mommy's to be 15 t/m 31 januari 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boef12, 14 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre12

Sterre12 Actief lid

29 sep 2011
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe zwangeren!

@love2live en joyyke; jullie houden het spannend! Fijn dat je volgende week wel weer mag komen L2L! Heb jij al een nieuwe afspraak staan Joyyke?

@yvonneh; welkom en wauw wat bijzonder, daar had ik nog nooit van gehoord! Gelukkig werken ze beiden goed bij jou. Heeft dit nog medische implicaties, als het kindje straks minder ruimte heeft? Of is het vooral ongemak voor jou en de baby?

@beertje; En? Blij met de misselijkheid als bevestiging? ;) of voel je je erg beroerd?

@lola; dat is een aardig hoge kans voor jou ja, spannend! Wanneer komt jouw uitslag ongeveer? En als je drager zou zijn, krijg je de ziekte dan ook of kan je ook je hele leven drager zijn zonder dat de ziekte zich ontwikkelt? Ik neem aan dat iemand in jouw familie de ziekte dan heeft; wat vervelend zeg! Gelukkig is de kans dat jullie kindje het krijgt dus heel klein!

Bij mij nog een beetje bruin bloedverlies, maar niet veel. Het bloedverlies lijkt dus niet door te zetten. Maar ik probeer niet te veel hoop te krijgen; over precies een week heb ik rond deze tijd hopelijk meer duidelijkheid. Erg spannend! Verder ben ik erg moe, een beetje misselijk en een trekkend gevoel in mijn buik. Gelukkig wat extra vrij deze week ivm hemelvaart!

2. yvonneh

yvonneh Actief lid

26 feb 2013
    282
    151
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Kans op vroeggeboorte, meer kans op miskraam. Verder zijn er niet veel enge dingen dacht ik.

3. Soepkip82

Soepkip82 Lid

28 apr 2014
    62
    1
    6
    Welkom nieuwe zwangeren.

@Wat spannend allemaal Sterre. Ik leef met je mee.
    @Wat bijzonder Yvonneh. Nog nooit van gehoord. Ik hoop op een voorspoedige zwamgerschap voor je!

Hier gaat het goed. Weinig tot geen symptomen. Gisteren de vk gebeld. Zij gaat uit van ongeveer 4 weken zwangerschap. Dat kan mijn lichte testen verklaren. Ik vind het wel heel spannend. De 23e mag ik langskomen.

4. Soepkip82

Soepkip82 Lid

28 apr 2014
    62
    1
    6
    @ Beertje: ik keek toevallig naar je banner. Het viel me op dat je bijna precies dezelfde geschiedenis hebt als ik. Ook begin december een mk, begin januari voor het eerst weer ongesteld en nu nagenoeg op hetzelfde moment zwanger. Spannend he?

5. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

ja wat toevallig. Ik heb 30 dec gehoord dat het kindje niet meer leefde. 8 jan heb ik het laten opwekken. Gek genoeg voelde ik voor NOD dat ik al wist dat ik zwanger was dat het fout zat. Weken lang heb ik dat gevoel gehad en werd dus bevestigt door de vk.

Gek genoeg ben ik nu rustig geen stress en heb ik heeel veeeel vertrouwen. Ergens achterin mn hoofd zit een beetje angst.

Jij goed gevoel?

Ik werd pas eind feb weer ongesteld. Heel lang hcg niet nog in mn lichaam gehad

6. Beertje13

wat bijzonder yvonneh nog nooit van gehoord. Heb je elke maand ook twee eitjes?

sterre voelde het al een paar dagen aankomen, de misselijkheid! Zonder de misselijkheid weet ik heel goed dat ik zwanger ben. Onwijs last van mn hormonen. Arme vent die van mij! Ene moment sta ik te huilen en het andere moment ben ik boos hahah

7. Sterre12

Sterre12 Actief lid

29 sep 2011
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @beertje; Haha, ik zie het helemaal voor me! Ja onze mannen krijgen het maandenlang ook aardig te verduren :) Fijn dat je zo'n goed gevoel hebt, dan zit het vast goed.

@soepkip; weet je waarom de vk uitgaat van 4 weken? Ik zie dat je zelf in je banner 5+1 hebt staan.

