Al vanaf vier uur klaar wakker... baal ontzetend. Gisteren emo dag gehad. Huilen en erg ongeduldig. Hopelijj vandaag een betere dag :/
@beertje, vervelend zo'n emodag. Maar ook niet gek, jullie datum komt steeds dichter bij, en het is gewoon heel spannend bij jullie! Natuurlijk breekt al dat spannende afwachten je dan soms gewoon even helemaal op. Dat is ook een manier van je lichaam om met de spanning om te gaan, alles op bottelen zou ook niet goed zijn. Wees maar lief voor jezelf, sta jezelf toe om je emotioneel te voelen. Wanneer de baby wordt geboren komt er al genoeg op jullie af. Ik hoop voor je dat je je vandaag beter voelt! @nieuwkomertje, ja brandend maagzuur heb ik ook elke avond. Een voordeeltje van een ziekenhuis; de hoofdeindes van het bed zijn verstelbaar, dus ik begin de nacht met het hoofdeinde flink omhoog, dat scheelt al flink, dan brand het wel maar wordt je er niet zo misselijk van. Vannacht uit mezelf slecht geslapen, was om 1.30u alweer klaarwakker . Maar nog een keer slaapmiddeltje gekregen en toen tot 7.00u geslapen Beter! Ik ben benieuwd hoe het gaat met Ellie en Liam! Maar ik denk dat Ellie nu erg druk is met een baby
Spannend Emily! Ben benieuwd wat ze zeggen! Wat rot Beertje, begrijpelijk hoor! Wordt ook steeds spannender allemaal! Nieuwkomertje, hier ook veel last van maagzuur en gebruik ook regelmatig rennies. Hopelijk straks allemaal weer weg!
Vervelend dat jullie last hebben van maagzuur, Moontje en Nieuwkomertje! Kan je echt uit de slaap houden, hè? Beertje, heel begrijpelijk hoe je je voelt. Het is voor iedereen al spannende deze dagen, maar voor jullie geldt dat natuurlijk nog veel meer. Natuurlijk ben je ongeduldig en wil je weten hoe het straks allemaal zal gaan. Nog even...! Emily, ik hoop dat ze nog een paar dagen rekken als dat verantwoord is. Anders word jij morgen waarschijnlijk al moeder. Wow... 😀 Hier een redelijke nacht gehad. De rust komt hier een beetje in huis. Alles dat moest gebeuren, is wel gedaan. Het 'vluchtplan' is rond en alles is klaar voor de baby. Maar ik verwacht eigenlijk dat de baby nog wel twee weken blijft zitten hier...
Baby mag in ieder geval nog een dagje langer blijven zitten . Ze gaan sowieso inleiden in de komende werkweek, maar of dat begin of eind vd week is hangt af van een overleg met alle dienstdoende gyns morgenochtend icm mijn bloeddrukwaarden en de uitkomst van een derde 24u-meting eiwitten waar ik nu mee bezig ben en waar ze morgenmiddag dan de uitslag van zullen hebben. We houden het spannend!! In principe is hun protocol om in deze situatie met 37wk in te leiden, maar omdat ik zo lang mogelijk wil wachten als medisch verantwoord wordt geacht (om baby best mogelijke start te geven) en mijn bloeddruk momenteel behoorlijk stabiel is durfde de gyn in ieder geval dat ene nachtje verder uitstellen nog wel aan.
Wow Emily, fijn dat ze je wensen zoveel als mogelijk in overweging nemen. Wel erg spannend dat het volgende week zeker weten gaat gebeuren! Hier al heel de nacht/dag gerommel, menstruatie-achtige pijn zonder enige regelmaat oid maar is nog niet afgenomen. Ben benieuwd of het wat betekent.....
Spannende tijden Emily! Afwachten wat er morgen uit het overleg komt dus. Daantje, ook spannend. Maar als er geen regelmaat in zit zal het denk ik voorwerk zijn. Afgelopen week ook een dag gehad, niet prettig! Doe lekker rustig aan!
Beertje wat vervelend, maar heel begrijpelijk dat jij je zo voelt, dikke knuf! Emily spannend en wel goed dat ze zo goed luisteren en overleggen met jou, alleen maar beter voor babytje. Daan hmm ben benieuwd of het alleen maar voorwerk is... Hier alles nog rustig, voel baby gewoon regelmatig, maar geen tekenen van een bevalling.
Emily, Wat fijn dat ze het nog even gaan aankijken! Sterkte Beertje, kan me voorstellen dat het steeds spannender begint te worden nu de datum dichterbij komt. Daantje spannend! Hier vandaag weer helemaal niks, had verwacht dat het na het verlies van de slijmprop wel door zou gaan zetten maar helaas was het weer vals alarm... Vandaag een beetje een baaldagje, last van me hormonen, ben niet te genieten vandaag en heb echt nergens zin in... * Zag trouwens ook in het andere forum dat love2live ook bevallen is, zal de lijst weer even aanpassen.
