de couveuse. Brak echt mijn hart. Gelukkig heeft mijn nichtje er na de opstartproblemen geen last meer van gehad en is het een gezond meisje geworden. Dat geeft mij ook wel zenuwen hoor. Je weet nooit hoe een bevalling gaat verlopen. Ondanks een, op alle kwaaltjes na, goede zwangerschap blijft het spannend tot na de geboorte. Maar niet te veel bij nadenken en over me heen laten komen. Wat zal ik blij zijn als ik mijn kleintje gezond in de armen kan sluiten. Dadelijk komt de kapster en vanmiddag visite. Druk dagje. Hopelijk kan ik vanavond nog wat opruimen. Want krijg echt zo'n stilte voor de stom gevoel. Je weet maar nooit wanneer het gaat gebeuren, en ik wil alles af hebben voordat de kraamverzorgster hier in huis komt.
Haha. Ik heb nog even weer kunnen slapen gelukkig. En mijn zoontje heeft 12 uur non stop getukt. Voor het eerst in wéken 👏👏👏! Emily: succes straks. Benieuwd wat de gyn zegt.
Onze berichten kruisten elkaar, Nieuwkomertje. Maar is inderdaad altijd spannend hoe het tijdens en na de bevalling met de kindjes zal gaan...!
Wat hebben jullie allemaal slecht geslapen! Balen joh! Hier eigenlijk een super nacht gehad.. Al de tweede nacht achtereen, en die wisselen zich af met slechte nachten. Dus mag me weer voorbereiden op aankomende nacht Poeh Emily, wat een nare ervaring de vorige keer! Hoop dat het dit keer heel voorspoedig gaat verlopen voor je! Dadelijk op controle bij de vk, maar ik verwacht niks bijzonders. En heb m'n eerste striae ontdekt gelukkig maar een kleintje en hopen dat er verder geen bijkomen..
Goeiemorgen! Hier hetzelfde als bij Julia, goede nacht gehad, als een blok geslapen. Vanmiddag afspraak bij de VK, ben benieuwd.... Emily wat balen dat je moet blijven, zeker met je meisje nog thuis! Hopelijk blijft beebje nog even zitten
Succes vanmiddag Daantje! Emily al verder beleid van de gyn gehoord? Hier was alles goed bij de vk. Buik mooi gegroeid en ons ventje zit helemaal vast in m'n bekken ingedaald.
Gyn nog immer niet echt gesproken, alleen kort tijdens de visites. Toen gaf ze wel aan dat het op deze termijn beter is om de baby geboren te laten worden. Maar ik heb zelf veel vragen daarbij, m.n. tav de conditie vd baby, en die wil ik eerst met haar bespreken. Ze zou na de visites langskomen voor een uitgebreider gesprek, maar ze is al de hele dag erg druk, ze liggen behoorlijk vol op t moment. Dus nu nog in afwachting van dat gesprek, hopelijk ergens de komende uren...
Frustrerend, Emily! Ik hoop dat ze straks echt even tijd voor je heeft. Daar mag je best heel assertief in zijn.
Ohh ik zorg er echt wel voor dat dat gesprek plaatsvindt . Maar aangezien ik zelf verder geen haast heb (lekker laten zitten die baby ) zie ik wel wanneer vandaag precies. Ze moest met spoed naar de ok met een patiente, dus dat gaat natuurlijk voor.
Ow emily hoop echt dat je gesprek snel krijgt! Hier vandaag ook controle gehad baby is volledig gedaald en alles schijnt goed te gaan. Volgende week nog een echo om de grootte in de gaten te houden maar voelt allemaal prima.
Emily, balen dat je de gyn nog niet gesproken hebt... misschien idd de eerste beeb van ons clubje... fijn allemaal goede controles. net telefoontje gehad en de ks datum blijft staan. Dus nu weten we het echt heeeel definitief (al was dat volgens de gyn al). De tijd die we eerst doorkregen was tussen 11.00u en 12.00u, maar de vrouw van opname zei dat het nog heel leeg was op de planning en het dus misschien vroeg was. Das wel balen, want we hadden een mooi plan (qua opvang), zodat niemand van de ks af zou weten. Maar goed, we zien wel...
Spannend, Nijntje... Misschien je de opvang iets vroeger regelen? Dat is dan in ieder geval één voordeel van een ks. Ik kan er echt ovef piekeren wat we op welke dag doen met de kinderen als de bevalling begint. Beide families wonen ver weg, dus ik ben afhankelijk van buren, vrienden en schoolouders... Wel leuk dat je de datum een verrassing laat zijn. Wij hadden bij mijn dochter wel de dag van de ks gezegd, maar niet het tijdstip. Was wel bijzonder!
Spannend hoor! Lijkt mij ook wel wat om te weten wanneer de kleine komt... Niet dat ik een ks wil maar het wachten tot ik ga bevallen vind ik soms moeilijk. Vandaag ook echt een emo dagje gehad... Flinke huilbui net bah.. Vannacht zo slecht geslapen en mijn bekken en heupen doen zo pijn soms. Vandaag is beebje weer wat rustiger wat me nerveus maakt (onterecht want ik voel hem elk uur wel een paar keer) en als kers op de taart dat vandaag 2 jaar geleden mijn collega haar kindje heeft verloren met 39+1.... Moet daar zoveel aan denken de laatste tijd... Zo... Ben weer even klaar met mekkeren... Stomme hormonen blech
Ik ben zooooooooooo moe. Blegh kan wel dagen slapen voor mijn gevoel. Terwijl ik juist goede nachten maak Nijntje spannend zeg!!! Dames die vannacht slecht hebben geslape ik hoop dat jullie vannacht goed kunnen slapen