@yvonneh; gelukkig dat er geen ernstige dingen zijn!

8. yvonneh

yvonneh Actief lid

26 feb 2013
    282
    151
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #168 yvonneh, 28 mei 2014
    Laatst bewerkt: 28 mei 2014
    @beertje nou ik heb nog maar 1 ronde clomid gehad om de eigroei te stimuleren ( heb ook PCOS) en toen kwam er alleen rechts een eitje. Denk dus ook dat ik rechts zwanger ben. Het kan wel voorkomen dat er alsnog eitjes worden aangemaakt en dat ik ook in de andere baarmoeder zwanger kan worden. Maar dat is zelden! Gaan we ook niet vanuit.

9. Soepkip82

Soepkip82 Lid

28 apr 2014
    62
    1
    6
    @sterre Ze gaat uit van vier weken omdat ik een late eisprong heb. Verlies nu bij het plassen steeds bloed. Ben zo bang. Het zal toch niet weer?
    Ik heb ook helemaal geen stevige borsten meer. Pff...

10. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Wanneer was officieel je nod dan soepkip? Want als de vk uitgaat van 4 weken zit je nu rond je nod.. Je zou dat wel wat bloedverlies kunnen hebben (zelf niet gehad rond nod maar lees vaak dat het kan als je hormonen trager op gang komen)
    Weet je de datum van je eisprong?

11. Soepkip82

Soepkip82 Lid

28 apr 2014
    62
    1
    6
    Ik denk dat ik rond 9 a 10 mei de eisprong heb gehad. Dus circa 18 dpo. Maar ben angstig, ook omdat ik bijna geen symptomen heb.

12. Sterre12

Sterre12 Actief lid

29 sep 2011
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend soepkip! Is het rood bloedverlies of bruin? En is het veel?

13. Sterre12

Sterre12 Actief lid

29 sep 2011
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weinig symptomen hoeft niets te betekenen; het kan zonder symptomen ook een perfecte zwangerschap zijn en het kan mét symptomen ook verkeerd gaan..

14. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië

Ohh dan loop je gelijk met mij en Ailya! Wij hadden ook op 10 mei eisprong. Maar dan koopt je banner niet helemaal:) dan ben je nu 4 weken en 4 dagen. En nogmaals, ik lees echt vaak dat er wat bloedverlies is rond nod. Zolang je geen bloedverlies EN krampen hebt zeggen ze dat het geen kwaad kan. Al snap ik uiteraard je bezorgdheid! Hoe zijn je testjes?

15. Beertje13

soepkip bel de vk!!! Ik denk aan je! En is het helder bloed?

16. Soepkip82

Soepkip82 Lid

28 apr 2014
    62
    1
    6
    Nee, het is nog geen helder rood bloed. Alleen vanmorgen bij het plassen. Zou het zin hebben om de vk te bellen? De vorige keer begon het ook zo. Ik heb geen krampen, alleen een zere rug. Ik heb me wel ziek gemeld vanmorgen. Ik sta namelijk voor de klas, de vorige keer ging het op het werk mis. Dat wil ik niet nog een keer meemaken. Testje durf ik niet meer. Die was gisteren zo licht..

17. Beertje13

laat je rijtje met testeb eens zien?

18. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Ik zou de vk wel even bellen ja.. Bloed icm rugpijn kán ook een bbz zijn.. En als dat zo is wil je er snel bij zijn. Misschien kun je om een echo vragen om te kijken waar het vruchtje zit? Dan kun je een bbz in ieder geval uitsluiten..

Heb je een foto van je testje gisteren? Welk merk was het? Sommige testen zijn niet zo gevoelig he.. Kan ook dat ie daarom licht is

19. Sterre12

Sterre12 Actief lid

29 sep 2011
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan in ieder geval geen kwaad om de vk te bellen! Als er iets aan de hand is dan kan ze er niets aan doen, maar wellicht kan ze je gerust stellen. Anders is het een kwestie van afwachten..

20. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Hee en heel stomme vraag misschien, maar weet je zeker dat het bloed uit je vagina kwam en niet met je plas mee? Met een flinke blaasontsteking kun je ok bloed plassen (zelf meerdere malen gehad vroeger!) en daar kun je ook lage rugpijn van hebben

Deel Deze Pagina