Zwangerschapslijst 16 januari elliepellie, 31 jaar, 1e kindje, jongen (bevallen) 17 januari sterre12, 32 jaar, 1e kindje, jongen 18 januari love2live, 31 jaar, 1e kindje, meisje (bevallen) 20 januari moontje86, 28 jaar, 1e kindje, meisje mommychar, 26 Jaar, 2e kindje, jongen 21 januari nijntje27, 33 jaar, 3e kindje, zh (ks) jongen annadre, 29 jaar, 2e kindje, jongen 22 januari daantje1987, ?? jaar, 1e kindje, - mendy, ?? Jaar, 2e kindje, - julia88, 25 jaar, 1e kindje, jongen 23 januari mamavjulia, ?? jaar, 3e kindje, Meisje 24 januari beertje13, 24 jaar, 2e kindje, - mama Jlyn, ?? jaar, 2e kindje, Meisje 25 januari joyyke85, 28 jaar, 2e kindje, zh, Meisje tscm, 29 jaar, 2e kindje, - nadesy, 30 jaar, 5e kindje, - 26 januari lola1982, 31 jaar, 2e kindje, - bayja, 32 jaar, 1e kindje, - Sophia5, 25 jaar, 1e kindje, Jongen Tetje0885, 29 jaar, 5e kindje - 27 januari loesje9, 27 jaar, 1e kindje, - nina75, 35 jaar, 3e kindje, - 29 januari DearAngel, ?? jaar, 1e kindje, Meisje 31 januari Wishgirl, ?? jaar, 1e kindje, - key, 26 jaar, ?? kindje, - usababy, 29 jaar, 1e kindje, - emily27, 30 jaar, 2e kindje, jongen momma, 29 jaar, 1e kindje, meisje 2 februari vio, 23 jaar, 1e kindje, - Bevallingslijst love2live (38+5) 9 januari 2015 van een dochter elliepellie (39+1) 10 januari 2015 van zoon Liam 1 jongen en 1 meisje vlindertjes nanette reckless anjou yvonneh
Beertje, logisch dat het spannend wordt, zeker in jullie situatie. Maar lang duurt het niet meer. Emily, fijn dat er naar je geluisterd wordt. Ook voor jou spannend... moontje, hormonsters noem ik ze altijd. En dat in combinatie met de laatste loodjes... hier het laatste weekend met zn vieren gehad. Vanmorgen voor het laatst uitgeslapen, want morgen weer naar school en ergens deze week wordt ons manneke geboren.
Wow Nijntje, dat moet bijzonder zijn om te beseffen: laatste weekend met z'n vieren! Houd ons op de hoogte. Sterkte als het zover is. Ik heb geen idee of dit het laatste weekend met z'n vieren was. Ik verwacht van niet eigenlijk, maar het blijft toch wonderlijk dat je maar moet afwachten wanneer de kleine komt...
Spannende tijden idd voor iedereen maar Beertje ik kan het me helemaal voorstellen dat je er even doorheen zit hoor! Het is ook niet niks wat op je afkomt en dat wachten breekt je op.. Hier ook ongeduldig, van mij mag het wel komen. Alles is af, ben er gewoon helemaal klaar voor. Ook al paar x gedacht dat er een begin was, vals alarm iedere x. Bij zoontje begon het gewoon en klaar... Dit loos alarm iedere x is zo vermoeiend, mn vriend denkt inmiddels vast ook.. gelooft me straks niet als het écht begint hihi..
Haha dat loos alarm elke keer is niet leuk! Hier nog niet echt het idee gehad dat er iets echt aan de gang was. ( wel gehoopt ) Maar zie het wel.. Vind het afwachten ook wel vervelend.. Maar verwacht dat hij de komende anderhalve week nog niet komt.
Spannend Nijntje! Nog even en je hebt je kleine mannetje in je armen. Ben heel benieuwd wanneer het gaat gebeuren, succes alvast!
Ik word echt gek van mijn huidige ritme. Elke nacht ben ik klaarwakker. Ga pas rond een uur of 3 slapen. Eerder gaat gewoon niet. Wanneer ik dan eenmaal lig ben ik wel zo weg Morgen weer naar de VK. Pff a.s. vrijdag 40 weken zwanger. Ben zo benieuwd wanneer ie komt. Ik denk dat ik nog te druk bezig ben met van alles en dat baby dat aanvoelt. Sterkte Beertje, niet leuk zo'n emo dagje. Maar soms gewoon even nodig. Ik hoop dat je wat ontspanning kunt vinden om het sleurende wachten wat dragelijker te maken en je snel weer beter voelt! Wat fijn dat dat ze alles zo goed met je communiceren Emily. Nog even!
Nieuwkomertje, Succes bij de VK morgen! Vervelend dat je pas zo laat in slaap kan komen, lijkt me erg frustrerend! Ik val meestal redelijk snel in slaap maar ben al maanden standaard even klaarwakker rond 04:00 Zie trouwens dat je nog niet op de lijst staat. Ga je er morgen even bijzetten, misschien worden er vannacht nog baby's geboren!?