mommy's to be 15 t/m 31 januari 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boef12, 14 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nieuwkomertje

nieuwkomertje Actief lid

18 apr 2014
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Join the club! Pffff erg hè?! Loop ook maar te malen en weet me met mezelf geen raad. Wat ik ook probeer, slapen zit er niet in. En voel de baby ook veel meer. Kleine schopjes en bewegingen. Volgens mij is ie er klaar voor.

2. Nina75

Nina75 Actief lid

9 nov 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel vervelend, ja :(( Maar het kan bij jou ook echt niet lang meer duren... Houd vol!

3. nieuwkomertje

nieuwkomertje Actief lid

18 apr 2014
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff kan niet eens meer normaal typen op de iPhone. Druk telkens mijn tekst weg haha. Doe nog één poging.

Morgen uitgerekend, maar volgens mij ga ik eroverheen. Vraag me wel af waarom de baby de hele nacht zo bewegelijk is. Hopelijk alles goed daarbinnen. Ben het wachten nu echt beu. Of het huishouden nu wel of niet af is!

Jij ook nog even volhouden! Ik heb nog de luxe dat ik morgen (uhhh straks) nog wat bij kan slapen. Met meerdere kindjes gaat dat niet en is het helemaal afzien. Succes vandaag!

4. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Allemaal wakker meiden? Nog ffies. Niet dat jullie meer slaap gaan krijgen 😉 nachtvoedingen zijn toppie hehe

5. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Haha hier ook wakker voor de bv.

Dames bedankt voor de felicitaties!
    Anderen reeds bevallen dames ook van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes.

Succes aan de dames die nog moeten, nog even en dan hebben jullie de babys in de armen..

6. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

7. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Balen dat slechte slapen Nina en Nieuwkomertje!
    Om hoop te geven; ik heb een week heeeeeeel brak geslapen, maar de laatste twee nachten gaan goed! Ik wordt wel vaak wakker, maar slaap gemakkelijk weer terug in. Dus hou hoop! :)

Beertje, pff dat klinkt spannend allemaal. Vervelend om je dochter zo lang niet te zien, kan ze niet een keer langskomen bij jou?

8. Momma

Momma Actief lid

9 mei 2013
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei Nina en niewkomertje jullie waren dus nu aan de beurt voor slecht slapen wat kut isdat he!! Moet zeggen dat ik eindelijk ma paar dagen super slecht slapen eindelijk 6 uur achterelkaar heb kunnen slapen met 2 plaspauzes natuurlijk hahah. Vanochtend vroeg wakker ben weer druk bezig in huis ben zo bang dat ik niet alles afkrijg voor de baby er is. Wil ook weten hoe het is om achter over te leunen en niets te doen tot de bevalling. Ach we gaan en zien allemaal niet zo belangrijk eigenlijk. Maak me druk om onzinnige dingen!

Beertje hou je taai he!!

Geweldig om te zien de dames die ook wakker zijn voor borstvoeding dus straks blijft het wakker zijn nog hahah.

Nou scheelt nog steeds dat dit de eerste is voor mij kan nog bijtanken overdag dus eigenlijk mag ik niet zo veel klagen. Pffff

Dames die bevallen Zijn hoe gaat het met de kraamhulp?! Sorry voor mij de eerste dus ben beetje nieuwsgierig .

9. Sterre12

Sterre12 Actief lid

29 sep 2011
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Moontje; wat een prachtig kindje zeg! Gefeliciteerd! Fijn dat ze het goed doet. Klinkt als een pittige bevalling, maar fijn dat je nog pijnstilling kon krijgen!

@Mommychar; gefeliciteerd meid! En wat een mooie naam zeg! Betekent zijn naam nog iets speciaals (vernoeming of betekenis) of zelf verzonnen. Fijn dat het een snelle thuisbevalling was, klinkt heel goed!

@Beertje; Dat klinkt als een pittige operatie, al zullen ze het daar vast vaker doen. Wat fijn dat de kleine zo goed reageert; dat hij geen pijn lijkt te hebben. De testjes blijven dus nog wel even doorgaan; is er zicht op hoe lang jullie in het ziekenhuis moeten blijven? Of moet jij straks naar huis en blijft hij dan? Hoe dan ook een spannende tijd, maar ik ben blij dat hij het zo goed doet! En hopelijk kan je dochter binnenkort langskomen zodat je haar weer even heel goed kan knuffelen!

10. Sterre12

Sterre12 Actief lid

29 sep 2011
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo beroerd als je zo slecht slaapt... Ik ben vannacht wel regelmatig wakker geweest. Maar op 1x wc na heb ik verder niet op de klok of telefoon gekeken (daar word ik altijd heel wakker van) en me maar gewoon omgedraaid. Uiteindelijk nog een redelijke nacht gemaakt denk ik (niet dat ik nu topfit ben, maar voordat we dat weer zijn met zn allen zijn we vast ook weer een jaar verder ;)) Maar als je zoals jullie ligt te piekeren dan zit je in zo'n spiraal waar je gewoon niet uitkomt, zo naar is dat. Ik hoop dat iedereen vannacht of vandaag overdag toch wat rust kan pakken!

Nieuwkomertje, ik heb precies het zelfde gevoel; is mn huis wel op orde als straks al die mensen over de vloer komen? Dat maakt me erg onrustig en gefrustreerd als het niet lukt. Maar tegelijkertijd geen fut om alles in een dag te doen. Ik heb gister maar besloten om me er maar niet meer druk om te maken. Kraamzorg en verloskundigen zijn vast wel wat gewend, we zijn vast niet de eersten die weinig fut meer hebben om schoon te maken aan het eind van de zwangerschap ;) Komt vast wel goed...

11. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik heb echt een geweldige kraamhulp! Het huis is nog nooit zo schoon geweest en de was nog nooit zo snel weer in de kast. Daarnaast weet ze heel veel, geeft goede tips en stelt gerust. Lekker kletsen kan ze ook. Ze doet me best wel aan mijn moeder denken dus het voelt vertrouwd. Morgen is ze alweer voor het laatst hier en ik kijk daar een beetje tegenop. Nu kan ik nog dingen vragen hoe wat en waar, straks moet ik het toch zelf gaan doen. Liam is niet de moeilijkste maar loop soms toch tegen dingen aan. Hij drinkt héél langzaam bijvoorbeeld. Of hij slaapt veel en op andere momenten is hij juist niet in slaap te krijgen (gisteren was hij 5,5 uur wakker!) en dan is zo'n ervaren persoon die goede tips kan geven toch wel een uitkomst....

Dus ja hier een prima kraamhulp :)

12. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Prachtig meisje Moontje! Klinkt als een heftige bevalling met de weeenstorm. Maar op zich gelukkig niet al te lang!

Hier ook slecht geslapen vannacht. Had last van m'n buik maar is nu weer afgezakt.

Verder heb ik heel veel pagina's teruggelezen en even vergeten wat er allemaal is geschreven.

Mommychar nogmaals gefeliciteerd met jullie zoon!

Ben benieuwd wie de volgende is! Wordt tijd voor meer baby's!

Nieuwkomertje spannend, alweer 40 weken!

13. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Pff gek idee dat ze vanavond gewoon al die ballon gaan plaatsen en dat ik morgen om deze tijd aan het bevallen ben (of al een baby in mijn armen heb)! Kan het me allemaal nog niet echt voorstellen, ondanks dat ik het eerder heb meegemaakt...

14. Sophia5

Sophia5 Lid

5 aug 2013
    96
    0
    0
    Ooooo spannend Emily!

Waarschijnlijk ben jij de volgende mama! :)
    Bij mij is alles nog steeds rustig. Lijkt wel alsof ie nog prima zit hierbinnen. Ben bang dat ik over de 40weken ga....

Xxx

15. LaRambla

LaRambla Actief lid

15 jan 2015
    292
    4
    18
    West-Brabant
    Hier 31 januari uitgerekend maar ze ligt in een stuit dus gisteren is de ks gepland. Deze staat nu voor 28 januari, spannend!

Nou moet ik alleen zeggen dat ik al een week of 2 echt heftige voorweeen heb. Dacht zelfs een aantal keer dat ik moest gaan timen om te kijken of het al was begonnen.. Hebben jullie ook zulke heftige voorweeen?

16. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Ooh spannend Emily! Heel veel succes! Zet m op!

Hier wel voorweeen maar die zijn niet heftig. Meer heel vervelend en vermoeiend.

17. Momma

Momma Actief lid

9 mei 2013
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oe spannend larambla ik ben ook de 31ste uitgerekend! Baby ligt wel al helemaal ingedaald maar voel helemaal geen voorweeen ! Zo nu en dan een harde buik maar zelfs dat valt mee. Maar je gaat de 28ste al bevallen wt spannend joh! Lijkt me raar ineens voor mijn uitgerekende datum te moeten bevallen. Ik moet zeggen dat ik nog heilig geloof dat ik over de 40 weken ga! Maar tja wie weet!

Emily alvast succes!!

18. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik was er zwaar van overtuigd dat ik flink overtijd zou gaan dmv een inleiding ofzo ;) tja.... Dus niet 😝

Goh morgen is de uitgerekende dag... Zo vreemd dat Liam nu al bijna een week oud is

19. Nina75

Nina75 Actief lid

9 nov 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte, Emily!

De rest lees ik later vanavond bij; toch nog drukke dag vandaag...

20. Nina75

Nina75 Actief lid

9 nov 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een verhalen allemaal weer!
    Beertje, wat een heftige operatie moet dat zijn geweest. En jullie zijn er nog niet inderdaad. Ik hoop dat je snel je dochter weer kunt zien en dat de berichten positief blijven. Het zal een moeilijke tijd zijn. Ik hoop dat je ook kunt genieten van jullie zoon en dat hij jullie positief zal blijven verbazen!

Emily..., bij jou is de ballon nu geplaatst denk ik. Zo spannend allemaal. Ik hoop dat alles voorspoedig zal gaan en dat jullie kleintje snel geboren wordt.

Hier een dag vol bezoek en afspraken. Hij vloog om :) Ook mijn wekelijkse check bij de gyn gehad en alles lijkt nog goed. Volgende week wil ze 'wel even kijken' of ik al wat ontsluiting heb. In ieder geval gaan ze niet verder dan 41 weken, dus in minder dan 3 weken is de baby er sowieso. Ik hoop alleen dat het zo lang niet meer duurt.

Hier heb ik steeds het huis op orde, maar dan een dag later al niet meer. Haha. Ik begrijp wel het gevoel dat alles netjes moet zijn voor de kraamhulp. Al mijn kasten zijn ook opgeruimd enzo, maar de dagelijks rommel is vrij snel weer terug. Maar ik denk altijd maar dat de kraamhulp vast in huizen komt die rommeliger zijn dan dat van mij.
    Ik hoop op een betere nacht voor mezelf en de andere slechte slapers. Welterusten!

Deel Deze Pagina