Zwanger omgeving Den Haag

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Maantje555, Sep 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Hallo!

Wij zijn er nog meer zwanger en komen uit de omgeving van Den Haag? Ik ben zelf 25 en net zwanger van ons eerste kindje. 4w+5 dagen. Heel pril dus nog maar oh zo leuk en spannend!
    Lijkt me leuk om wat contact te hebben met wat dames uit de buurt! Wie weet :)

2. Dana23

Dana23 Lid

May 7, 2014
    80
    0
    0
    NULL
    ZH
    Hoihoi,

Ik kom zelf uit de omgeving Rotterdam, redelijk in de buurt van Den Haag ;).
    Ik ben nu 16 weken zwanger ook van ons eerste kindje en over twee maanden word ik 24.

Spannend allemaal he :D

3. BabyLovin

BabyLovin Actief lid

Aug 2, 2014
    118
    1
    18
    Den Haag
    Hoi meiden!

Gefeliciteerd met de zwangerschappen!

Ik woon tegen Den Haag aan, ben 26 (vriendlief ook) en ik ben een stiekeme vroeg-tester haha, ik mag vrijdag pas bloed prikken in het ziekenhuis, maaaar mijn test was positief!

Omdat het een IVF terugplaatsing was weet ik wel precies hoe lang ik nu zwanger ben, namelijk 3 weken en 5 dagen. Misschien nog veel te pril om me te kletsen, maar ik ben zo blij en het lijkt me gezellig om mee te kletsen!

4. Dana23

Dana23 Lid

May 7, 2014
    80
    0
    0
    NULL
    ZH
    Hey!! Wat super gaaf dat je positief getest hebt :-D gefeliciteerd!!

Leuk om elkaar zo op de hoogte te houden aangezien het nog maar een kleine clubje is zo :).
    Ben heel benieuwd!

5. BabyLovin

BabyLovin Actief lid

Aug 2, 2014
    118
    1
    18
    Den Haag
    Dankjewel!
    Ben ook echt ontzettend blij! Maar vind het tegelijkertijd ook wel heel spannend of het allemaal goed blijft gaan enzo.. Nooit bij stil gestaan dat een zwangerschap (en zwanger worden) zo veel onzekerheid met zich mee zou brengen! Gelukkig ben ik een vrij positief persoon, dus ik maak mezelf gelukkig nog niet helemaal gek haha

Hoe gaat het met jullie? Jij al een mooi buikje Dana? En jij Maantje, wat merk je nu, zo vroeg in de zwangerschap?

Leuk dat we ook allemaal nog "jong" zijn! Maar we zijn inderdaad maar met een klein clubje, misschien komen er wel nog meer meekletsen als wij wat actiever zijn.

6. Maantje555

Wat leuk babylovin.. Wat fijn dat het met ivf toch gelukt is... Wij zaten ook in de laatste ronde voor de mmm... Echt een wondertje hier... Ik voel me opzich wel prima. Beetje meer moe en begin nu savonds last van misselijkheid te krijgen en wat zure oprispingen maar dat is eigenlijk alles... Beetje gevoelige buik en gespannen borsten maar daar valt goed mee te leven haha.... Maandag eerste echo :) heb jij al kwaaltjes?

7. Dana23

Dana23 Lid

May 7, 2014
    80
    0
    0
    NULL
    ZH
    Maantje want spannend zeg de eerste echo maandag :-D! Is zo'n mooi moment. Voor mij was dat echt de bevestiging dat ik zwanger was ook al had ik er toch al 7 weken op zitten.

BabyLovin, begrijp je onzekerheid heel goed hoor! Ik had ook niet verwacht dat je je om zoveel dingen druk maakt tijdens een zwangerschap! Komt zoveel bij kijken.. niet alleen kamertjes en kleding.. Zo ziet dat er wel altijd uit vanaf de buitenkant vind ik haha.

Ik heb over 2 weken de 20 weken echo, ben zo ontzettend benieuwd. Ik wil uiteraard weten of het een J of M word. Mijn gevoel zegt al de hele tijd een Jongetje, maar bij de 13 weken echo zei de verloskundige mbv nubtheorie dat de kans vrij groot is dat het een meisje wordt...

Dus heeeel spannend haha!

8. werveltje

werveltje Niet meer actief

Hier nog één uit DH. Ik ben zwanger van ons eerste kindje, ben 29 jaar. Wel al een hoop meegemaakt en vandaar in de MMM terecht gekomen.
    Ik heb inmiddels al 4 echo's gehad en tot nu toe ziet alles er goed uit:D
    Lijkt me leuk met jullie te kletsen

9. Maantje555

Oh wat leuk werveltje. We zitten samen in de 1-15 mei groep!!

10. werveltje

werveltje Niet meer actief

Klopt, herkende je naam meteen:) en ook nog even ver:)

Share This Page